Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 18:10

En heel blij. Heb een zijden sjaal van Ferragamo gekocht. Had een Hermes, maar daar zaten vetvlekken in. En was gewoon veel gedragen en af.
Een mooie Hermes is op Vinted bijna net zo duur als nieuw (rond de €400). Maar die van Ferragamo is zelfde kwaliteit en nieuw zelfde prijs. Ook prachtig van print. Maar via Vinted te doen.
Ik vind de print echt prachtig met paard en hond.
Afbeelding
Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 18:31

Ik ben heel benieuwd hoe die blouse staat als je hem combineert

Mooie sjaal lautje

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 20:56

Aangezien jullie erg goede zoekers blijken te zijn.

Ik zoek goede basic dunne truien in natuur tinten. Mogen coltruien of v-hals zijn. Liefst wol/Kashmir/alpaca/etc. En voor leuke prijsjes. Hebben jullie aanraders voor merken?

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 21:56

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 07:15

Afbeelding

Ik heb dit Ralph Lauren jasje voor €15 gekocht. Zou ongedragen zijn.
Ik heb nog wat biedingen lopen maar verder nog niks gehoord.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 07:17

Leuke kleding heb je gekocht @robinfellow.
Het is lang geleden dat ik zelf in maat XS paste :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-23 07:54

Oh dat lijkt mij een heerlijk vest Caro!

Leuk Robin. Broek is lekker stoer!

Nogsteedsgek: Filippa K heeft vaak hele mooie basic coltruien van goede kwaliteit!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 08:10

Leuke kleren heb je gekocht Robinxfellow.

Dat jasje ziet er warm uit, Caro29!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-23 08:33

Afbeelding
Heel blij met deze onesie van Tartine et Chocolat die we gisteren binnen kregen. Is echt zo mooi. Nog helemaal nieuw.

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 10:53

_lautje_ schreef:
Oh dat lijkt mij een heerlijk vest Caro!

Leuk Robin. Broek is lekker stoer!

Nogsteedsgek: Filippa K heeft vaak hele mooie basic coltruien van goede kwaliteit!

Thanks! Er staat niet heel veel op in mijn maat, maar dat is wel precies wat ik zoek! Heb de zoekterm opgeslagen, mooi in de gaten houden.

Hier zijn eindelijk mijn Nike Air Jordans binnen. Waren in perfecte staat en nu al een week mijn favo schoenen.

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-23 11:31

Ja is echt hele goede kwaliteit ook! Heel mooi minimalistisch Scandinavisch design. Tijdloos. Gemaakt om lang mee te gaan en met alles te combineren.
Heb er zomershorts van die ik al 15jaar heb. Zijn nog perfect.
Afgelopen winter truien weg moeten gooien omdat ze echt door waren en zelfs om te rijden te ver af. Maar 15 jaar gedragen.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 11:36

Filipa K is inderdaad fijn en goed spul!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 11:44

KletsKoekje schreef:
Heb een Loavies jurk nieuw met prijskaartje van Vinted opgehaald. Ik twijfel door de korte lengte. Man en dochter vinden het geweldig maar ik voel me vaak wat minder fijn met kortere jurken omdat ik van die dunne lange stelten heb. Wat vinden jullie? Kan het zo of toch maar terug op Vinted?
[ [url=m/cA4Z3g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dt3gBi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goh, wat een prachtig figuur heb jij, je kunt zo in een fashion magazine!!! Ik vind jouw de jurk echt fantastisch staan.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 13:33

Ik lees ook graag mee. Koop vooral heel veel voor de kinderen op Vinted en verkoop ook geregeld wat. Naast kleding koop ik ook wel boekjes en bv mini loco via vinted

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 15:27

Ik ben zo blij met onze Turk hier, die man is z'n gewicht in goud waard :j nu nog even bedenken of ik m'n witte of creme broek hierbij ga doen. Zit alleen geen split achter, dat kon niet, maar denk niet dat dat problemen op gaat leveren, hij valt niet zolang dat ik er op zit ofzo.
Afbeelding
Afbeelding
Zo leuk om zo hier al die voor mij nieuwe merken te ontdekken, alleen niet goed voor m'n portemonnee :+

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 15:37

Net weer 3 pakketjes opgehaald.

Eerst twee kledingstukken van Abercrombie&Fitch. Een simpel shirt & een poloshirt.
Afbeelding

Dan een lekkere dikke sjaal alvast voor de winter met een leuk patroontje van de H&M.
Afbeelding

Een truitje van Pull&Bear. Zit helaas wel 1 steekje/lusje los op de schouder maar niet heel storend, en ga niet moeilijk doen voor de 4euro die ik ervoor betaald heb. Retourkosten zijn dan nog hoger..
Afbeelding

En nog iets waarvan ik alweer vergeten was dat ik het überhaupt besteld had omdat het enorm lang duurde, hoewel het wel uit Nederland komt. Een spijkergilet van FB Sister, en hij staat beter dan verwacht. <3
Afbeelding

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 18:07

Leuke dingen!

Dat steekje moet je naar binnen trekken, dan zie je dat niet meer. (Met een haakpen is dat heel makkelijke of bv een stokje voor Chinees dat steekje door de stof duwen en eens je er van aan de binnenkant bij kan met een pincet of je vingers, aantrekken tot het weg is.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 18:08

Ik had vandaag een R.l bodywarmer op Vinted gezet.. ik was de trap nog niet af en hij was al verkocht toch meer voor moeten vragen haha

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 18:17

Aah ik baal. Ik heb echt een hele nette little black dress met een rits op de rug van Nikkie gekocht voor € 12,50 maar hij is zooo smal. Die gaat weer terug op Vinted helaas, maar voor dat geld verkoop ik hem wel weer.

Ik wilde hem alleen aan naar ‘t Nonnetje vrijdag, dus nu even denken wat ik dan aan doe. :))

Afbeelding

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 20:10

Ja, Nikkie valt altijd heel erg smal. Wel één tot twee mater kleiner is mijn ervaring. Wel een hele chique jurk!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 20:42

Wat zonde joh! Ik bestel Nikkie kleding ook altijd een maat groter idd. Maar ja, heb je nu niks aan :+

Mijn ervaring is wel dat je het goed kunt verkopen op Vinted!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 22:06

Afbeelding

Dit vest nog voor mijn zoon gekocht. €12 en ziet er op de foto top uit.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 23:07

Benieuwd naar de mama’s die dingen voor hun kids kopen, vragen jullie altijd eerst of ze het mooi vinden? Of niet?

Hier wel… vooral de meiden hebben een heel uitgesproken smaak en zelfs bv verkeerd aanvoelende stof kan voldoende zijn om iets nooit te willen dragen.

De oudste is een jongen en die vindt alles ok en mooi, dus daar koop ik gerust wat zonder dat hij het zag, maar die meiden…. (Ze zijn 5 en 8 de meisjes)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 23:16

Ik laat het vaak wel zien, mijn zoon van 6 is nog niet zo zinnig dus koop ook wel zonder dat hij het heeft gezien. Ik heb voor hem enkel nog munich sneakers want onverwoestbaar. Er is iemand op vinted die veel nieuwe paren van dit merk verkoopt. Dan shoppen we samen weer een nieuw paar die hij mooi vind, super leuk :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 07:04

Vaak koop ik het voor mijn zoon. Soms laat ik het zien. De reactie is altijd mooi mama. Hij is 6 jaar en het boeit hem erg weinig. Hij heeft wel wat truien die hij graag aan heeft. Ik heb nu 1x gehad dat hij iets niet aan wilde want het kriebelde en 2 jasjes moesten weg want het was niet zijn stijl :D