Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:06

Escamilla, knuffel :(:)

Ik erger me aan dat ik het koud heb en niet meer warm kan worden. Graag voorjaar!!!

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:07

Dankjulliewel allemaal.. het voelt zo leeg thuis. ;(

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:13

De prijzen voor concertkaarten voor The Weeknd volgend jaar. Hoop niet dat het een indicatie is voor andere concerten in de toekomst maar vrees het ergste. :\

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:47

Escamilla schreef:
Het is geen ergenis, maar we hebben vandaag onze hond in laten slapen... Ze is net door het crematorium opgehaald. We hadden haar al vanaf dat ik 8 was. M'n hart is gebroken ;(

Ach wat sneu. Dikke knuffel en heel veel sterkte gewenst. Dit is altijd verdrietig. :(:)
Neem je tijd om alles goed te verwerken en zorg goed voor jezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:47

Druk weekend achter de rug, dus spanning in m'n lijf en daardoor ben ik de hele dag al vrij kortademig. :x

Escamilla: heel veel sterkte! :knuffel:
Wij hadden onze boxer van mijn 4de tot m'n 18de - afscheid nemen van je 'childhood pets' is altijd heel zwaar. Neem inderdaad de tijd om het goed te verwerken.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:54

Een vriendin die echt altijd iets te zeuren heeft. Echt ongelooflijk hoe ontevreden dat mens is. Dan weer dit, dan weer dat.

Als ik haar gezien heb dan moet ik gewoon n dag bijkomen van al die energie die ze zuigt.

Mens ben eens tevreden met wat je wél hebt :n

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:01

Vannacht zo'n rare droom gehad dat ik er de hele dag aan heb lopen denken :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:16

Ik voel me een beetje in de steek gelaten door wat vrienden. Ik loop er al een tijdje mee dat ik graag nieuwe contacten wil opdoen maar ik vind dat ZO lastig en al helemaal in coronatijd.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:23

deksel schreef:
Ik voel me een beetje in de steek gelaten door wat vrienden. Ik loop er al een tijdje mee dat ik graag nieuwe contacten wil opdoen maar ik vind dat ZO lastig en al helemaal in coronatijd.

+1. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:27

Voor de mensen die nieuwe contacten op willen bouwen is het misschien niet wat om een soort praatgroepje ergens aan te maken en leuk te kletsen. Ik sta daar zeker wel voor open! Niet dat mijn vrienden mij laten vallen maar ik vindt nieuwe contacten opbouwen altijd wel leuk :j

--

Ik erger mij nog steeds aan de bijwerkingen. Ik lig in ieder geval niet meer in bed , maar nu begint net als de vorige keer pijn in mijn neus , tandvlees en hoofd en alleen aan de rechterkant... Scheelt wel dat het niet aan beide kanten is maar het is een vervelende pijn.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:30

Zebrastreep schreef:
Voor de mensen die nieuwe contacten op willen bouwen is het misschien niet wat om een soort praatgroepje ergens aan te maken en leuk te kletsen. Ik sta daar zeker wel voor open! Niet dat mijn vrienden mij laten vallen maar ik vindt nieuwe contacten opbouwen altijd wel leuk :j

Hmm, ik zou graag ook in het echt willen afspreken want ik ben zelf heel slecht in social-media-contact. Maar zeker een idee voor mensen die het wel zien zitten. Lief van je :j.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:35

deksel schreef:
Zebrastreep schreef:

Hmm, ik zou graag ook in het echt willen afspreken want ik ben zelf heel slecht in social-media-contact. Maar zeker een idee voor mensen die het wel zien zitten. Lief van je :j.

Haha dat begrijp ik wel , maar in het echt afspreken is voor veel mensen nu wel lastig natuurlijk.... Ik heb met mijn vrienden nu ook meer contact via sociale media dan in het echt maar dat is nu even niet anders. Mijn beste vriendin zie ik dan nog wel regelmatig maar nu haar moeder vrij recent weer een corona uitbraak had op haar werk schiet het er weer bij in.

Bestaat er niet iets van een App zoals Tinder alleen dan voor nieuwe contacten en vriendschappen?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 22:04

Huisgenoot die volledig uit haar plaat gaat over de huisbaas omdat er een loodgieter op haar kamer is geweest terwijl ze niet thuis was. Ze vergeet alleen even dat in de kamers onder haar het water met liters tegelijk naar beneden kwam, en we alleen via haar raam bij de dakgoot kunnen waar het probleem zat. Oftewel, er hebben drie kamers enorme waterschade maar oh nee, mevrouw kan alleen maar gillen dat ze haar bureau niet netjes hebben teruggezet -O- 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 22:07

Foaly schreef:
Huisgenoot die volledig uit haar plaat gaat over de huisbaas omdat er een loodgieter op haar kamer is geweest terwijl ze niet thuis was. Ze vergeet alleen even dat in de kamers onder haar het water met liters tegelijk naar beneden kwam, en we alleen via haar raam bij de dakgoot kunnen waar het probleem zat. Oftewel, er hebben drie kamers enorme waterschade maar oh nee, mevrouw kan alleen maar gillen dat ze haar bureau niet netjes hebben teruggezet -O- 8)7

Verschrikkelijk van die over het paard getilde typjes.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 22:56

Foaly schreef:

He bah zeg, wat een nare reactie. Ze mag blij zijn dat er überhaupt nog een loodgieter langskwam.
Hier regende het vanmiddag pijpenstelen, dwars door het houtwerk van het raamkozijn heen maar de reactie van de klusjesman was 'Gaat vanzelf wel over en zet er ondertussen maar een pannetje onder'.
Het ging zo hard dat ik uiteindelijk een constructie heb gemaakt met een zeil en mijn bath bucket want de emmer en pannen liepen binnen no time vol.

Afbeelding

De makelaar heeft er nu op aangedrongen dat de klusjesman toch z.s.m. langskomt omdat het wel erg hard gaat maar denk je dat hij iets heeft laten weten?
Morgen blijf ik er speciaal nog voor thuis maar woensdag word ik toch echt op mijn werk verwacht.
Het is sowieso een lapzwans, kapot stucwerk in de badkamer heeft hij opgelapt met sanitairkit. Dat was binnen de kortste keren geel. :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:03

De nieuwe kuikens die behalve meelwormen ook velletje lusten.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:04

Dit dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:08

oliebol, wat een lekkage, Jolien! Hopelijk geen schade aan foto's of andere belangrijke spullen. Heftige reactie van je huisgenoot!

Mijn bovenbuurman heeft een piano gekocht en dit pand galmt als een kerk. Hij is nu al twee uur aan het oefenen op 'Mieke heeft een lammetje' en 'soft kitty, warm kitty'. Harghhhh. Hij is een beetje doof dus alles wat hij doet (tv kijken, muziek luisteren, bellen) gaat vrij hard. Maar ik wil niet zeuren want hij is een beetje down van al dat thuiswerken. Maar harghhh :x

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:09

Jolien87 schreef:
Dit dus.
[ Video ]

Nou daar mag een heel nieuw kozijn in met die waterschade! :wow:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:14

Jezus Jolien, dat lijkt meer op een gieter dan op een kozijn. :wow:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:15

Ik heb net een konijn plat gereden -O-

Ik heb echt nog hard geremd maar helaas

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:39

Jolien87 schreef:
Foaly schreef:

He bah zeg, wat een nare reactie. Ze mag blij zijn dat er überhaupt nog een loodgieter langskwam.
Hier regende het vanmiddag pijpenstelen, dwars door het houtwerk van het raamkozijn heen maar de reactie van de klusjesman was 'Gaat vanzelf wel over en zet er ondertussen maar een pannetje onder'.
Het ging zo hard dat ik uiteindelijk een constructie heb gemaakt met een zeil en mijn bath bucket want de emmer en pannen liepen binnen no time vol.

[ [url=m/CtyZR6.jpg]Afbeelding[/url] ]

De makelaar heeft er nu op aangedrongen dat de klusjesman toch z.s.m. langskomt omdat het wel erg hard gaat maar denk je dat hij iets heeft laten weten?
Morgen blijf ik er speciaal nog voor thuis maar woensdag word ik toch echt op mijn werk verwacht.
Het is sowieso een lapzwans, kapot stucwerk in de badkamer heeft hij opgelapt met sanitairkit. Dat was binnen de kortste keren geel. :n

Jeeeetje dat filmpje ook... en offtopic maar wat is jouw ervaring met die bath bucket? Ik twijfel nog om er een te halen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:40

Ik wil ook zo'n bucket maar met 1.83 + brede reet pas ik daar toch niet in. _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:43

Mijn ma's auto al sinds maandag bij de garage. Steeds maar geen contact. Blijkt er een grote hennepkwekerij boven de garage te zitten dus nu is de garage afgesloten door de politie en krijgt mijn ma haar auto niet terug. De politie weet ook nog niet wanneer ze de auto terug kan krijgen

Maar ik wil de auto graag gebruiken om naar mijn date te kunnen gaan

Hadden ze die hennepkwekerij niet wat later kunnen ontdekken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 23:48

Lestrange01 schreef:
Mijn ma's auto al sinds maandag bij de garage. Steeds maar geen contact. Blijkt er een grote hennepkwekerij boven de garage te zitten dus nu is de garage afgesloten door de politie en krijgt mijn ma haar auto niet terug. De politie weet ook nog niet wanneer ze de auto terug kan krijgen

Maar ik wil de auto graag gebruiken om naar mijn date te kunnen gaan

Hadden ze die hennepkwekerij niet wat later kunnen ontdekken :=
Neeeee! Wat een bizarre pech!