Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Dat de medicatie aanslaat.
Aan de ene kant heel fijn natuurlijk, maar het bevestigt wel dat ik bipolair ben. En niet meer zonder medicatie kan gaan.
Alja, heel veel sterkte!
Sychess schreef:fotolijstje schreef:Dat de medicatie aanslaat.
Aan de ene kant heel fijn natuurlijk, maar het bevestigt wel dat ik bipolair ben. En niet meer zonder medicatie kan gaan.
Alja, heel veel sterkte!
Mag ik nu iets heel brutaals vragen...? Hoe is het om bipolair te zijn? Wat ervaar je dan zelf precies?
Als je dit vervelend vindt, hoef je niet te antwoorden.
hahahatsjoe schreef:Fotolijstje, Karlijn, wat mooi dat jullie hier zo open over zijn, dat kweekt veel begrip denk ik, sowieso bij mij.
Sychess schreef:hahahatsjoe schreef:Fotolijstje, Karlijn, wat mooi dat jullie hier zo open over zijn, dat kweekt veel begrip denk ik, sowieso bij mij.
Dat vind ik ook! Ik vind het heel... interessant? Bij een gebrek aan een beter begripvoller woord, om te horen hoe het 'werkt' (of eigenlijk niet werkt, in elk geval: hoe het kan gaan).
Ik denk dat veel mensen helemaal niet weten wat het inhoudt.
Sychess schreef:Altijd aangifte doen, heb ik ook gedaan, dan hebben ze in elk geval een begin van het dossier en staat hij geregistreerd.. mocht er na jou een vrouw komen die ook aangifte wil doen, dan begint het bewijs zich te vormen.