Tussen de mazen van het net..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 13:53

Little_Gift, jij valt mensen wel snel aan over wat ze schrijven. Dat begint me heel erg op te vallen.

Poetser, ik ben ook niet zo ver van je vandaan dus mag je mij ook altijd vragen als er iets nodig is. Verder kan ik niet veel anders zeggen dan sterkte.

Rocamor

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 14:30

Alsof "enkel" de kanker niet voldoende is zeg. Kun je nog wel gewoon naar buiten nu dan?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-25 16:58

Hier heb ik iets verkeerd uitgelegd. Die infectie is er nog niet, maar hoe verder ik achteruit, hoe meer infecties ik ga krijgen door de kanker. Ik heb er de afgelopen weken 2 gehad, waar ik gelukkig buiten enorm zweten geen last van heb gehad. Maar als zo'n infectie toeslaat op het verkeerde moment kan het fataal zijn.

Net bericht gehad dat ik woensdag verhuis naar een palliatieve afdeling in Antwerpen. Dit zal mijn eindpunt zijn... Pijnlijk besef wel eerlijk gezegd. Ik voel er zelf nog niet veel voor. Ben vooral heel bang nu. Vreemde omgeving, vreemde mensen, vreemde regels en ga zo maar door...

Ik zou Muronia via deze week nog heel veel sterkte willen wensen met het verlies van moeder en veulen.
Laatst bijgewerkt door poetser op 17-03-25 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 17:01

Is het een locatie waar Florian gemakkelijk kan geraken?
Ik begrijp je bezorgdheid, het is ook al zo veel geweest de laatste tijd en je telkens moeten aanpassen is niet evident.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 17:11

Jeetje wat heftig lieve Poetser :knuffel:
Ik hoop ontzettend dat je geen infectie krijgt en de pijn onder controle komt zodat je nog fijne momenten met Florian kunt hebben.
Weet dat er veel aan je gedacht wordt, heel erg veel sterkte en kracht gewenst in deze afschuwelijke tijd lieverd :knuffel:
Hele dikke knuffel voor jou en natuurlijk ook voor Darkangel :knuffel: :knuffel:

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 17:52

Ik heb nog niet gereageerd sinds het waardeloze nieuws, maar er is ook weinig te zeggen om het beter te maken dan het is…
En weet je… Je ‘moet’ zo lang mogelijk blijven als gaat en fysiek wil en kan Poetser.
Het is niet egoïstisch op een bepaald punt zorg aan te nemen of te durven zeggen dat het niet meer gaat.
Niemand zal daar wat van zeggen, ik hoop dat ze het toch nog onder controle krijgen de pijn.
En dat je nog veel dierbare momenten mee maken mag, Florian blijft achter bij iemand die je volledig vertrouwd.
Het blijft vreselijk maar hij hoeft niet naar pleegzorg en het internaat klinkt goed.

In Nederland hebben ze hele lieve knuffeltjes bij de ambulance. Misschien als je zo vervoerd wordt is deze mooi/lief om als herinnering te hebben voor Florian.
Als je iets meer kunt besteden, ik heb een koala van evora, deze ademt en heeft een hartslag.
Instelbaar maar ook gewichtsknuffels.
In meerdere soorten die kalmerend werken.
Ook een dino een hele lieve, als je iets knuffelbaars zoekt en kunt betalen is de website van evora bekijken een aanrader.
Ook veel volwassenen met slaapproblemen of paniekaanvallen zijn er blij mee.
Voor Florian misschien fijn om vast te houden na hopelijk samen veel knuffelen met de dino.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 18:04

Sterkte met je verhuizing.
Dat is niet niks. Hooelijk tref je leuke mensen en krijg je een fijne eigen plek.
Plek waar je jezelf kan zijn en lieve mensen kan ontvangen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 18:17

Pfff Poetser, blijf je zo wel een beetje in de buurt van Florian en darkangel en haar man? Kunnen ze je dan nog opzoeken?

Als wij iets voor je kunnen doen... De inbox staat open!

Heel veel sterkte gewenst nog!

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 18:27

Ik heb je vanaf het openen van dit topic gevolgd, maar tot nu nog niet gereageerd op dit verschrikkelijke nieuws. Wat zijn dan ook de juiste woorden om hieraan te geven..

Ik wens je heel veel kracht en liefde van de mensen om je heen

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 18:47

moonfish13 schreef:
Ik heb nog niet gereageerd sinds het waardeloze nieuws, maar er is ook weinig te zeggen om het beter te maken dan het is…
En weet je… Je ‘moet’ zo lang mogelijk blijven als gaat en fysiek wil en kan Poetser.
Het is niet egoïstisch op een bepaald punt zorg aan te nemen of te durven zeggen dat het niet meer gaat.
Niemand zal daar wat van zeggen, ik hoop dat ze het toch nog onder controle krijgen de pijn.
En dat je nog veel dierbare momenten mee maken mag, Florian blijft achter bij iemand die je volledig vertrouwd.
Het blijft vreselijk maar hij hoeft niet naar pleegzorg en het internaat klinkt goed.

In Nederland hebben ze hele lieve knuffeltjes bij de ambulance. Misschien als je zo vervoerd wordt is deze mooi/lief om als herinnering te hebben voor Florian.
Als je iets meer kunt besteden, ik heb een koala van evora, deze ademt en heeft een hartslag.
Ook een dino een hele lieve, als je iets knuffelbaars zoekt en kunt betalen is de website van evora bekijken een aanrader.
Voor Florian misschien fijn om vast te houden na hopelijk samen veel knuffelen met de dino.

Als dit Poetser iets lijkt. Er is nu korting op onder andere de Dino.
Kunnen we zo iets niet cadeau doen?
Hoe meer mensen, hoe minder ieder betaald.

Even afwachten of dat Poetser iets lijkt. Dan wil ik het wel organiseren in afstemming met bijv Darkangel.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 18:54

De 24 inch dino is een kruising tussen knuffel en gewichtendekbed ook.
Er is een kleine en een grote, ik wilde het idee niet opperen maar dacht hetzelfde als jij.
Alleen heb ik momenteel de energie niet het te organiseren.

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 18:55

Little_Gift schreef:
Pfff Poetser, blijf je zo wel een beetje in de buurt van Florian en darkangel en haar man? Kunnen ze je dan nog opzoeken?

Als wij iets voor je kunnen doen... De inbox staat open!

Heel veel sterkte gewenst nog!

Florian kan er met de bus geraken en voor mij is het goed te doen met de auto. We gaan haar daar zeker bezoeken.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 18:56

Super fijn om te horen!
Zoals al eerder gezegd werd: jullie zijn echt kanjers!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 19:21

Blue_flower schreef:
moonfish13 schreef:

Als dit Poetser iets lijkt. Er is nu korting op onder andere de Dino.
Kunnen we zo iets niet cadeau doen?
Hoe meer mensen, hoe minder ieder betaald.

Even afwachten of dat Poetser iets lijkt. Dan wil ik het wel organiseren in afstemming met bijv Darkangel.

Als ts er behoeft aan heeft dan draag ik graag iets bij

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 19:39

Darkangel je ben een held zonder vleugels of cape.

Poetser fijn dat Florian en darkangel je kunnen bezoeken.
Zou je ook kaarten willen?
Idee van de knuffel is dat iets? Ik wil ook best wat geld doneren.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-25 19:58

Die dino klinkt wel als iets voor Florian. Dat is ook een echte dino fan. Daar is hij gek op! Maar voel jullie alsjeblieft niet verplicht om iets om poten te zetten voor mij. Het is heel lief en ik zou zeker heel dankbaar zijn hiervoor, maar nogmaals, voel je niet verplicht!

Florian, Darkangel en mijn stiefzus kunnen er allemaal geraken. Ik zit dan ook vlakbij Florian zijn beste vriend en daar zit de halte die hij moet hebben om naar daar te gaan, dus hij kent de weg gelukkig.

Mijn vriendin kwam net ook met een speciale verrassing aan. Omdat ze wist hoe hard ik de kat miste, heeft ze samen met haar dochter een oplossing gezocht om de kat mee te nemen. Die is gewend om aan een tuigje buiten te lopen, maar ze moest even een manier bedenken om haar met de bus mee te krijgen. Oh, wat deed deugd om even lekker te knuffelen met dat lieve kleine meisje. Er zijn ook leuke foto's getrokken, waarvan ik er eentje zal plaatsen als ze ze heeft doorgestuurd. Kat heeft er absoluut niet onder geleden en vond alle aandacht geweldig. Is zo'n lief en sociaal prutske :+:

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 20:00

ah wat mooi dat je even met je lieve kat hebt kunnen knuffelen. Ik hoop dat je nog veel van dit soort geluksmomentjes krijgt.
succes met de verhuizing.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 20:04

Ah dat zijn mooie energie gevers zulke momenten

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 20:05

Deelnemers aan Dino kunnen mij een bericht doen. Dan ga ik puzzelen en kijken wat we kunnen bereiken.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 20:33

Ik lees vanaf het begin mee, maar heb nog niet eerder gereageerd. Ik zit sinds je diagnose de hele tijd te bedenken wat ik zou kunnen reageren maar kan de woorden niet vinden…

Wel wil ik je heel veel sterkte wensen en hoop ik dat je de dagen zo pijnvrij mogelijk door kan brengen. :(:)

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 20:45

Fijn dat je nog bezoek kan krijgen na de verhuizing.
Wat ik me afvraag.... er is hier het idee gegeven van de dino. Zijn er dingen waar je zelf aan denkt, die je graag zou verwezenlijken waar we jou op een of andere manier bij kunnen helpen? (De dino is natuurlijk een leuk idee, zeker als Florian er zo gek op is, maar misschien dacht je zelf nog aan iets (anders)).

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-25 21:08

Ik zou het zo gauw niet weten. Als het fysiek gaat, ga ik zaterdag met Florian en mijn vriendin naar het shopping center, want zoonlief heeft schoenen en broeken nodig en daar mag hij zelf nog even kijken naar iets wat hij graag zou hebben als herinnering. De orka is ook al geclaimd als ik kom te overlijden. Die wilt hij dan heel graag hebben als aandenken en troost evenals de kaartjes. Hij wilt echt een rauw doos maken met allemaal spulletjes en foto's in om mij te kunnen herdenken. Ook wilt hij graag dat ik gecremeerd wordt en dan een ketting met mijn as laten maken, zodat ik altijd bij hem ben. Dat vind hij tastbaarder dan een graf om te bezoeken. Hij is er wel echt al mee bezig. Denk dat dat zijn manier is om met de situatie om te gaan.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 21:17

Heftig om te lezen, maar ik denk wel dat het goed is voor hem om alvast wat stappen te maken in het verwerken.. hopelijk geeft jou dit ook een heel klein beetje rust.. ik vind dit zo erg hè, wat een drama.. arme jij, arme jongen.. mijn hart breekt.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 21:25

Wie weet kunnen we de Dino wel combineren met € voor een mooie houten kist die als herinnering kist kan dienen. Want ik krijg al wat aanmeldingen :)

Ik zet alles ergens deze week eens rustig op een rij.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 21:32

Lieve Poetser, wat lief dat je nog aan mij dacht terwijl er bij jou zoveel gaande is. Dank je wel.

De plek waar je naartoe gaat is minder ziekenhuis-achtig en wat huiselijker hoop ik? Fijn dat het vrij centraal ligt en voor je naasten goed bereikbaar is.