Ik heb in mijn boom zwart en goud hangen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Wij hebben niet zo'n heel groot appartement dus het kerstboompje kan ook niet zo groot zijn. Het huis gaat wel altijd helemaal in kerstsfeer![]()
Ik heb begin 2024 het boompje naar de kerstbomenopvang gebracht. Vervolgens kreeg ik ergens in november een mail dat ik hem weer kon ophalen. Jullie raden het waarschijnlijk al: veel te groot geworden.
Ook prima, boompje buiten neer gezet, lichtjes er in en een kleiner boompje opgehaald voor binnen.
Begin dit jaar beide boompjes naar de Kerstbomenopvang gebracht.
Ik wacht met angst en beven bericht af wanneer ik ze weer kan ophalenEn vooral: hoe groot ze zijn geworden
![]()
(ik kan er altijd nog voor kiezen om een boompje ter adoptie aan te bieden en misschien is er een kleiner weesboompje dat niet wordt opgehaald).
fohadie schreef:Kerstversiering vind ik wel leuk. Ik ben dol op ouderwetse glazen kerstballen. Of grappige kerstballen.
Helaas vandaag niet geshopt voor mijn lootje. Ik ben bekend het een hartritmestoornis en die is vannacht weer gekomen dus lig in het ziekenhuis. Mag gelukkig wel over een half u weer naar huis.