Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gini
Berichten: 17993
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 12:41

Telpeva schreef:
Gini schreef:
Webshop die product in verkeerde maat levert. Speciaal voor deze webshop gekozen omdat ik het voor het weekend wilde hebben (dinsdag besteld). Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu, ik heb het product na dit weekend in principe niet meer nodig. Dus ik wil het terugsturen en heel de bestelling annuleren, maar dat kan waarschijnlijk niet zomaar?

Neem aan van wel? Ik zou even op de site kijken hoe het werkt met retourneren, volgens mij heb je altijd wel een week of 2. Als het niet gebruikt is moet dat naar mijn idee geen probleem zijn


Het terugsturen wel, maar het annuleren volgens mij niet? Wat ik vind, is dat je een webshop altijd de kans moet geven om het juiste product te leveren. Nu ja, ik heb gemaild, eens kijken wat mogelijk is, misschien denken ze wel met me mee.

Zebrastreep

Berichten: 9903
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 13:18

Dat ik de rodeo actie van mijn jonge paard niet op film heb :')

En daarna doet ze niks meer natuurlijk het is en blijft een beetje een wonder paardje. Ze is zo ontspannen en relaxt en vindt het eerder allemaal erg gezellig. Ik zei eerst ik stap er de eerste keer niet zelf op. Maar nu voelt het elke dag een beetje beter. En als ze zo relaxt blijft moet dan wel goed komen!

LaPluche

Berichten: 2021
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 13:23

De mensen die naar een pup zouden komen kijken laten het afweten...
Zo jammer weer.

marley93

Berichten: 6054
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 13:37

Dat een simpele tanktop soms al €50,00 kost alleen vanwege het logo wat erop staat.

Loeky01
Berichten: 7322
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 14:45

Anticiperen op de huizenmarkt, zelf al enthousiast boven de vraagprijs zitten en dan alsnog 20k te kort komen |o. Waar gaat dit heen.

DiscoDipp

Berichten: 2887
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:28

Zebrastreep schreef:
Dat ik de rodeo actie van mijn jonge paard niet op film heb :')

!



Ohh dit heb ik de laatste keer ook gehad, vond het ook zo jammer, was echt een mooie tiktok geweest :')

MoniekJ

Berichten: 3603
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:56

Onderweg naar seh.. blehg hopelijk krijgen ze daar wel mijn waardes naar beneden.

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:56

Het is echt de slechtste ergenis ooit. En eigenlijk vind ik het ook poedersuiker dat ik mij hier uberhaupt aan erger. Maar dat ik nog geen cadeautje heb gekregen van m'n team. We werken voor 2 maanden op een vakantiepark en intussen is er al 1 jarig geweest en de ander zondag. Voor die eerste had ik een cadeau geregeld en ga straks voor die ander ook een cadeau halen. Maar ik baal er dan dus een beetje van dat ik nog niks heb gehad... Er is ook niet eens gefeliciteerd, alleen gevraagd of ik mij al jarig voelde...

Zebrastreep

Berichten: 9903
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:08

DiscoDipp schreef:
Zebrastreep schreef:
Dat ik de rodeo actie van mijn jonge paard niet op film heb :')

!



Ohh dit heb ik de laatste keer ook gehad, vond het ook zo jammer, was echt een mooie tiktok geweest :')


Die van mij is gewoon aandoenlijk als ze het doet :') Het is een Fjord met een beetje overgewicht dus de benen komen zeg maar niet omhoog :') Het is ook 1x en klaar. Maar die geluidjes die eruit komen zijn zo grappig :') . Verder is het een ontzettend nuchter , en fijn dier dus daarna is een zadel de normaalste zaak van de wereld.

marley93

Berichten: 6054
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:17

Belletje van mijn teamleider gemist. Vind het dan altijd een soort van spannend om terug te bellen als ik geen idee heb waar het over gaat, en nu was hij net met iets bezig dus belt hij mij straks weer terug. Ik heb zo'n hekel aan dat ge-heen-en-weer bellen, echt. :') Heeft niks met hem te maken, gewoon in het algemeen.

MarliesV

Berichten: 15271
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:37

MoniekJ schreef:
Onderweg naar seh.. blehg hopelijk krijgen ze daar wel mijn waardes naar beneden.


Oei, naar bericht. Hopelijk krijgen ze het onder controle en hoeft je niet te blijven.

Sanniejtjuh

Berichten: 1232
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:39

MoniekJ schreef:
Onderweg naar seh.. blehg hopelijk krijgen ze daar wel mijn waardes naar beneden.


Ach jeetje, nog steeds aan het tobben? :(:) Sterkte

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:41

Sterkte Moniek!

Kookaburra

Berichten: 5456
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:48

Mensen die dingen typen als: 'je moeder zijn spullen'. Hoe dan :wow:

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:51

Zou dat genderneutraal zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 16:54

Moestuin schreef:
Ineke2 schreef:
Hoe oud is ze?


Ze is 3 en echt aan het peuterpuberen. Alles is nee, drama, brullen en noem maar op. Ga blij zijn als ze uit deze fase is.

Ik erger mij ook aan enkele familieleden. Zus zegt zonet last minut het feestje af van mijn dochter deze middag. Want, ze heeft geen zin om haar namiddag er aan op te offeren. En een cadeau krijgt ze ook niet, want ja, ze komt niet naar het feestje hé. Prima zus. Wij zijn vorige maand 4 uur onderweg geweest om 2,5 uur op het feestje van jou dochter te zitten. Nu is het omgekeerd (en met bbq etc erbij) en kun je jou namiddag er niet aan opofferen. Doei dan.

En de vader van mijn metekind. Metekind kon zeker niet komen vandaag want ze hadden toevallig tickets gekregen om naar een pretpark te gaan en die tickets waren enkel vandaag geldig. Nu staat facebook vol met foto’s van gisteren en vandaag hebben ze een ‘rustig’ dagje.
Gho, zeg gewoon dat je niet wilt ofzo ipv er over te liegen.


Zus belde net over het vetgedrukte. Iemand van de familie moet gezegd hebben dat ik er niet gelukkig mee was. Ze belde om te zeggen dat ik niet begrijp dat ze soms ook rust nodig heeft. Ik heb gezegd dat wel te begrijpen. Al helemaal als ze zegt dat ze rust nodigt heeft. Maar de uitspraak: Ik wil mijn vrije namiddag daar niet aan opofferen komt toch heel anders over :+ Dat is gewoon zeggen: Het interesseert mij niet. Ze heeft gebruld: Sommige mensen hebben ook nog een leven en heeft toegegooid. Ok dan :+ Doei.

Telpeva

Berichten: 14924
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 17:46

Ik vind dit ook vooral sneu voor je dochter zelf, zo'n afwijzing op zo'n manier. Arm kind

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 18:02

Wat sneu Moestuin!

Vrienden kies je uit maar familie…….!

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 18:41

Moestuin Wow… gewoon wow… andere woorden zijn er niet voor.

Beterschap Telpelva, voorzichtig zijn hoor :(:)

Merileth

Berichten: 1119
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 19:19

Jeetje Moestuin, wat erg dat je zus er zo mee om gaat, zeker als ik laatst las wat je wel voor haar kindje over had en hoe ze daar mee om ging. Ik zou zeggen, besteed er geen tijd en geld meer aan, behalve wanneer je het zelf nog wil. Hoe naar ook, ze is de stress en het verdriet wat ze je oplevert niet waard. Al snap ik dat het makkelijker te zeggen van achter mijn schermpje dan het is om daadwerkelijk zo te doen en te voelen.

Nymbous
Berichten: 1136
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 19:22

Mijn bestelling binnen voor de nagelstudio, nieuwe apparatuur, besteld bij een bekende groothandel.

2/2 items zitten letterlijk kapot in de doos! Bij de eerste had ik gelijk gemaild, dus gelijk nog een mail gestuurd voor de tweede.

Belachelijk! Het heeft beide geeneens aan gekund. Daar bestel ik niet weer in ieder geval...

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 19:52

Door dit topic mijn bmi berekend,ik heb dus overgewicht :(

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 20:15

Ach ik heb ( flink) ondergewicht volgens de bmi berekening. Dat is mijn hele leven al zo, voel mij goed dus prima hoor.

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 20:15

Dat de deurtjes in onze nieuwe kast niet goed dicht konden. Nieuwe kast gekregen, zelfde probleem. :\

xPabloBokt

Berichten: 9560
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-21 20:17

Britta31 schreef:
Door dit topic mijn bmi berekend,ik heb dus overgewicht :(


Joh, je bmi alleen moet je niet op afgaan. Volgens dat heb ik morbide obesitas (ben 1,72m en weeg 85kg) en moet ik dringend afvallen omdat ik anders schade aan mijn gewrichten krijg. :') vriend is het tegenovergestelde (1,77m en 58kg, Aziatisch en dus ook die bouw) en zou zwaar te mager zijn. Terwijl hij mini vetrolletjes heeft waar ik in kan knijpen :+

Ja er mag best wat af bij mij, maar zo erg? Nee.

Ik zou aanraden, kijk in de spiegel en kijk naar hoe je je fysiek voelt.