Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
CastaMickey schreef:Ghostattack schreef:Hier een verloren pakket, kreeg een bericht van Vinted zelf dat ik m kon aanmerken als verloren en dat zowel koper (ik) als verkoper een vergoeding krijgen.
Dat heb ik dus gedaan. Vrij snel ook bericht van Vinted dat het pakket inderdaad kwijt is en dat we dan allebei vergoeding krijgen. Mijn geld is al terug in mijn Vinted portemonnee.
Nu krijg ik de verkoper op mn dak dat zij geen geld krijgt, want de transactie is geannuleerd. Ik heb zelf niks geannuleerd, dat heeft Vinted gedaan? Ik heb het pakket alleen aangemerkt als verloren..Heb Vinted Support maar een berichtje gedaan
Misschien heeft ze het al in haar portemonnee gekregen maar gewoon niet gekeken? Heb ik ook wel eens gehad als verkoper
Als bevestigd is dat het kwijt is komt het vast goed.
Mijn pakket ligt nu bijna een maand op het ophaalpunt, ik heb vinted support ingeschakeld want het wordt maar niet teruggestuurd, echt heel raar.

Quinn schreef:Ik heb ook gedoe. Een volwassen jeans ontvangen ipv een skibroek. Traclingsnummer klopt maar zij beweert het in een zone zak te hebben gedaan en niet in een oranje. Zij biedt nog geen oplossing aan maar gaat maandag Vinted bellen. Ik denk dat zij naar haar punt gaat bellen. Fout ligt aan haar kant maar tot op heden weinig medewerking
Suzanne F. schreef:Quinn schreef:Ik heb ook gedoe. Een volwassen jeans ontvangen ipv een skibroek. Traclingsnummer klopt maar zij beweert het in een zone zak te hebben gedaan en niet in een oranje. Zij biedt nog geen oplossing aan maar gaat maandag Vinted bellen. Ik denk dat zij naar haar punt gaat bellen. Fout ligt aan haar kant maar tot op heden weinig medewerking
Heb ik ook weleens gehad. Dan hebben ze op het pakketpost een verkeerd label erop gedaan. Daarom print ik liever altijd zelf de labels en plak ze er zelf al op.
maitestar23 schreef:Hoezo is dat de verantwoordelijkheid van het pakketpunt? De klant geeft toch aan welke code bij welk pakket hoort?
En daar gaat het vaker fout dan dat je denkt, hoe vaak ik wel niet gebeld wordt door een klant helemaal in paniek omdat ze het verkeerd ingepakt hebben en pakketten dus verwisseld zijn.
Marjo schreef:Ik heb dat probleem nog nooit gehad. Gewoon één voor één je pakketje aanbieden met de juiste code erbij en dan kan het niet fout gaan. Je staat er zelf met je neus bovenop...
Suzanne F. schreef:maitestar23 schreef:Hoezo is dat de verantwoordelijkheid van het pakketpunt? De klant geeft toch aan welke code bij welk pakket hoort?
En daar gaat het vaker fout dan dat je denkt, hoe vaak ik wel niet gebeld wordt door een klant helemaal in paniek omdat ze het verkeerd ingepakt hebben en pakketten dus verwisseld zijn.
Ja maar als het druk is dan verwisselen ze dus soms de pakketten en de codes. Daarom kan je beter je label er zelf al op plakken.
Suzanne F. schreef:Marjo schreef:Ik heb dat probleem nog nooit gehad. Gewoon één voor één je pakketje aanbieden met de juiste code erbij en dan kan het niet fout gaan. Je staat er zelf met je neus bovenop...
Ja dan moet je erbij blijven als ze ze scannen.
Maar heel vaak zeggen ze: Leg maar neer, we scannen ze zo in. En als er dan wat bijgelegd worden dan kan het misgaan.