Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:58

Marije_1997 schreef:
__Sannne schreef:
PostNL.. Bij de bestelling aangegeven dat ik het op een ophaalpunt afgeleverd wil hebben. Gaan ze het nu toch bij mij thuis afleveren onder het mom van "past door de brievenbus." Het gaat om 11 bollen garen jongens, dat past niet door de brievenbus. En al helemaal niet door mijn brievenbus want ik woon in een heel oud huis met een extra smalle brievenbus.

Nu mag ik dus mooi de hele dag thuis wachten, want PostNL heeft natuurlijk ook geen tijdvak doorgegeven. Oh en het is maar te hopen dat ze aanbellen en niet gewoon weer weg gaan zodra ze zien dat het niet past.

Tegenwoordig sturen ze brievenbuspakketen ook weer retour. Onder het mom incompleet of onjuist adres. Lol.

Ugh hoop dat ze dat met die van mij niet doen. -O- Meestal krijg ik gewoon zo'n "we hebben u gemist" briefje door de deur en bezorgen ze het bij de buren of brengen het alsnog naar een ophaalpunt. Hoop op die laatste als ik ze niet hoor want de buren zijn nooit thuis of doen niet open (studentenhuizen heuj).

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:03

Ah joh en met een beetje pech lopen ze ook nog vertraging op als ze naar de PostNL locatie gaat. Ik heb laatst bijna een week moeten wachten ivm vertraging, en was thuis op het moment dat het aan zou komen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:07

Nayomie schreef:
Ah joh en met een beetje pech lopen ze ook nog vertraging op als ze naar de PostNL locatie gaat. Ik heb laatst bijna een week moeten wachten ivm vertraging, en was thuis op het moment dat het aan zou komen.

Meen je, een week?! Wat erg..

Er werd net aangebeld en een pakketje bezorgd, helaas niet die van mij. -O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:08

__Sannne schreef:
*knip*En al helemaal niet door mijn brievenbus want ik woon in een heel oud huis met een extra smalle brievenbus.

Dat is niet hun probleem. Wanneer jij als ontvanger niet zorgt dat je een brievenbus hebt die voldoet aan de minimale maten daarvoor, dan is dat in wezen jouw probleem.

Een brievenbus die niet (voldoende) bruikbaar is, te ver van de openbare weg is of niet veilig te bereiken is door de bezorger, is een reden om de post niet te hoeven bezorgen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:09

Ja, vertraging bij het bezorgen aan huis en vervolgens vertraging bij bezorging bij de PostNL locatie. Dat was wel een beetje jammerlijk want het was een cadeautje voor een speciale dag en zou op die dag bezorgd worden. :')

Ah nee he. Staat er in de app nog iets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:10

__Sannne schreef:
Marije_1997 schreef:

Tegenwoordig sturen ze brievenbuspakketen ook weer retour. Onder het mom incompleet of onjuist adres. Lol.

Ugh hoop dat ze dat met die van mij niet doen. -O- Meestal krijg ik gewoon zo'n "we hebben u gemist" briefje door de deur en bezorgen ze het bij de buren of brengen het alsnog naar een ophaalpunt. Hoop op die laatste als ik ze niet hoor want de buren zijn nooit thuis of doen niet open (studentenhuizen heuj).

Ik had het inspiratie boek besteld (3 weken geleden alweer). Zou vorige week dinsdag bezorgd zijn. Nah ja helemaal niets in m'n brievenbus en woon in een buitengebied met het nummer bij de weg dus ja makkelijker is het niet. Is het retour gestuurd met een sticker er op van dat het adres niet klopt. Euuuhh nou woon er toch echt hoor hahahaha. Postnl had me ook al een kapot pakketje gegeven, hele equi shine overal. Heerlijk. Ze gaan lekker de laatste tijd.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:11

Marije_1997 schreef:
__Sannne schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik had het inspiratie boek besteld (3 weken geleden alweer). Zou vorige week dinsdag bezorgd zijn. Nah ja helemaal niets in m'n brievenbus en woon in een buitengebied met het nummer bij de weg dus ja makkelijker is het niet. Is het retour gestuurd met een sticker er op van dat het adres niet klopt. Euuuhh nou woon er toch echt hoor hahahaha. Postnl had me ook al een kapot pakketje gegeven, hele equi shine overal. Heerlijk. Ze gaan lekker de laatste tijd.

Klinkt als een gevalletje “ik heb hier geen tijd voor dus ik plak er maar een stickertje op”.
Heb je dat pakketje uiteindelijk wel kunnen ontvangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:13

Of buren die dachten "we zijn lui we sturen het retour ipv even langs de buurvrouw brengen" gelukkig weet ik dan wie het is. Maar lijkt me niet logisch dat de bezorger het bij nummer 7 bezorgd ipv 8 die zowat tegen over elkaar zijn.

We zullen zien of ik het vandaag of morgen wel krijg.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:30

Ik had nooit op een website terecht mogen komen waar je op Romeinse munten kunt bieden.

Mag. geen. geld. uitgeven. |o

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:31

oomens schreef:
__Sannne schreef:
*knip*En al helemaal niet door mijn brievenbus want ik woon in een heel oud huis met een extra smalle brievenbus.

Dat is niet hun probleem. Wanneer jij als ontvanger niet zorgt dat je een brievenbus hebt die voldoet aan de minimale maten daarvoor, dan is dat in wezen jouw probleem.

Een brievenbus die niet (voldoende) bruikbaar is, te ver van de openbare weg is of niet veilig te bereiken is door de bezorger, is een reden om de post niet te hoeven bezorgen.

Leuk dat je alleen dit eruit haalt. Als je mijn hele bericht even gelezen had, had je kunnen zien dat ik heb aangegeven het op te willen halen van een ophaalpunt. Omdát het dus niet door de brievenbus past. En zoals ik zei; het zijn 11 bollen garen. Knappe brievenbus waar dat überhaupt doorheen past.

Selectief lezen is een leuke hobby, maar op een forum niet heel handig. ;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-20 14:32

Info over het tweede half jaar van mijn opleiding binnen maar nog.steeds.geen.cijfers. -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:33

Nayomie schreef:
Ja, vertraging bij het bezorgen aan huis en vervolgens vertraging bij bezorging bij de PostNL locatie. Dat was wel een beetje jammerlijk want het was een cadeautje voor een speciale dag en zou op die dag bezorgd worden. :')

Ah nee he. Staat er in de app nog iets?

Er staat dat het bezorgd wordt tussen 08:00 en 18:00 en dat het dus door de brievenbus zou moeten passen. Dus ik wacht braaf haha.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:35

Klinkt als huisarrest. :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:38

Surveilleren op stage, maar er is niemand. Dus ik ga leren voor mijn tentamen, maar het is veel en de helft weet ik allemaal nog va nde middelbare school en de andere helft heb ik nog nooit van gehoord en ga ik niet geleerd krijgen voor donderdag. Dus aan een verslag werken, maar mijn samenwerkingsgenootje is ook op stage en die kan niet antwoorden.

En de airco staat aan ofzo, het is hier echt heel koud. En de stoel zit rot. En ik wil eigenlijk gewoon naar huis :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:41

Nayomie schreef:
Klinkt als huisarrest. :')

Nou moet ik sowieso thuis werken dus niet heel erg haha. Gelukkig was de postbezorger er net, ditmaal met mijn pakketje! *\o/*

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:42

Dat AL mijn jassen stinken. Ugh had ze toch iets eerder in de was moeten gooien. Eentje moet naar de stomerij en daar heb ik gewoon helemaaal geen zin in _O- luxeprobleem weer.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-20 16:07

xPabloBokt schreef:
Info over het tweede half jaar van mijn opleiding binnen maar nog.steeds.geen.cijfers. -O-

Eentje terug. 5,7 :+ gehaald is gehaald maar belooft wat voor de rest :7

Edit: gelukkig wel een 7,5 en 9,1 terug gehad voor Bedrijfseconomie. Dus houden we maar vast aan die positieve vibe :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:06

Whale schreef:
Ik had nooit op een website terecht mogen komen waar je op Romeinse munten kunt bieden.

Omg, waaaarrrrrr? <3 (Oké, misschien maar beter als ik dat niet weet. Numismatiek is toch niet zo mijn ding... zei ik met enige aarzeling. :') )

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:11

Mkango schreef:
Whale schreef:

Omg, waaaarrrrrr? <3 (Oké, misschien maar beter als ik dat niet weet. Numismatiek is toch niet zo mijn ding... zei ik met enige aarzeling. :') )

https://www.vcoins.com/

Mag.geen.geld.uitgeven :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:15

Dat mijn rijles echt zwaaaar kl*te ging en ik binnenkort moet afrijden en dat best wel demotiverend werkt. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:19

Chagrijnig, moe en mag van mezelf doordeweeks geen cola dus dat vind ik stom. :+

Ga maar Sims spelen hahaha

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:39

Ik vind het een goed voornemen, Marlinde. Hopelijk kan Sims je wat afleiding bieden. :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:40

Heb het ook niet in huis dat scheelt. En ben te lui om te douchen / aan te kleden en naar de supermarkt te gaan haha.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:45

Ik heb een zadel verkocht en denk dat ik het geld terugstort. Netjes aangegeven dat de doos die ik heb te klein is, dus een grotere moet halen.
Gaat koper via een andere vragen of het verkocht is, dusik zo waarschijnlijk wel ( maar ikmeld nooit dat ik ga versturen, je weet nooit immers). En dan gezeik van ja, vriend vanmekochthet en heeft betaald en nu verstuur je niet.
Eh, allereerst ben jegeen partij in dsze, maar de status is bekend incl updates dat ik een passende doos moet regelen.
En dan gaat die persoon maar door, je moet advertentie op verkocht zetten, blabla ( eh, ik verwijder zodra het weg is), enz.
Ben er nu echt wel klaar mee. Ik stortgeld maar terug geloof ik.
Ik ben bij 2 supermarkten geweest, mijn moeder ook nog, er isnog geen 24 uur sinds overmaken en koop voorbij. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status incl een foto. Dus als je dan gaat zeuren vind ik het erg raar.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 18:15

Aan dat ik begin van de middag net niet ben flauwgevallen en ik me nu nog steeds niet goed voel. Maar heb morgen en donderdag nog toetsen waar ik voor moet leren maar op deze manier lukt dat niet echt