Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:26

Mijn moeder. Het gaat niet lekker in mijn lange relatie (9 jaar), ik overweeg er een punt achter te zetten. Twee nachten niet thuis geslapen noem maar op. Nu vertelde ik haar dit kort, gesprek was 3 minuten want ze wist niet wat ze moest zeggen. Dag later spreek ik haar weer aan de telefoon en moet ik haar troosten want zij was er zo van onder de indruk en had er zo veel last van en ze had ook amper geslapen hierdoor.
Ugh. M’n hele leven doe ik al niks anders dan zorgen voor haar. Ik ben er wel klaar mee. Maar ik ben de enige die ze heeft en ik ben te loyaal. Maar toch merk ik, hoe ouder ik wordt hoe minder tolerantie ik heb voor de omgekeerde rollen in mijn relatie met haar. Want dit is niet de eerste keer. Als het over mijn pestverleden gaat (sms’jes ontvangen dat ik mezelf maar beter van kant kon maken enzo), moet ik haar troosten. Ga toch fietsen of in therapie. Vooral dat laatste, zou mij wel helpen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:27

Mijn ouders hebben twee jaar geleden een appartement gekocht wat nog gebouwd moest worden voor 355. Ze wonen er net twee weken in, en een eigenaar van een appartement een paar nummers verderop heeft het te koop gezet zonder er maar iets aan te doen.. Kale muren/vloeren etc. Verkoopprijs: 515.
Verkocht voor 605. :wow:

Gewoon bijna verdubbeld, een leeg en kaal appartement, er zit nog geen keuken/badkamer in of spotje aan de muur.

Echt bizar.. :n
Laatst bijgewerkt door Captain op 21-06-22 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:27

Captain schreef:
Mijn ouders hebben twee jaar geleden een appartement gekocht wat nog gebouwd moest worden voor 355 ton. Ze wonen er net twee weken in, en een eigenaar van een appartement een paar nummers verderop heeft het te koop gezet zonder er maar iets aan te doen.. Kale muren/vloeren etc. Verkoopprijs: 515 ton.
Verkocht voor 605 ton. :wow:

Gewoon bijna verdubbeld, een leeg en kaal appartement, er zit nog geen keuken/badkamer in of spotje aan de muur.

Echt bizar.. :n

Koekoek :oo...

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:38

Loeky01 schreef:
Mijn moeder. Het gaat niet lekker in mijn lange relatie (9 jaar), ik overweeg er een punt achter te zetten. Twee nachten niet thuis geslapen noem maar op. Nu vertelde ik haar dit kort, gesprek was 3 minuten want ze wist niet wat ze moest zeggen. Dag later spreek ik haar weer aan de telefoon en moet ik haar troosten want zij was er zo van onder de indruk en had er zo veel last van en ze had ook amper geslapen hierdoor.
Ugh. M’n hele leven doe ik al niks anders dan zorgen voor haar. Ik ben er wel klaar mee. Maar ik ben de enige die ze heeft en ik ben te loyaal. Maar toch merk ik, hoe ouder ik wordt hoe minder tolerantie ik heb voor de omgekeerde rollen in mijn relatie met haar. Want dit is niet de eerste keer. Als het over mijn pestverleden gaat (sms’jes ontvangen dat ik mezelf maar beter van kant kon maken enzo), moet ik haar troosten. Ga toch fietsen of in therapie. Vooral dat laatste, zou mij wel helpen.

Hartstikke vervelend ja, heb je dit ook wel al eens naar haar gecommuniceerd? Beetje egoïstisch klinkt het.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:52

Rambogirl schreef:
Mn droomhuisje gaat niet door.
We zijn alsnog overboden. En dat te bedenken dat me neer dan een ton boven de waarde van t huis hebben geboden :(

Ahhh balen, wat een ellende zeg!

Rambogirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:00

Ja, ik baal ook echt als een stekker.
Ik bedoel we hebben 107.000 meer geboden terwijl er nog zoveel werk in dat huis zat.
Maar beide zagen we ons echt direct al daar wonen.

Voorgaande huis waar we op hadden geboden had ik totaal geen moeite mee dat we overboden waren, want er was toch twijfel, vandaar dat t nu gewoon zeer doet.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:06

Rambogirl schreef:
Ik bedoel we hebben 107.000 meer geboden terwijl er nog zoveel werk in dat huis zat.

Voorgaande huis waar we op hadden geboden had ik totaal geen moeite mee dat we overboden waren, want er was toch twijfel, vandaar dat t nu gewoon zeer doet.

Je hebt er niks aan waarschijnlijk, maar om over het balen heel te komen houd ik mezelf altijd voor dat er iets beters op mijn pad gaat komen. Vaak is dat dan ook zo en dan denk ik “oh gelukkig dat dat ene niet doorgegaan is”

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:10

Verzekering gezeik wat dus inhoud dat postadres oude woonadres van mijn ouders was. Maar verzekerde adres wel goed. Tig keer bij de bank geweest om te wijzigen, maar dit dus nooit aangepast.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:12

Rambogirl schreef:

Pffff wat balen, zeker als je al zo bizar hoog overboden hebt. Snap dat je dan wel een beetje meer hoopt dat je het geworden bent.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:27

Van die mutsen aan de deur die je iets aan komen smeren.
Gelijk beginnen met zo'n glad praatje. :r

"Ik ben van stichting Lepra, weet je wat dat is?"

Ja dat weet ik, en nee ik ben niet geïnteresseerd, dahaaag! :wave:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:34

Gevalletje bank wil dus niet erken dat de fout bij hun zat, maar het is dus mijn fout.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:40

Bakje met watermeloen wat super raar smaakt en ruikt %)

Zonde maar dat eet ik niet op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:44

Loeky01 schreef:

Jeetje, dit moet een nare periode voor je zijn. En dan ook nog een ouder die in de slachtofferrol kruipt, terwijl je nu met een dekentje op de bank, een beetje gezonde zelfmedelijden, een lekkere kop thee en een arm om je schouder van een dierbare zou moeten zitten. Ja, niet jouw verantwoordelijkheid idd dat je moeder zich nu poedersuiker voelt. Houdoe. Is therapie wel eens ter sprake gekomen?

Dit zijn ook van die dingen, waarbij je op een gegeven moment maar moet accepteren (wat ellendig is) dat je je steun maar ergens ander moet zoeken. Hopelijk heb je wel andere mensen in je leven waarbij je dat een beetje kunt vinden?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:49

Schoonmaker is er nu... Normaal hartstikke fijn, maar ik heb liever gewoon het huis voor mezelf. Zit nou maar gewoon hier een beetje te wachten en Netflix te kijken.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:19

Balen van het huis, Rambo!

En Loeky, is er wel iemand anders waar je je ei kwijt kan en eventueel uit kan huilen? Is idd de omgekeerde wereld dat jij nu je moeder moet troosten ipv zij jou. Sterkte voor jou!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:27

Middelbare school van kind “gebruik de powerpoints die te vinden zijn in itslearning”.
Wel absurd dat die dingen bij ieder vak een foutmelding geven en dus niet te openen zijn. Over 9 dagen begint de toetsweek… docent x heeft de rest van de week vrij… ja mijn kind had eerder kunnen/moeten beginnen maar wanneer wordt het nu opgelost? Want zo missen de kinderen informatie (docent gaat te snel voor aantekeningen en zegt zie PowerPoints..)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:32

Als iedere PowerPoint bij jullie een foutmelding geeft, zit de verstoring dan niet aan de kant van de gebruiker of de werkplek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:38

Geen ergernis maar een update: de rechtszaak is voorbij!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:41

[***] schreef:

Wat fijn, gefeliciteerd! *\o/* Goede uitslag neem ik aan?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:41

En is de uitkomst een goede Sushi?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:42

[***] schreef:

Ben je van die spanning af *\o/*
Tevreden met de uitspraak?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:43

Ik ben ook erg benieuwd naar de uitspraak. :j
Maar gelukkig is het deze keer niet uitgesteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:49

Ja! Alle cassatiegronden zijn afgewezen dus het beroep is verworpen. De uitspraak van het hoger beroep, 45 maanden en tbs, blijft staan!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 15:14

[***] schreef:
Ja! Alle cassatiegronden zijn afgewezen dus het beroep is verworpen. De uitspraak van het hoger beroep, 45 maanden en tbs, blijft staan!

Dat is echt super fijn voor jou! **\O/** +:)+
Lekker vieren hè!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 15:42

oomens schreef:
Als iedere PowerPoint bij jullie een foutmelding geeft, zit de verstoring dan niet aan de kant van de gebruiker of de werkplek?

Ondertussen blijken ze wel te openen vanaf pc. Telefoon en iPad geeft foutmelding. Dus daar lijkt het probleem te zitten. Onze printer rammelt en school kijkt of ze rest kunnen oplossen.