Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cobiie

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 09:53

Ik geef je weinig kans dat dat pakket nog gaat komen. Maar waren natuurlijk wel veel feestdagen en nu slecht weer in die periode, wat zeker voor vertraging zorgt.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 09:59

Die lijkt me ook verloren, maar wie weet komt ie spontaan nog boven water.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 10:39

CastaMickey schreef:
Ghostattack schreef:
Hier een verloren pakket, kreeg een bericht van Vinted zelf dat ik m kon aanmerken als verloren en dat zowel koper (ik) als verkoper een vergoeding krijgen.

Dat heb ik dus gedaan. Vrij snel ook bericht van Vinted dat het pakket inderdaad kwijt is en dat we dan allebei vergoeding krijgen. Mijn geld is al terug in mijn Vinted portemonnee.

Nu krijg ik de verkoper op mn dak dat zij geen geld krijgt, want de transactie is geannuleerd. Ik heb zelf niks geannuleerd, dat heeft Vinted gedaan? Ik heb het pakket alleen aangemerkt als verloren.. -O- Heb Vinted Support maar een berichtje gedaan

Misschien heeft ze het al in haar portemonnee gekregen maar gewoon niet gekeken? Heb ik ook wel eens gehad als verkoper :o
Als bevestigd is dat het kwijt is komt het vast goed.

Mijn pakket ligt nu bijna een maand op het ophaalpunt, ik heb vinted support ingeschakeld want het wordt maar niet teruggestuurd, echt heel raar.

Bij mij werd het geld niet naar mijn portemonnee overgemaakt toen ik (kopende partij) een pakket kwijt was, maar direct naar mijn ''originele manier van betalen'' en dus op mijn bankrekening. Dit duurde 5 dagen dacht ik. Misschien dat bij haar de portomonnee ook wordt overgeslagen?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:03

Vanaf 21 december kan nog prima goed komen hoor. dat vind ik niet zo lang voor Vinted go, zeker gezien de feestdagen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:25

Ik had eind vorig jaar ook erg lange termijn voordat ik mn pakketten kreeg van vinted.. kan prima met een maand komen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-26 12:35

Zonder feestdagen duurt V-Go al lang indd, dus dit vind ik niet zo gek

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-26 12:47

Worden jullie trouwens ook steeds uitgelogd in de app? Heb nu al 2 dagen op rij dat ik opnieuw moet inloggen :=

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 17:14

Ik verstuur en ontvang momenteel alles via Vinted go want de rest is een stuk duurder. Ik heb het vaak wel met een week soms al binnen een week. Had liever dhl want die zit om de hoek maar vaak boven de €4 tegen €2,69 Vinted go

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 18:52

Weet iemand hoe het zit als je niet optijd kan verzenden?
Ik heb nu een paar pakketjes die via mondial moeten en daarvan zit er maar 1 punt van in de buurt. En ik heb daar nu al 2x na het werk voor een dichte deur gestaan omdat ze op de dag zelf besluiten eerder dicht te gaan ivm met de sneeuw. Nu zijn ze alleen tussen 07:45 en 09:45 open en dan ben ik aan het werk.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 18:54

Je kunt om meer tijd vragen. Zit een knop voor uitstel in je gesprek met de koper.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:37

Wat zou jullie advies zijn. Ik heb leidsels gekocht van zilco via vinted. Vandaag ontvangen. Ik zie echter geen label of merkteken van zilco op de leidsel en daarnaast zijn ze bevestigd aan elkaar met klittenband ipv gespen. Volgens de verkoper hoort dit zo. Maar heb dit nog nooit gezien dat de twee delen met klittenband worden bevestigd. Zou het nep zijn? Ik heb heel internet al afgezocht, maar kan dit model niet vinden en alle leidsels die ik tegenkom hebben danwel een label of een merkteken.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:57

Vragen om een bon of bestel bevestiging?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:45

Als je ze niet wilt zou ik bij Vinted aangeven dat het een nep product is.

Maar heb je geen foto gezien van het merk

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:31

Hoe voelen de leidsels? Vergelijkbaar qua kwaliteit met zilco? Als je ze prettig in de hand vind zou ik ze gewoon houden denk ik. Of je moet een heel hoog bedrag betaald hebben.