Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 19:46

Marjo, ik ben nu één of andere serie aan het kijken over wonen/overleven in Alaska :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-24 19:51

Hahaha het is verslavend he :')
Ik heb al een hele reis gepland hoor _O-

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 19:52

Marjo schreef:
Hahaha het is verslavend he :')
Ik heb al een hele reis gepland hoor _O-

Leuke extra voor ons lente-pakket.. berenspray :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-24 21:42

Hahahaha _/-\o_ _O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 22:19

Hier net 'het winterse avontuur' van Karen Swan uit. Heel fijn boek! Heel goed te volgen ook met alle personages die er in voor komen. Wel een boek met pittige onderwerpen, desondanks leest hij heel makkelijk weg. Veel 'lichter' dan de thrillers die ik vaak lees, en fijne omschrijvingen van de omgeving en het winterweer. Fijn :)
Spoiler:
En dat de tocht der tochten in het boek staat vindt deze Fries alleen maar leuk!
Het einde was wel wat snel bij elkaar geschreven, maar dat mag de pret niet drukken. :D

Dank voor het uitkiezen Ynskek! Hele goede keuze geweest! Het andere boek ligt klaar om binnenkort eens opgepakt te worden.

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 08:55

Eelmo schreef:
Ik heb me net aangemeld dus nog een voorstelpost!

Hi :wave:
Ik ben Eline, word over een paar weken alweer 30 jaar oud (jong? :') ) en woon in Nijmegen samen met mijn vriend en hond. Ik ben ecoloog en ga graag aan de wandel. Ben groot (bord)spellen fan. Vroeger verslond ik boeken en las ik stiekem hele nachten door. Toen kwamen de boekverslagen en verplichte leeslijsten op school en was de lol er ineens wel af :+ De laatste jaren ben ik weer fijn aan het lezen en kom ik ook weer toe aan de echte dikkerts.

Vroeger had ik alle Griezelbus, Dolfje Weerwolfje etc. Als het van Paul van Loon was stond het in mijn kast. Daarna uiteraard over gegaan op Kippenvel! De Harry Potter reeks heb ik letterlijk kapot gelezen en herlees ik nog regelmatig. De MinaLima edities zijn echt mijn harte-boeken. Ook Hunger Games (incl prequel) staan hier goed gelezen in de kast. Eragon (Inheritance reeks) was ook altijd een van mijn favorieten, maar tot mijn spijt en schaamte heb ik nog altijd het 4e boek niet (uit) gelezen. Tegenwoordig lees ik eigenlijk best wel breed. Ik kan enorm genieten van een goede thriller (JD Barker, MJ Arlidge, Lars Kepler, ... Slaughter ben ik dan weer nooit zo'n fan van geweest). Maar ook historische fictie (met een flinke boon voor heksenvervolging), scifi, Fantasy (momenteel ben ik langzaam door Robin Hobb aan het lezen, inmiddels bij de 3e trilogie) en soms een uitstapje naar literaire fictie of een klassieker. Horror (paranormaal, spoken etc) kan ik op zijn tijd ook van genieten maar lees ik eigenlijk heel weinig. Non-fictie lees ik zelden, maar staat wel het eea in de kast. Ik neem me altijd voor om meer non-fictie te gaan lezen, maar komt nooit iets van terecht :') Oh en graphic novels vind ik ook echt tof!

Waar ik dan weer niet zo veel mee kan is Romance (al heb ik ook mijn eerlijke aandeel aan Jill Mansell's verslonden ;) ) en smut. In wat voor vorm dan ook.

Ik ben dol op boekenleggers en probeer er altijd een uit te zoeken die past bij het boek dat ik lees. Tijdens het lezen heb ik vaak een kop thee en regelmatig ook wel iets te snacken. Ik lees zowel Engels als Nederlandstalig maar vooral als het op Fantasy aankomt liever in de oorspronkelijke taal (zeker als namen in de vertaling mee-vertaald worden, yuk)

Ik heb een (redelijk) up to date GR account (https://www.goodreads.com/user/show/126330127-elinek) maar ik zal er binnenkort nog even doorheen gaan want volgens mij mist er op dit moment een hoop. Verder lees (en af en toe post) ik mee in het 'welk boek lees jij' topic en zal tzt op Lootjestrekken zorgen voor een duidelijke wishlist (waar ook altijd van afgeweken mag worden).

Even snel mijn voorstelpost in de herhaling met wat aanvulling :)

Bij de vorige 2 edities kreeg ik:
- Het Laatste Licht - Jen Minkman
- The Wishing Game - Meg Shaffer

Mijn voorkeur gaat uit naar 1 boek want eigenlijk ligt er hier nog te veel dat gelezen moet worden :+
Ik zal net als vorige edities een inspiratielijstje maken in Lootjestrekken maar ik sta zeker open voor verrassingen! *\o/*

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 09:33

DWitzel schreef:
Hierbij dan ook mijn voorstel topic, mijn naam is Daphne, ik ben 51 jaar oud en woon met mijn man in Almere. Bij ons huis in het buitengebied hebben we 4 pony's staan. Een fjord en 3 shetlanders. Al van jong meisje lees ik eigenlijk alles wat los en vast zit, geen bepaald genre, wel lichte voorkeur voor makkelijk te lezen thrillers in het Nederlands, maar ook ander dingen spreken aan.... Wij hebben in ons huis een kamer die we de bieb noemen, helemaal vol gebouwd met boekenkasten deels romans, maar ook veel reisboeken, kookboeken, natuur, cultuur, eigenlijk alles wat je in een echte bibliotheek ook kan vinden! Vaak lees ik via mijn e-reader, al vanaf de introductie van de e-reader was ik verkocht, ik reisde toen vel voor werk en kon zo stapels boeken meenemen in mijn kleine handbagage ;-) Nu nog heb ik een abonnement op Bookchoice waar ik dus maandelijks 8 e-boeken krijg, omdat je die niet kan kiezen zitten er elke maand weer kadootjes/verrassingen bij die ik zelf nooit aangeschaft zou hebben. En dat vind ik ook het leuke van deze boekentopics, iemand verrassen met iets leuks en ook iets onbekends terugkrijgen!

Ik ben er ook weer bij, hier mijn eerdere voorstel topic. Op moment van verzenden vertrek ik voor een vakantie van 2 weken naar Amerika. Doel is om daar op 8 april een totale zonsverduistering te zien. We hebben daar een huis gehuurd en zijn dan met een groep van 9 vrienden in totaal waaronder ook Cynn uit dit topic en haar vriend. Mijn lootje zal dus als 1 van de eerste haar boek ontvangen, we vertrekken op zondag 31mrt dat is 1e paasdag, dus dan gaat ook mijn pakje op de post, beetje valsspelen misschien maar op zondag wordt er toch geen post opgehaald! En als ik dan terug kom op 15 april ligt mijn pakje hopelijk op mij te wachten.

Op vakantie neem ik altijd de e-reader mee, dus ik ben nu al aan het kijken welke boeken daar op moeten voor de vakantie. Een update hiervan zal ik ook uiteraard met jullie delen!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:44

Ik kan zo gauw even niet mijn voorstelpost vinden, dus schrijf ik maar een nieuwe. :D

Los van bokt ga ik door het leven als Zowie. Ik ben 26 jaar en de komende periode staat vooral in het teken van mijn bachelor Humanistiek afronden, over 3 weken start ik met mijn eindscriptie die waarschijnlijk zal gaan over ons narratief rondom rouwverwerking en hoe ons beeld van overleden personen verandert in dit proces. Voor wie geen idee heeft wat een bachelor Humanistiek inhoud: het is een multidisciplinaire sociale studie, heeft veel weg van psychologie, sociologie en filosofie. Kijkt zowel naar de mens als individu dat zoekt naar zingeving en betekenis en de maatschappij in de moderne context en haar in- en uitsluitingsdynamieken. Dat weergeeft alvast mijn interessegebied. :D
Verder werk ik momenteel als persoonlijk begeleider in de zorg met jongeren met autisme of een verstandelijke beperking. In mijn vrije tijd leg ik graag kilometers af in de natuur, met mijn lieve bijrijdpaard Mano, wandelend, rennend of fietsend. Raak ik mijn frustratie kwijt bij Krav Maga lessen en bootcamps en sport ik met alles bij elkaar zo'n 4 tot 6 keer in de week. Houd je van de straat enzo. :')
Thuis lees ik uiteraard graag! Ik merkte dat ik in het cliché was gevallen dat als je studeert, je stopt met lezen. Terwijl ik als puber wekelijks boeken verslond. Nu sinds 1,5 jaar lees ik weer regelmatig en ben ik heel blij dat ik in 2022 25 boeken las en in 2023 30!

Ik lees om in andere werelden te verdwijnen, maar vooral ook om van die werelden te leren. Ik hou niet van cheezy of toxic romances of voorspelbare chicklits of horros, thrillers geven me nare dromen. :') Ik lees behoorlijk divers en internationaal en hou van historische fictie, contemporary, magisch realisme, cultureel/indigenous, klassiekers, dystopisch (zonder zombies). Non-fictie kan ik ook waarderen, voornamelijk in de vorm van memoirs, maar ook over geschiedenis, psychologie en cultuur. Geen zelfhulpboeken.

Een paar favorieten van afgelopen jaar zijn: Homegoing van Yaa Gyasi, The Great Believers van Rebecca Makkai, The Mercies van Kiran Millwood Hargrave, Kitchen van Banana Yoshimoto, Tomorrow and Tomorrow and Tomorrow van Gabrielle Zevin, Het Achtste Leven van Nino Haratischwili, The Glass Castle van Jeannette Walls, Prophet song van Paul Lynch, Vanuit Hier Zie je Alles van Mariana Leky.

Ik lees in het Engels, tenzij de schrijver Nederlands, Vlaams of Duits is. :)

Ik zal later een verlanglijstje toevoegen op lootjestrekken, ter inspiratie of als je er niet uit komt. Daar zal ik ook een link toevoegen naar de boeken die ik al heb.

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 17:54

Mijn oude introductie even uit de oude doos gepakt met wat mini aanpassingen.

princequillo schreef:
Ik heb mij dit keer ook aangemeld :D

Ik ben Shoshona, 26 jaar (bijna 27 alweer, help) en ik woon samen met mijn vriend, onze vier katten en een klein beetje uit de kluiten geschoten plantencollectie in Amersfoort, waar ik geniet van de natuur om mij heen en overdag in de hypotheken werk. Ik ben dan ook een groot natuurliefhebber, een doorsnee crazy cat lady en daarnaast hou ik van alle vormen van creativiteit en entertainment. En dan heb ik nog een andere passie, namelijk: Friezen! Dit is ontstaan sinds ik de Friezen van mijn moeder verzorg en dat virus is ook niet meer weggegaan.

Qua lezen begon deze passie al heel vroeg, van horen zeggen probeerde ik al te schrijven (lees: willekeurige lijnen tekenen) voordat ik kon lezen of schrijven en zodra ik dus kon lezen ging ik ook al direct als een speer door de bibliotheek op school heen, haha. Ik las als 9-jarige bijvoorbeeld al Tess Gerritsen, wat wellicht niet de beste keuze was, als ik de nachtmerries erna kon geloven. :')

Op een gegeven moment heb ik best wel lang een langere boeken-stop gehad door een zware depressie waarbij ik eigenlijk al mijn interesses uit het oog ben verloren. Het gaat nu veel beter en sinds kort is mijn lust in lezen ook weer terug van weggeweest. <Lezen is bij mij een vorm van escapism alsook inspiratie.>

Ik ben zeker niet kieskeurig en lees eigenlijk van alles, zowel fictie als non-fictie. Mijn voorkeur gaat wel uit naar Engels. Mijn dagelijkse taal is Engels en het leest voor mij gewoon makkelijker weg. :) Ik ben gek op fantasy & dark academia (wel sinds kort pas, dus ik heb veel in te halen), maar ik kan ook genieten van een goede mystery/thriller, romance (als het maar niet té cliché en klef is) of action adventure. Maar ook een fijne non-fictie als deze maar binnen mijn interesses ligt! <Onderwerpen als een beetje obscure geschiedenis, geschiedenis van paarden(rassen), politieke topics, genetica en dergelijke. Ook geniet ik van een goede romance in bijvoorbeeld fantasy oid.>

Wel heb ik een stiekeme voorliefde voor iets wat anders is dan anders. Dat kan ik absoluut niet uitleggen. :+ Maar iets wat niet doorsnee is, of wat soms echt wel de grenzen opzoekt, interesseert mij vaak echt enorm. Maar ik laat mij graag verrassen, wat deze secret santa nu net zo leuk maakt!

Hier een linkje naar mijn GoodReads en wat boeken waar ik recent erg van heb genoten:
    - Fourth Wing
    - Pan's Labyrinth
    - Unwind
    - This Woven Kingdom
    - I'm Glad My Mom Died
    - Een verhaal met een angel
    - ACOTAR
    - The Witcher serie

Op mijn lijstje met voorbeelden van vorige keer heb ik er twee doorgestreept waarbij ik destijds enthousiaster over was dan nu, maar dit blijft nog wel een genre waar ik nog steeds van geniet (en ik blijf de desbetreffende series ook lezen). Daarnaast dan nog wat nieuwere boeken waar ik recent enthousiast over was:

- Divine Rivals
- These Infinite Threads
- The Bodies Keep Coming
- The Cruel Prince
- The Snow Child

Het boek wat ik de vorige editie heb ontvangen is dan ook The Snow Child van Eowyn Ivey.
Op mijn GR kun je overigens al heel veel vinden qua een idee waar ik geinteresseerd in ben. Ik heb verder geen voorkeur voor nieuw of tweedehands, en ook qua extra’s ben ik niet kieskeurig. Ik hou van wat lekkers, lekkere warme drankjes, kaarsjes of andere decor, of iets praktisch voor de planten of katten, je kan het zo gek niet bedenken.
Ik zie er naar uit om dit keer weer een pakketje voor iemand samen te stellen! *\o/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 16:24

Ik heb al een tijdje een leesdip (ik denk vooral een nawee door de narcose van de operatie) waar niks mij uit kon krijgen...
Maar de Prins van Toorn is het gelukt, ik heb hem bijna uit en ik vind hem zo mooi en hij leest zo lekker weg, dat ik van de week deel 2 ook in limited uitvoering heb besteld.
Kijk hoe gaaf hij is :wow: <3 *\%/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog even beide boeken zonder omslag:
Afbeelding

Afbeelding

Ze zijn zo gaaf <3
deel 3 moet nog uitkomen maar is al besteld in de limited uitvoering :')

Moonlight91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 19:40

Ohhhhhhhh wat gaaf om te zien <3

Ik hoop dat ze Throne of the Fallen dan ook gaan vertalen. Dat is in dezelfde wereld, maar dat vond ik echt het beste boek }:) }:) }:) }:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 19:49

Moonlight91 schreef:
Ohhhhhhhh wat gaaf om te zien <3

Ik hoop dat ze Throne of the Fallen dan ook gaan vertalen. Dat is in dezelfde wereld, maar dat vond ik echt het beste boek }:) }:) }:) }:)

Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar :j

Voor nu in ieder geval erg blij met deze 2 delen (en dat het mij weer lukt een beetje te lezen, ik ben er nog niet, maar iets is beter dan niets :j ) en ook heel erg benieuwd naar het derde deel van de serie :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 19:49

Hier ondertussen op pagina 76 van Holly. Tot nu toe weer vet goed geschreven!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 19:05

Oeh dat is wel echt een hele toffe editie M_D_H! Snap dat je er blij mee bent en dat je gelijk de rest van de serie ook in limited editions wil hebben!

Nav eerdere berichten van The Bear and the Nightingale lagen deze boeken spontaan in mijn winkelmandje.. oeps? :')
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-24 10:28

Citaat:
Lente-editie

Laatst bijgewerkt: 20.01 / 09:28
  • Marjo
  • Kookaburra
  • Joy_Mennings
  • Urbanus
  • Sirius_
  • princequillo
  • M_D_H
  • Zertab
  • ryukapple
  • Moonlight91
  • Eelmo
  • MarloesHJ
  • LWDaisy
  • Suliko
  • DWitzel
  • shettepret
  • Mondy

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-24 10:59

Apple: Boekenweekgeschenk gaan we het niet over hebben hoor :')
M_D_H: Wat een toffe edities <3
Cynn: Soms gebeurd dat zomaar he, heel wonderlijk. Mooie boeken wel! Ik ben er ook benieuwd naar.

---

Ik ben de laatste tijd een beetje druk geweest waardoor ik nog helemaal geen voorstelpost heb geplaatst :oo

Ik ben Marjo(lijn), 30 jaar en woon op mezelf met twee hele lieve katten (Sil & Loki, beide Heilige Birmanen). Ik ben sinds juli 2022 fanatiek aan het lezen, wat begonnen is met de Green Rider van Kristen Britain. Daardoor kwam ik erachter dat Engels fijner wegleest dan Nederlands en ben ik meer Engelstalige boeken gaan kopen en lezen. Vorig jaar heb ik 45 boeken uitgelezen en voor dit jaar staat het doel op 40, al ben ik al aardig op weg met 3 uitgelezen boeken :')

Mijn top genre's zijn Fantasy, Romance en Historic Fiction. Met Fantasy met stip op 1. De Green Rider serie heb ik verslonden, ik ben gek op ACOTAR (A Court Of Silver Flames is mijn favoriet), ik ben bezig met de Shadowhunters serie en daarnaast staan er nog veel meer fantasy boeken en series op de plank (o.a. Throne of Glass, Lord of the Rings, Eragon en The Iron King). Er is een pakket onderweg met een duologie van Tricia Levenseller en de boxset van Vampire Academy en Shadow of the Fox.

Romance lees ik ook wel graag, liefst met een beetje smut en een fast-paced verhaal. Ik vind met name gay-romance heerlijk om te lezen. Red, White & Royal Blue vond ik heerlijk, All That's Left in the World heb ik van genoten en Second Chances in New Port Stephen was ook heel fijn.

Ik lees ook wel historische fictie maar daar heb ik nu aardig wat boeken van staan die ik nog moet lezen, en de laatste tijd pak ik die wat minder snel op.

Omdat ik nog een aardige TBR lijst heb staan (maar pakketjes gewoon ontzettend leuk vind om te maken) heeft voor mij de voorkeur aan één boek. Tweedehands ben ik sowieso niet zo'n fan van omdat die boeken vaak stinken.
Ik houd van thee, losse thee/ zakjes thee, winterthee/herfstthee. Heerlijk vind ik het! Ik heb ook genoeg zeefjes voor losse thee dus dat komt helemaal goed.
Verder ben ik overal vaak wel blij mee. Als het maar geen roze is ofzo :') .
Cadeautjes voor de katten zijn ook altijd welkom. Qua snacks zijn ze niet kieskeurig en folieballetjes zijn een enorm succes :P

Mocht mijn santa verder nog wat willen weten dan zal ik overal antwoord op geven. Ik zal ook nog even een verlanglijst maken op lootjestrekken tzt.

Dit is de link naar mijn Amazon verlanglijstje: https://www.amazon.nl/hz/wishlist/ls/LP ... _=wl_share
Hier haal ik zelf geen boeken vanaf. Wel is het goed om te weten dat ik ook meedoe aan de boekenadventskalender. Daar gaan we binnenkort ook de lootjes van verdelen, en daar gebruik ik dezelfde lijst voor.

Hier staan alle boeken die ik heb:
https://app.thestorygraph.com/owned-boo ... greenrider
https://www.goodreads.com/review/list/1 ... d-on-paper
The StoryGraph is completer dan GoodReads overigens.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 11:23

Na een deel meegelezen te hebben nu ook aangemeld !

Ik ben Cynthia, 35, en woon samen in Eindhoven.
Heb vroeger ontzettend veel gelezen maar merkte dat het nu bij zo nu en dan een boek halen is gebleven.

Ik ben lees voornamelijk in het Nederlands maar sta ook open voor Engelse boeken.
Ik hou het meeste van non fictie boeken, thrillers/moordzaken ed.
Ook lees ik graag boeken zoals de meeste mensen deugen, de kracht van het nu enz.
Echt van de zoetsappige rommanetjes ben ik weer niet.
Non fictie sta ik voor open, koop die zelf weer niet snel. De magiër serie heb ik wel weer in 1 ruk uitgelezen net als LOTR.

Extraatjes zijn altijd leuk maar voel je zeker niet verplicht als het niet lukt. Klein verzoekje om niet iets wat een sterke geur heeft. (Allergie van de wederhelft)
2e hands boeken zijn ook geen probleem.

Ik moet nog een beetje mn weg vinden in wat nog meer handige info is.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-24 20:17

Vandaag het pakket van Books2Door binnen gekregen.

Niks op aan te merken! Goedkoop, snel verzonden en alles ziet er super netjes uit :D

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 21:09

Hier lekker aan het lezen in "Holly". Nu op pagina 180! *\o/*

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:42

Ooh jullie gaan lekker haha!

Ik zit nog steeds in de Engelse boeken, en nog steeds in een ander genre dan oorlog :j
Nu bezig in One August Night - Victoria Hislop. Het vervolg op The island :)

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 09:57

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje meegelezen hier en me nu ook aangemeld dus bij deze mijn voorstel post.
Mijn naam is Stephana, 36 en woon op de Utrechtse Heuvelrug.

Ik heb een IJslander x Welsh kruising genaamd Stapper van 28 jaar alweer.
Thuis woon ik met mijn partner, 3 konijnen en mijn 3 poezels. Twee munchkins, Tijger en Bibi en mijn ragdoll prinses Penny.

Ik ben actief in het 'Wat lees jij nu topic".
qua lezen lees ik zowel in het Nederlands als in het Engels maar mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar Engels. Dat is puur omdat de Nederlandse vertaling soms zo suf is. :D

Ik hou van historische romans en ik lees heel erg graag fantasy. Mijn all time favorite blijft Harry Potter welke ik ieder jaar weer herlees en waarvan ik meerdere edities heb.
Ik hou ook enorm van de boeken van Sarah J Maas, Jay Kristoff, Cassandra Clark.
Qua historische romans hou ik echt van boeken zoals die van Sarah Lark.
Ik ben pas begonnen aan Eragon welke ik ook geweldig vind.

Horror of thrillers vind ik dus ook leuk. Denk aan Karen Slaugther, Camilla Lackberg.

Ik vind eigenlijk veel leuk.

Waar ik niet van hou zijn non-fictie boeken (en dan bedoel ik bijvoorbeeld biografieën). Boeken als A Little Life wordt ik ook niet heel blij van.

Ik hou van mooie hardcovers voor in de kast en ik heb dus geen problemen met tweedehands boeken als deze er nog mooi uitzien.

Ik ben een enorme theeleut maar losse thee ben ik geen fan van en ik hou ook enorm van kaarsen, herten en natuurlijk ragdolls. Op instagram kan je mij vinden als bubbelbooks

Ik denk dat dat het wel zo'n beetje is haha.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 19:41

Aah ik twijfel zo of ik mee zal doen.
Voorlopig eigenlijk genoeg te lezen.
Dit weekend eindelijk Harry potter boeken gekocht. Special edition <3
Afbeelding

En in maart komt mijn special edition van fourth wing binnen.

Maar vond de vorige editie zo geslaagd!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 19:49

Oké... ik ben overstag. Ik doe ook weer mee

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:00

Biebz wat een mega vette set! <3

Cynn
Fotograaf