Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:LaPluche schreef:Nayomie, super mooi hondje heb je![]()
Wat kan helpen is om met een hele stabiele hond mee te gaan wandelen.
Dank je welgaan we ook doen inderdaad. Ken enkele mensen in de buurt die daar wel aan mee willen werken.
Zo lag ze er vandaag bij:
[ [url=m/r3VXdl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nayomie schreef:LaPluche schreef:Nayomie, super mooi hondje heb je![]()
Wat kan helpen is om met een hele stabiele hond mee te gaan wandelen.
Dank je welgaan we ook doen inderdaad. Ken enkele mensen in de buurt die daar wel aan mee willen werken.
Zo lag ze er vandaag bij:
[ [url=m/r3VXdl.jpg]Afbeelding[/url] ]
xDenies schreef:Beetje aan mezelf
Net een afspraak gemaakt voor sterilisatie van mijn teefje, en ik ben er zo zenuwachtig voor .. duurt nog tot begin september maar toch ... wat als het mis gaat, wat als het een verkeerde keus is .. wat als .. wat als....
Marije_1997 schreef:Ik ben nagel en velletjes bijter, maar ik laat het altijd gewoon, trekt vanzelf weg. Maar je zou ook trekzalf er op kunnen doen.
Benthhh schreef:Marije_1997 schreef:Ik ben nagel en velletjes bijter, maar ik laat het altijd gewoon, trekt vanzelf weg. Maar je zou ook trekzalf er op kunnen doen.
Maar het is echt serieus meer dan een ‘velletje’, haha.
Maar ik heb m nu aan de open lucht en het lijkt opzich wel te gaan. Behalve dat m’n nagel blauw wordt
Zebrastreep schreef:Voor de mensen die pulken aan hun vingers pas er alsjeblieft goed mee op ( en ja dat zegt diegene met open gepulkte plekken op het gezicht)
Het kan heel lang goed gaan hoor ik ken mensen op mijn werk die het ook extreem doen. Maar je kan er een beste infectie geven met zelfs bloedvergiftiging tot gevolg. Dus pleisters erop en niet meer doen. Of misschien wat vies erop smeren . Misschien een beetje anti crib
Marije_1997 schreef:Zebrastreep schreef:Voor de mensen die pulken aan hun vingers pas er alsjeblieft goed mee op ( en ja dat zegt diegene met open gepulkte plekken op het gezicht)
Het kan heel lang goed gaan hoor ik ken mensen op mijn werk die het ook extreem doen. Maar je kan er een beste infectie geven met zelfs bloedvergiftiging tot gevolg. Dus pleisters erop en niet meer doen. Of misschien wat vies erop smeren . Misschien een beetje anti crib
Ik heb alles geprobeerd maar niets werkt Hahahah dus ja ik heb gwn zoiets ja oliebol happens en dan gaat het wel goed behalve met stress
Amandavd schreef:xDenies schreef:Beetje aan mezelf
Net een afspraak gemaakt voor sterilisatie van mijn teefje, en ik ben er zo zenuwachtig voor .. duurt nog tot begin september maar toch ... wat als het mis gaat, wat als het een verkeerde keus is .. wat als .. wat als....
Dikke knuf. Die van mij is vorige week gesteriliseerd.