Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Als niet paarden mensen er achter komen dat je paarden hebt en je lust en leven zijn, maar dan moeten zeggen 'ik heb echt HELEMAAL niets met paarden', 'oh ik vind paarden echt niets aan' etc. Waarom moet je dat zo uitspreken? En waarom met zon afschuw ondertoon? Waarom kan je niet gewoon zeggen 'oh leuk?'. Ik zeg toch ook niet bij elke hobby of liefde die een ander beschrijft dat ik het helemaal niets vind of haat? 'Ik heb kinderen', "oh die vind ik echt verschrikkelijk". Dat zegt je toch ook niet?
Frustratie puntje
Tancreda4 schreef:Als niet paarden mensen er achter komen dat je paarden hebt en je lust en leven zijn, maar dan moeten zeggen 'ik heb echt HELEMAAL niets met paarden', 'oh ik vind paarden echt niets aan' etc. Waarom moet je dat zo uitspreken? En waarom met zon afschuw ondertoon? Waarom kan je niet gewoon zeggen 'oh leuk?'. Ik zeg toch ook niet bij elke hobby of liefde die een ander beschrijft dat ik het helemaal niets vind of haat? 'Ik heb kinderen', "oh die vind ik echt verschrikkelijk". Dat zegt je toch ook niet?
Frustratie puntje
Frustratie puntje
MarlindeRooz schreef:Tancreda4 schreef:Als niet paarden mensen er achter komen dat je paarden hebt en je lust en leven zijn, maar dan moeten zeggen 'ik heb echt HELEMAAL niets met paarden', 'oh ik vind paarden echt niets aan' etc. Waarom moet je dat zo uitspreken? En waarom met zon afschuw ondertoon? Waarom kan je niet gewoon zeggen 'oh leuk?'. Ik zeg toch ook niet bij elke hobby of liefde die een ander beschrijft dat ik het helemaal niets vind of haat? 'Ik heb kinderen', "oh die vind ik echt verschrikkelijk". Dat zegt je toch ook niet?
Frustratie puntje
Ja ik heb ze nu niet meer. Maar als ik zeg tamme ratjes te hebben gaan mensen soms serieus gillen.
Ze zijn schoner dan jouw vieze snottebelkind.