Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
moonfish13 schreef:Ik heb nog niet gereageerd sinds het waardeloze nieuws, maar er is ook weinig te zeggen om het beter te maken dan het is…
En weet je… Je ‘moet’ zo lang mogelijk blijven als gaat en fysiek wil en kan Poetser.
Het is niet egoïstisch op een bepaald punt zorg aan te nemen of te durven zeggen dat het niet meer gaat.
Niemand zal daar wat van zeggen, ik hoop dat ze het toch nog onder controle krijgen de pijn.
En dat je nog veel dierbare momenten mee maken mag, Florian blijft achter bij iemand die je volledig vertrouwd.
Het blijft vreselijk maar hij hoeft niet naar pleegzorg en het internaat klinkt goed.
In Nederland hebben ze hele lieve knuffeltjes bij de ambulance. Misschien als je zo vervoerd wordt is deze mooi/lief om als herinnering te hebben voor Florian.
Als je iets meer kunt besteden, ik heb een koala van evora, deze ademt en heeft een hartslag.
Instelbaar maar ook gewichtsknuffels.
In meerdere soorten die kalmerend werken.
Ook een dino een hele lieve, als je iets knuffelbaars zoekt en kunt betalen is de website van evora bekijken een aanrader.
Ook veel volwassenen met slaapproblemen of paniekaanvallen zijn er blij mee.
Voor Florian misschien fijn om vast te houden na hopelijk samen veel knuffelen met de dino.
Little_Gift schreef:Pfff Poetser, blijf je zo wel een beetje in de buurt van Florian en darkangel en haar man? Kunnen ze je dan nog opzoeken?
Als wij iets voor je kunnen doen... De inbox staat open!
Heel veel sterkte gewenst nog!
Blue_flower schreef:moonfish13 schreef:Ik heb nog niet gereageerd sinds het waardeloze nieuws, maar er is ook weinig te zeggen om het beter te maken dan het is…
En weet je… Je ‘moet’ zo lang mogelijk blijven als gaat en fysiek wil en kan Poetser.
Het is niet egoïstisch op een bepaald punt zorg aan te nemen of te durven zeggen dat het niet meer gaat.
Niemand zal daar wat van zeggen, ik hoop dat ze het toch nog onder controle krijgen de pijn.
En dat je nog veel dierbare momenten mee maken mag, Florian blijft achter bij iemand die je volledig vertrouwd.
Het blijft vreselijk maar hij hoeft niet naar pleegzorg en het internaat klinkt goed.
In Nederland hebben ze hele lieve knuffeltjes bij de ambulance. Misschien als je zo vervoerd wordt is deze mooi/lief om als herinnering te hebben voor Florian.
Als je iets meer kunt besteden, ik heb een koala van evora, deze ademt en heeft een hartslag.
Instelbaar maar ook gewichtsknuffels.
In meerdere soorten die kalmerend werken.
Ook een dino een hele lieve, als je iets knuffelbaars zoekt en kunt betalen is de website van evora bekijken een aanrader.
Ook veel volwassenen met slaapproblemen of paniekaanvallen zijn er blij mee.
Voor Florian misschien fijn om vast te houden na hopelijk samen veel knuffelen met de dino.
Als dit Poetser iets lijkt. Er is nu korting op onder andere de Dino.
Kunnen we zo iets niet cadeau doen?
Hoe meer mensen, hoe minder ieder betaald.
Even afwachten of dat Poetser iets lijkt. Dan wil ik het wel organiseren in afstemming met bijv Darkangel.