Polarize schreef:Ik meld het hier ook maar even omdat ik er hier over aan het stressen was: Ik ben toegelaten bij de opleiding!!
Gefeliciteerd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Fly_high schreef:UOmaar het is eigenlijk best lekker zo qua temperatuur. Alleen dat het nog steeds zo nat blijft, een grote baggerbende allemaal
Het is hier 15 graden met regen.
JudithGigi schreef:Collega's die ik niet ken die op teams "Hallo" sturen zonder een bericht erachteraan zijn slecht voor mijn autisme
Ghostattack schreef:JudithGigi schreef:Collega's die ik niet ken die op teams "Hallo" sturen zonder een bericht erachteraan zijn slecht voor mijn autisme
Deze link terugsturen naar die persoon
https://nohello.net/en/
Cynn schreef:Aan mezelf.. Als mijn emmer overloopt en ik ben boos krijg ik gelijk tranen. Zo schijtirritant.
nevica schreef:Cynn schreef:Aan mezelf.. Als mijn emmer overloopt en ik ben boos krijg ik gelijk tranen. Zo schijtirritant.
Oh deze is zo herkenbaar.En dan denken mensen dat je verdrietig bent terwijl je vet kwaad bent.
Novastar schreef:Cynn schreef:Aan mezelf.. Als mijn emmer overloopt en ik ben boos krijg ik gelijk tranen. Zo schijtirritant.
Oh oh Cynn, ik ben ook zo iemand. Op dit moment zit ik in een moeilijke periode, erg moe, heel gevoelig voor het humeur van anderen, een torenhoog schuldgevoel over fouten die collega’s makenen ik kan zomaar huilen om alles!
Konden we dat knopje toch maar eens omdraaien hé. Veel goede moed!