Grow up en zoek een leven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sansevieria schreef:Hier in de regio zoeken ze bijvoorbeeld admin vrijwilligers bij de dierenvoedselbank, bij een stichting die mensen helpt met voedselpakketten en hulp bij financiële vragen.
Als je nu eens iets in die richting zelf zoekt, zodat je je vaardigheden weer op peil kunt brengen?
Denk dat je daar uiteindelijk veel verder mee komt en dat je meer kans maakt op een betaalde baan in de administratie.
Marcella schreef:7 December weer reumatoloog dus ben bezig. Gaat alleen niet zo snel.
Heb ook nog steeds last van de knie na de val van bijna 4 weken terug, maar kraakbeen is geïrriteerd dus geduld hebben.
Scooter tot op heden nog 0 keer wegval geweest, maar blijf alert en weet dat het kan.
Denk dat ik niet alle pijnstillers zomaar mag ook wegens Ab resistentie.
Maar hoop gewoon binnenkort wat te horen over vrijwilligerswerk hier in de flat. En misschien wat doorstroom mogelijk naar een beetje administratief ondersteuning. En zit dan op loop en fietsafstand. Die hebben diverse locaties door heel Hendrik Ido Ambacht.
En had mezelf al opgegeven als kletsmaatje dit is om andere te helpen met de Nederlandse taal. Dit kan via laptop.
Josien_ schreef:Ik snap niet hoe ik iets verkocht moet krijgen op Vinted, niemand wil mijn spullen.
Het is wel gebruikt, maar echt niet kapot ofzo. Waarschijnlijk vraag ik er te veel voor, dus gisteren alles maar naar minibedragen gezet. Maar eigenlijk vind ik het nu te veel moeite voor het geld wat ik er voor terug krijg...
Zelfde idee met paardenspullen verkopen via marktplaats etc. Niemand wil het hebben, ook de dingen met prijskaartje eraan niet eens
Josien_ schreef:Ik snap niet hoe ik iets verkocht moet krijgen op Vinted, niemand wil mijn spullen.
Het is wel gebruikt, maar echt niet kapot ofzo. Waarschijnlijk vraag ik er te veel voor, dus gisteren alles maar naar minibedragen gezet. Maar eigenlijk vind ik het nu te veel moeite voor het geld wat ik er voor terug krijg...
Zelfde idee met paardenspullen verkopen via marktplaats etc. Niemand wil het hebben, ook de dingen met prijskaartje eraan niet eens