Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:07

ja hier ben ik het mee eens!!!!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:08

celano schreef:
Misschien klopt het niet helemaal, maar volgens mij is ze 'gewoon' met haar vader op vakantie. Als ze echt ontvoerd was, zou ze wel meer stennis hebben geschopt op het vliegveld hoor. Ik wil ook wel eeens iets niet wat ik dan toch moet doen. En twee weken naar Brazilie met je vader kan toch heerlijk zijn? Ik denk echt niet dat hij kwade bedoelingen heeft hoor (ook al heeft hij nogal raaar gedaan aan de telefoon).

Ben je je bewust van het hele verhaal wat erom heen speelt
met de sekte
en haar pony??

DANIenVLIEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:09

ja ik dnek ook niet dat dit gewoon een gezellige familie vakantie wordt hoor, dit is echt wel menes

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:09

Idd, dat vraag ik me ook af.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:10

sjokkemeule denk ook om jezelf, je hebt al heel wat gedaan.

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:11

dit liegt ze echt niet bij elkaar hoor :S

Pasha

Weetje...
het enigste wat we nu eigenlijk kunnen doe is afwachten..
Conclusies trekken lijkt me geen geschikt iets nu..
we moeten gewoon afwachten of we vanacht of morgen wat horen..
zo nee dan moeten we toch nog maar eens goed denken wat we gaan doen

celano

Ben je je bewust van het hele verhaal wat erom heen speelt
met de sekte
en haar pony??[/quote]

Ja, maar zoals er al vaker is gezegd in dit onderwerp: wij kennen maar 1 kant van dit verhaal, en dat is gevaarlijk. Misschien neem ik het wel een beetje te makkelijk op (en echt, ik hoop net alks jullie dat het goed gaat met Lotte), maar nogmaals: het verhaal heeft meerdere kanten waarvan wij er maar 1 (GEDEELTELIJK) kennen. Er wordt in dit topic veel gesuggereerd.

Mercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:12

Ik kan wel begrijpen waarom celano zo denkt hoor. Het is toch ook een heel raar verhaal?
Ik vroeg me in eerste instantie ook af of het niet om een verwende en ontspoorde puber gaat die niks aan school deed en daarom haar pony weg moest.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:13

Ja maar vele waaronder ook ik kennen lotte al wel wat langer als deze week, en hebben helemaal mee gemaakt hoe het is gegaan met haar pony..en haar vader
en om tegen veel mensen maanden lang net te doen alsof je heel zielig bent vind ik wel heel knap..
Ik weet zeker dat lotte super veel problemen had, en dit zo nooit gewild heeft..

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:15

ik ben een uurtje weggeweest en het gaat maar door kan iemand alsjeblieft wat samenvatten?

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:16

komt er nou wat op tv komt er wat in de krant ofzo?

AnneOmie

Pasha schreef:
Weetje...
het enigste wat we nu eigenlijk kunnen doe is afwachten..
Conclusies trekken lijkt me geen geschikt iets nu..
we moeten gewoon afwachten of we vanacht of morgen wat horen..
zo nee dan moeten we toch nog maar eens goed denken wat we gaan doen

Dat is zo.. het enige dat we kunnen doen is afwachten tot Lotte zelf contact opneemt en kan vertellen hoe het met haar gaat. We lopen nu gigantisch op de feiten vooruit.. we kunnen nu alleen nog maar afwachten en het beste ervan hopen.

Nathalie

Ik moet helaas gaan werken. Ik ben om 9 uur terug en dan lees ik de bijgekomen pagina's wel weer door.
Iig bedankt voor iedereen die meehelpt!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:17

Hallej Scheve mond
Ik hoorde net hoe het ervoor stond van Laura (Pasha) en ik heb t dr ook moeilijk mee.
Ik zei net al, ik MOET wat doen. Maar wat moet je dan?
We kunnen nu alleen maar hopen en aan haar denken, en dat doe ik zeker.

Lotte, waar je ook bent, kom op meissie Ach gut Verdrietig

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:17

werkse nathalie.. en hou je taai he girly... Ach gut

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:19

bonney4evver schreef:

Nee we wachten nog met het inschakelen van de media totdat we zeker zijn dat dat het beste is op dat moment. Als we het nu doen kan dat juist negatief zijn voor Lotte (denk oa ook aan al die mensen die haar graag willen gaan interviewen na die tijd e.d.). Het persbericht staat iig klaar hier, als het nodig is heb ik het binnen enkele seconden heel Televisie en Radio makend Nederland doorgestuurd.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:19

Mercury schreef:
Ik kan wel begrijpen waarom celano zo denkt hoor. Het is toch ook een heel raar verhaal?
Ik vroeg me in eerste instantie ook af of het niet om een verwende en ontspoorde puber gaat die niks aan school deed en daarom haar pony weg moest.

Haha! herkenbaar......

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:22

Sypheron"]
[quote="bonney4evver schreef:

Nee we wachten nog met het inschakelen van de media totdat we zeker zijn dat dat het beste is op dat moment. Als we het nu doen kan dat juist negatief zijn voor Lotte (denk oa ook aan al die mensen die haar graag willen gaan interviewen na die tijd e.d.). Het persbericht staat iig klaar hier, als het nodig is heb ik het binnen enkele seconden heel Televisie en Radio makend Nederland doorgestuurd.
[/quote]

Sypheron, je bent super. Voel me wel opgelucht dat 'wij' als 'bokkers' misschien op deze manier wel wat voor haar kunnen doen.

Tjee, ik zit echt in de rats. Heel tijd maar denken: wat zou ze nu doen? Waar zou ze zitten?

Pff... moedeloos Scheve mond

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:23

Ik moet helaas weg, maar ik begrijp dat er weinig nieuws te verwachten is totdat Lotte vannacht geland is in Brazilie. Ik denk dat ik maar opblijf, veel slapen zal er wel niet van komen denk ik... Scheve mond Jacques: Je bent geweldig (ik zeg het lekker toch).
Mocht ik toch iets kunnen betekenen: PB!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:24

Denk dat we aan mogen nemen dat ze in het vliegtuig zit en zich gruwelijk verveeld zonder Bokt Lachen

Er wordt iig aan alle kanten contact gezocht... Ik ga het via haar broer proberen, Jacques is ook met vanalles en nog wat bezig, Syph met zijn persberichtjes... Komt goed Lachen

Karin

Nogmaals: Lotte heeft op 12-jarige leeftijd haar moeder verloren en heeft een vader die zich heeft aangesloten bij een of ander vaag genootschap (sekte?). Lijkt me heel stug dat we hier te maken hebben met een verwende, lastige puber die de boel bij elkaar verzint. Ik kan me voorstellen dat ze door wat ze met haar ouders heeft meegemaakt niet helemaal meer vaste grond onder haar voeten heeft. En ja, daar kan ze opstandig van worden, maar niet puur 'omdat ze nou eenmaal een puber is'. Zelf ben ik er ook van overtuigd dat er meerdere waarheden zijn (dus niet alleen die van Lotte) maar ik heb zeer zeker niet het gevoel dat Lotte dit allemaal maar verzint. Al was het alleen al door dat hele Omnicum-gedoe van negatieve energie, schonen, weet ik veel wat. Kom nou, zoiets verzin je als 16-jarige toch niet?

Anyway, ik kan me wel een beetje vinden in de reactie van Bart. Maar aan de andere kant: als men op een vliegveld een vader en dochter ziet ruzieen en ze komen allebei met een ander verhaal, dan kun je er ook donder op zeggen dat men redeneert van 'ze is minderjarig dus ze heeft naar haar vader te luisteren, klaar'. Tja, en dan zal ze haar tijd in Brazilie maar moeten 'uitzitten'.
Laatst bijgewerkt door Karin op 04-06-04 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

obelix

Justy schreef:
. Ik denk dat ik maar opblijf, veel slapen zal er wel niet van komen denk ik... Scheve mond

Hier nog 1tje die waarschijnlijk niet veel zal gaan slapen vannacht..
Ik hoop dat Lotte snel iets van dr eigen laat horen.. Staat dr mobiel nog steeds uit??

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:26

miscchien misschien.. je kunt van alles in je hoofd halen..
mjaa misschien praat ze nou wel heel goed met haar vader inhet vliegtuig..
we weten het niet..
Laten we maar afwachten tot we wat van haar horen..
en verder geen enge dingen verzinnen
Lijkt mij het best..

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:28

Als ik iets kan doen, meld het dan alsjeblieft, ik zit hier ontzettend misselijk te zijn, bah wat verschrikkelijk zeg!
Zou iemand mij het 06 nummer van Lotte kunnen PB'en? Ik wil toch zelf ook een gokje wagen, het is tenminste iets wat ik kan doen.