Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:18

Kerstspullen hoeven niet perse (mocht santa al hebben dan zeker geen probleem !)
Ik heb in mijn boom zwart en goud hangen <3

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:36

Unicorn kerst-iets vind ik altijd wel leuk, maar hoeft geen doos vol te zijn :-)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:58

Ik ben wel echt een kerst fan. Wij hebben met kerst ook altijd leuk service. Schaaltje waar hapjes op kunnen hebben we nooit genoeg en een leuke kerst mok ook niet! {:) Voor in de boom zijn we dan weer wel wat specifieker wat betreft de versiering.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:29

Ik zag baby egeltjes langskomen, wat schattig! Mijn vader doet ook opvang, maar ik vind het wel echt kneusjes en vieze beestjes stiekem. Als ik in de vakantie op ze moet passen moet ik elke dag drink en waterbakjes poep vrij maken :=

@ AB, ahhh, moet je poezenbeest straks haar doos gaan missen?

@ Saul, appel valt niet ver van de boom, zo moeder zo docht lekker aan het puzzelen :)

@ Dieseltje, wat een gezellige kersthoek!!

Ik heb van alles en wat nog in mijn kerstboom zitten. Leuke ornamenten zijn altijd welkom :) Mijn boom is niet zo heel groot, denk 1 meter hoog ofzo?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:31

Ik hoop dit jaar weer een echte boom te kunnen neerzetten. Wit en zachtroze zijn onze kerstkleuren, ook in de andere versiering.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:38

Ik vind kerst spulletjes wel leuk. Voor in de boom zelf ben ik helemaal voorzien. Ik heb eigenlijk altijd dezelfde decoratie erin.
Maar een leuk kerst beeldje of een lampje of iets is hartstikke leuk.
Dit jaar zet ik wel een iets kleinere boom op .

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:39

Iets met lampjes vind ik altijd erg leuk <3

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:00

Wij hebben niet zo'n heel groot appartement dus het kerstboompje kan ook niet zo groot zijn. Het huis gaat wel altijd helemaal in kerstsfeer :-)
Ik heb begin 2024 het boompje naar de kerstbomenopvang gebracht. Vervolgens kreeg ik ergens in november een mail dat ik hem weer kon ophalen. Jullie raden het waarschijnlijk al: veel te groot geworden := .

Ook prima, boompje buiten neer gezet, lichtjes er in en een kleiner boompje opgehaald voor binnen.

Begin dit jaar beide boompjes naar de Kerstbomenopvang gebracht.

Ik wacht met angst en beven bericht af wanneer ik ze weer kan ophalen := En vooral: hoe groot ze zijn geworden :=

(ik kan er altijd nog voor kiezen om een boompje ter adoptie aan te bieden en misschien is er een kleiner weesboompje dat niet wordt opgehaald).

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:32

Apple schreef:
Wij hebben niet zo'n heel groot appartement dus het kerstboompje kan ook niet zo groot zijn. Het huis gaat wel altijd helemaal in kerstsfeer :-)
Ik heb begin 2024 het boompje naar de kerstbomenopvang gebracht. Vervolgens kreeg ik ergens in november een mail dat ik hem weer kon ophalen. Jullie raden het waarschijnlijk al: veel te groot geworden := .

Ook prima, boompje buiten neer gezet, lichtjes er in en een kleiner boompje opgehaald voor binnen.

Begin dit jaar beide boompjes naar de Kerstbomenopvang gebracht.

Ik wacht met angst en beven bericht af wanneer ik ze weer kan ophalen := En vooral: hoe groot ze zijn geworden :=

(ik kan er altijd nog voor kiezen om een boompje ter adoptie aan te bieden en misschien is er een kleiner weesboompje dat niet wordt opgehaald).

Oh geniaal, kerstbomen opvang, ben benieuwd inderdaad.
Heb jaren ehct boompje voor de deur in pot gehad, deze is uiteindeljik verzopen, maar was ook best wel gegroeid.

In huis sterf ik van de kerstspullen, boom geerfd... en allemaal antieke ballen en meer geerfd en had zelf alles al... Pa had ook allemaal van die lumax dingen, die heb ik allemaal verkohct geen idee waar ik dat allemaal neer moest zetten :+ Heb er 2 gehouden. Bedenk ineens dat ik er nog 2 heb die nog verkohct moeten worden, nu de tjid om dat te proberen...

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:15

Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?

Goh veel vrije avonden heb ik niet, zeker niet als je in bijberoep erbij werkt. Maar ALS ik een vrije avond heb is dat meestal of voor de TV een video kijken of met vrienden iets doen. Zo doen we wel eens iets bij een verjaardag, Halloween of nieuwjaar. Maar tja, niet veel vrij :')

Hier is de kerstboom versierd met bruin tinten. Iets extra voor de boom hebben we zeker niet nodig :j maar leuke kerst kleurige items voor je paard mag zeker.

Voor de rest super druk geweest de afgelopen weken met het organiseren van een shriktrainingdag! En het was een succes. Volgende week cursusje in Nederland, daarna een snuffeltocht wandeling met mn jaarling. Hier eigenlijk een heel paard gerelateerd leven haha.

Hier een vriendin een kat geadopteerd, ik verschiet ervan wat ze vragen voor van die kattenmandjes!!! 37 euro voor een mand! 50 voor een paal (enkele paal met helemaal niks aan) zijn kattenspullen altijd zo duur?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:51

Ik kan niet wachten tot de kerstboom weer staat, dus iets voor in de boom is zeker welkom.
We hebben de kleuren rood / zilver / wit in de boom dus als het daar wat bij past is helemaal fantastisch.

Sfeerbeeldje van de boom, er hangen heel veel dieren in. Probeer er vaak een bos landschapje van te maken.
Afbeelding

Afbeelding

Ik las ook nog iets over boeken. Ik lees eigenlijk veel te weinig, alhoewel ik wel erg van boeken hou. Niet te spannend, dan slaap ik niet meer. Maar een een leuke roman kan ik wel waarderen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:22

Sjolvir, dank je wel. Leuke inrichting ! Ik zal morgen even foto's maken, dat werkt beter dan kleuren opgeven. Verder ben ik bij volgens mij.

Niet helemaal fris, vannacht geen oog dicht gedaan dus heb stokjes nodig. Is heel hectisch de laatste weken, gelukkig is het wat rustiger na deze week.

En ik heb kaartjes gewonnen voor de show van Britt Decker op Indoor Friesland volgende week, ik ben blij !

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:46

Kerstversiering vind ik wel leuk. Ik ben dol op ouderwetse glazen kerstballen. Of grappige kerstballen.

Helaas vandaag niet geshopt voor mijn lootje. Ik ben bekend het een hartritmestoornis en die is vannacht weer gekomen dus lig in het ziekenhuis. Mag gelukkig wel over een half u weer naar huis.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:51

Hele lunchpauze opgeofferd om alles bij te lezen en werken na mijn laatste post, sorry lootje.
Ik kreeg trouwens een heel lief kaartje, bedankt.
Heb ook al wat kadootjes staan – nu nog hints bedenken.

Ik lees graag. Fantasy of iets spannend of informatie (moestuinieren of bladen zoals Nest), geen chicklit of damesbladen.
Heb net Daphne’ s Diary ontdekt en daar word ik hebberig van. Stiekem ben ik een papierjunkie. Washitape, gekleurd papier, Kawai stickers, disney papier, ik word er vrolijk van.
Journalling lijkt me leuk, maar die discipline ontbreekt me schat ik.

Ons interieur qua kleuren: ik heb al foto’ s van ons interieur op bokt gezet, overwegen gebroken wit en groen/blauw tinten.
KM_ris, hoe ging de operatie? En KimW de tandarts overleefd?

Of ik een instrument bespeel? Ik speel alleen gezelschapsspelletjes en kan geen do van een re onderscheiden, sorry.
Ik verwar rustig Tina Turner met Whitney Houston.

Mriek, hoe tel je calorie-inname? Zou hier toch ook mee aan de slag moeten, 40+ en gewicht stijgt ook

Ik ben volop bezig met het nieuwe moestuinjaar plannen, volgend jaar gaan we weer vrolijk aan de kweek. Zaad heb ik genoeg, maar bloembollen niet.

Een gezellige avond? Met mijn neven/nicht of vriendinnen iets leuks doen (escaperoom of zo), daarna lekker gaan eten en vooral veel praten en lachen alsof je weer 20 bent, geen kinderen hebt, morgen geen kater of werk. Zou heerlijk zijn!

Zeg, ik heb een griekse collega, moet ik die eens vragen om een recept voor de gefrituurd courgette? Alles wat ze me tipt over de Griekse keuken lukt mij wel met haar aanwijzingen (prasopita, mjammie!).

De griep kwam hier voorbij, ik heb me opgegeven voor de griepsspuit hier op werk, heb het in februari gehad en in geen jaren zo ziek, mega-ellende was dat!

Lokale producten vind ik geweldig en bakken doe ik ook wel.

Candalisa, wat een tof project, is dat een halsdoek? Wat is het volgende? Ik zou wel willen kunnen handwerken.

Kerstversiering heb ik genoeg, maar halloween voor in de tuin is welkom want onze hele straat gaat altijd los dankzij ons straatcomité. Denk buxushagen die spinnen worden en hele gevels bekleed met spinrag en spoken. Wel gaaf maar ik ben zo inspiratieloos.
Laatst bijgewerkt door foxy80 op Vandaag, 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:52

Pffff, weet dat het kan, maar weet neit meer hoe...
Hoe kan je de berichten in SSS pakken alleen van je lootje??

ondertussen van tig mensen het profiel gezien en de posts, maar neit van lootje :') -O-

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:54

Sjolvir, gewoon op de zwarte tekst 'geplaatst' klikken bij een post van je lootje, letterlijk HIER boven waar ik net typte

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:55

En voor een post van je lootje, die staat vast hier ergens vooraan in het topic

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:58

Hier net wat ingekocht voor mijn lootje. Is toch even wat zoeken hoor

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:11

Ik ben nu aan het shoppen voor mijn lootje :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:22

foxy80 schreef:
Sjolvir, gewoon op de zwarte tekst 'geplaatst' klikken bij een post van je lootje, letterlijk HIER boven waar ik net typte

Dank u dank u!!! Ik weer blji, niet dat ik nu enig idee heb wat ik moet gaan kopen, maar weet in ieder geval wat ik niet moet gaankopen :+ .

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:25

Beterschap fohadie, wat vervelend zeg!

Misschien wel leuk Foxy om het kaartje hier ook te delen?

Ik heb inmiddels een leuk lijstje al met wat mijn lootje leuk vindt en niet leuk vindt, binnenkort maar eens wat leuks shoppen :D Gelukkig hebben we nog bijna 2 maanden shop tijd :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:37

Doe ik vanavond ;)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:38

Dat vind ik echt leuk, dat we al zo snel ons lootje hebben :-)

Nu liggen de winkels nog vol met Kerst en Sint spul. Ik ga ook nog ergens in November een paar dagen naar de UK. Gelegenheid genoeg dus om iets leuks en passends voor mijn lootje te zoeken :-)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:26

fohadie schreef:
Kerstversiering vind ik wel leuk. Ik ben dol op ouderwetse glazen kerstballen. Of grappige kerstballen.

Helaas vandaag niet geshopt voor mijn lootje. Ik ben bekend het een hartritmestoornis en die is vannacht weer gekomen dus lig in het ziekenhuis. Mag gelukkig wel over een half u weer naar huis.

Oh jeetje. Veel sterkte ermee!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:31

Beterschap Fohadie :(:)