Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Bedankt allemaal voor de felicitaties![]()
Ik blijf mijn huidige werk ernaast nog doen, want alleen maar op kantoor dat is niks voor mij ik moet ook veel bewegen. Persoonlijk begeleider blijf ik ook nog.
Maar we gaan zien hoe het loopt. Er is nu wel een ingang naar de hogere functies. Wie weet waar het op uit gaat lopen. Maar voor nu eerst maar het contract gaan tekenen en beginnen aan een nieuw avontuur
Sabbientje schreef:Dat ik mij nooit heb gerealiseerd hoeveel haar een langharige kat verliest....
Sinds ik mijn langharige Bobbi in huis heb vind ik overal haar. Het tapijt in de slaapkamer en op de trap zijn voorzien van een extra laag rood. En de stofzuiger heeft er moeite mee, dus sta ik meerdere keren per week met een anti-haar borstel de vloer en de traptreden te doen.
Nu is op haar rug spider-kitty langs de bedrand spelen wel haar favoriet dus ze ligt de hele tijd te rollebollen over het tapijt...
Maar 1 ding weet ik zeker. Het tapijt in de slaapkamer gaat vervangen worden voor Laminaat.
Polarize schreef:Geen naam, maar ik gok dat als je op herbruikbare lintroller wel iets vindt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Foaly schreef:Polarize schreef:Geen naam, maar ik gok dat als je op herbruikbare lintroller wel iets vindt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo'n ding heb ik laatst bij de Kruidvat (?) gekocht, ideaal