Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:c_alsemgeest schreef:Ik lust alle soorten oliebollen en appel/ananas... wat voor fruit dan ook flappen...
Maar eerlijk gezegd lust ik sowieso bijna alles wel
Behalve lever... daar ga ik echt van over mijn gier
Ooooh nu heb ik enorm zin in baklever.

Sheran schreef:Wat kan ik doen om wat meer vogels naar mijn huisje te krijgen? Ik ben opgegroeid in een bosgebied en er was altijd super veel leven. Ik woon nu in een hofje in de Randstad en het is er dood. Ik snap wel dat er minder vogels komen uiteraard, maar ik woon wel bij een plantsoen in de buurt en de tuinvogeltelling van mijn stad staat ook niet op 0
Ik heb uiteraard eten opgehangen, en in de zomer staat er een bakje water, maar het enige dat ik kreeg waren kleine plantjes uit de zaadjes. Er komt gewoon helemaal niks. Iemand tips?

Cayenne schreef:Zonder oordeel vraag ik me af of mensen met (jonge) kinderen zich geen zorgen maken over hun toekomst in deze huidige wereld; bijvoorbeeld het kunnen kopen van een huis of het leven in oorlog.
Lieser schreef:Ik vraag mij af waarom we eigenlijk twee kerstdagen hebben. In veel andere landen vieren ze alleen eerste kerstdag, toch?
Suzanne F. schreef:Cayenne schreef:Zonder oordeel vraag ik me af of mensen met (jonge) kinderen zich geen zorgen maken over hun toekomst in deze huidige wereld; bijvoorbeeld het kunnen kopen van een huis of het leven in oorlog.
Zeker. Huis kopen zal erg moeilijk worden. Maar gelukkig is ze erg slim en zal ze na haar studie een goed betaalde baan kunnen krijgen dus dat maakt het vooruitzicht ietsje positiever. Maar de wereld wordt er niet leuker op inderdaad. Maar dat maak ik zelf ook nog mee. Hoop ik dan.