Janine1990 schreef:Snollen![]()
Ik denk dat dat hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel andere betekenis heeft dan in België!![]()
Super tof die luistersprookjes! Wij hebben er ook nog een hoop van liggen! Hoe speel je de casette's af?
Ik heb ze als MP3's!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CoonArt schreef:Piepklein stereootje (stond zelfs nog op de kar toen een medewerker van Het Goed ermee aan kwam dus ik gebaarde gelijk van kar naar winkelmandje!), veulentje voor de zelfbouwstal én een héél informatief paardenboek!
![]()
[ [url=m/AvGJI1.jpg]Afbeelding[/url] ]
prompter schreef:nou ga je me toch niet vertellen dat ik JOUW boeken heb overgekocht heb???? Looooll!!!!CoonArt schreef:Piepklein stereootje (stond zelfs nog op de kar toen een medewerker van Het Goed ermee aan kwam dus ik gebaarde gelijk van kar naar winkelmandje!), veulentje voor de zelfbouwstal én een héél informatief paardenboek!
![]()
[ [url=m/AvGJI1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha, dat boek heb ik twee weken geleden naar Het Goed gebracht (samen met zowat de helft van alle paardenboeken die ik had, ik had er echt veel te veel en kan straks niet alles meenemen naar ons nieuwe huis). Zo hebben we nog wat overgedragen Coon! Oh en die van Linda Tellington Jones komt ook hier vandaan
Roadracer schreef:Hier gisteren weer even bij een van onze Kringloopwinkels geweest. Ik weet nu meteen waarom ze zo duur zijn... Kwam een serie boeken tegen a la Agatha Christie (miss Silver). Niks bijzonders dus. Meesten geprijsd op 1,95, een paar op 2,40 en eentje op bijna 6 euro (en dan op de sticker schermen met een nieuwprijs van ruim 15 euro terwijl het boeken van 70-er jaren zijn).
Mee naar de kassa, maar de prijzen konden ze echt niet gelijk trekken, hoewel ze het met me eens waren dat het raar was. Maar, ze voeren alle ISBN nummers in op oa Bol.com, en bepalen de prijzen aan de hand van de resultaten aldaardus die duurder geprijsde boeken waren vast zeldzamer
2 euro voor een boek vind ik eigenlijk al teveel, maar dat zijn bij ons helaas normale prijzen. Heb uit principe alleen die van 1,95 meegenomen.
martine0503 schreef:Nou Suzanne F. Dat dacht de moeder van een vriendin bij mij ook. Die zag op een rommelmarkt een leuk schilderijtje. Moest 15 euro kosten. Vond ze te duur dus niet gedaan. Kwam later bij Kunst en Kitsch. Bleek dus een originele Rembrandt te zijn, geschatte waarde 35.000 euro. Je snapt wel dat ze vreselijk baalde dat ze het niet had gekocht. Ze weet zeker dat het dezelfde was want die rommelmarkt werd vermeld bij hoe kwam je er aan.