Ik erger me aan dat ik het koud heb en niet meer warm kan worden. Graag voorjaar!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Escamilla schreef:Het is geen ergenis, maar we hebben vandaag onze hond in laten slapen... Ze is net door het crematorium opgehaald. We hadden haar al vanaf dat ik 8 was. M'n hart is gebroken
Zebrastreep schreef:Voor de mensen die nieuwe contacten op willen bouwen is het misschien niet wat om een soort praatgroepje ergens aan te maken en leuk te kletsen. Ik sta daar zeker wel voor open! Niet dat mijn vrienden mij laten vallen maar ik vindt nieuwe contacten opbouwen altijd wel leuk
deksel schreef:Zebrastreep schreef:Voor de mensen die nieuwe contacten op willen bouwen is het misschien niet wat om een soort praatgroepje ergens aan te maken en leuk te kletsen. Ik sta daar zeker wel voor open! Niet dat mijn vrienden mij laten vallen maar ik vindt nieuwe contacten opbouwen altijd wel leuk
Hmm, ik zou graag ook in het echt willen afspreken want ik ben zelf heel slecht in social-media-contact. Maar zeker een idee voor mensen die het wel zien zitten. Lief van je.
Foaly schreef:Huisgenoot die volledig uit haar plaat gaat over de huisbaas omdat er een loodgieter op haar kamer is geweest terwijl ze niet thuis was. Ze vergeet alleen even dat in de kamers onder haar het water met liters tegelijk naar beneden kwam, en we alleen via haar raam bij de dakgoot kunnen waar het probleem zat. Oftewel, er hebben drie kamers enorme waterschade maar oh nee, mevrouw kan alleen maar gillen dat ze haar bureau niet netjes hebben teruggezet![]()
Foaly schreef:Huisgenoot die volledig uit haar plaat gaat over de huisbaas omdat er een loodgieter op haar kamer is geweest terwijl ze niet thuis was. Ze vergeet alleen even dat in de kamers onder haar het water met liters tegelijk naar beneden kwam, en we alleen via haar raam bij de dakgoot kunnen waar het probleem zat. Oftewel, er hebben drie kamers enorme waterschade maar oh nee, mevrouw kan alleen maar gillen dat ze haar bureau niet netjes hebben teruggezet![]()
Jolien87 schreef:Foaly schreef:Huisgenoot die volledig uit haar plaat gaat over de huisbaas omdat er een loodgieter op haar kamer is geweest terwijl ze niet thuis was. Ze vergeet alleen even dat in de kamers onder haar het water met liters tegelijk naar beneden kwam, en we alleen via haar raam bij de dakgoot kunnen waar het probleem zat. Oftewel, er hebben drie kamers enorme waterschade maar oh nee, mevrouw kan alleen maar gillen dat ze haar bureau niet netjes hebben teruggezet![]()
He bah zeg, wat een nare reactie. Ze mag blij zijn dat er überhaupt nog een loodgieter langskwam.
Hier regende het vanmiddag pijpenstelen, dwars door het houtwerk van het raamkozijn heen maar de reactie van de klusjesman was 'Gaat vanzelf wel over en zet er ondertussen maar een pannetje onder'.
Het ging zo hard dat ik uiteindelijk een constructie heb gemaakt met een zeil en mijn bath bucket want de emmer en pannen liepen binnen no time vol.
[ [url=m/CtyZR6.jpg]Afbeelding[/url] ]
De makelaar heeft er nu op aangedrongen dat de klusjesman toch z.s.m. langskomt omdat het wel erg hard gaat maar denk je dat hij iets heeft laten weten?
Morgen blijf ik er speciaal nog voor thuis maar woensdag word ik toch echt op mijn werk verwacht.
Het is sowieso een lapzwans, kapot stucwerk in de badkamer heeft hij opgelapt met sanitairkit. Dat was binnen de kortste keren geel.
Lestrange01 schreef:Neeeee! Wat een bizarre pech!Mijn ma's auto al sinds maandag bij de garage. Steeds maar geen contact. Blijkt er een grote hennepkwekerij boven de garage te zitten dus nu is de garage afgesloten door de politie en krijgt mijn ma haar auto niet terug. De politie weet ook nog niet wanneer ze de auto terug kan krijgen
Maar ik wil de auto graag gebruiken om naar mijn date te kunnen gaan
Hadden ze die hennepkwekerij niet wat later kunnen ontdekken