Wat vind jij lekker?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

geen idee of het met de wijntjes te maken had die ik gisteren bij het Grieken genomen heb. Op de een of andere manier kan ik de laatste tijd echt slecht tegen alcohol als in, ik slaap er zo onrustig van. 

Ben dus ook een bofkont maar ik doe er niets mee  

Tot nu toe valt de pijn mee. Hopelijk blijft dat zo. Had voor de zekerheid wel een paracetamol spiegeltje aangehouden vandaag.                                                         
  Niet meer 10 km rijden om het dorp in te komen, nog wel iets om want de kortste weg is de kruising aan de andere kant die nog wel opengebroken ligt.
  Ik hoop dat het wel allemaal machinaal gaat?                                                         

Lekker moeder-zoon dagje. Vanavond eten bij mijn ouders. Morgen met een vriendin mee naar haar paard, voorspelling is dan gelukkig wel droog! 
 Helaas wel aanhoudende regen gehad maar wel wisselend in intensiteit. En allang blij dat het de afgelopen dagen niet heeft gegoten waardoor het zand niet zeikes nat en tig kilo zwaarder was. Paarden weer blij 
 Mijne hadden er 4 kuub bij. 

marleen_88 schreef:Fijne vakantie Roos!

Ik doe dus niet zoveel verder, even bijkomen!