Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nicole_floor schreef:Dan nog, wanneer gaan mensen eens snappen dat ze wilde dieren met rust moeten. Iets met de mensheid komt steeds verder van de natuur af te staan...
beert schreef:Ja, die verklaring is natuurlijk waardeloos. Die had vast zo'n romantisch idee in haar hoofd van zwemmen met dolfijnen. En het blijft idioot dat iemand dat doet hoor.
Maar ik denk niet dat ze het slecht bedoelde, al zal die dolfijn er anders over gedacht hebben.
c_alsemgeest schreef:Orca zal niet heel veel doen in het wild hoor, witte haai dan weer wel, alhoewel, ook niet altijd.Walgelijk wijf...
Zo'n beest is al in de stress en doodsangst en dan ga je er op zitten.
Ik vind een flinke veroordeling voor dierenmishandeling echt op zijn plek (al zijn de straffen daarvoor een lachertje).
Er waren ook mensen die duidelijk maakten dat ze niet goed bezig was... en toch ging ze door, dat is gewoon bewuste mishandeling, heeft geen hol met knuffelen of enthousiast zijn te maken.
Bij een wilde witte haai of orca gooien en dan "lekker enthousiast laten knuffelen" vind ik trouwens ook wel een goede optie