DankjewelZe staan nog even apart, maar ik denk dat creamy toch echt de baas gaat worden.Tranen met tuiten bij de verkopers. Over een week of drie komen ze eens buurten.
Jaaaaaaa gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Bij jullie is het best aardig weer, hier is het drama.
horsii schreef:Heel veel regen gevallen maar de storm is om tien u vanmorgen gaan liggen.Het stormt nu pas weer sinds etenstijd..
Ze staan nog apart.Creamy deed flink lelijk met het draadje ertussen.Kyr nu ook.Ze rennen beide lelijk op elkaar af. Tess doet haar eigen ding.Rustig wennen alvorens te introduceren.
Dit is toch het ultieme penny gevoel .Ze is nog niet volledig op haar gemak maar toch ontzettend braaf.
Ja dat is echt een paarden gek, nichtje ook. Zo leuk Goedemorgen Bij Tess en kyr was het te donker voor een foto
Wat een onwijs leuke pony, hopen dat kyra snel bijtrekt. Ik heb ook een alpha merrie en dat kost gewoon tijd als er een nieuwe bij moet.
Kyr is normaal zo makkelijk, gooi je iedereen bij.Maar nu heeft ze het idee Tess te moeten beschermen.Toch haar jonkie.En creamy is dominant en een echte merrie.Komt goed, hebben de tijd.
Wat een leukere! Denk dat een goed uv masker met neusflap geen overbodige luxe word van t voorjaar/ zomer
girlyggirl schreef:Wat een leukere! Denk dat een goed uv masker met neusflap geen overbodige luxe word van t voorjaar/ zomer Zei ik ook gelijk.Afgelopen vijf jaar echter niet nodig geweest bij vorige eigenaren.Overdag buiten en nachten stal.Maar die is anders zo gekocht.