Courses schreef:Zodra de T&T aangeeft dat het retour gemeld is komt het 99% van de tijd niet meer aan. Dat is een automatisch proces, dus dan is het retour naar afzender/magazijn.
Je geeft aan dat je het eerst naar je thuisadres hebt gestuurd en vervolgens naar het PostNL Pakketpunt, kon je dit via de Amazon app/website aangeven of heb je het adres van het PostNL Punt handmatig ingegeven? Mocht het laatste het geval zijn wordt dit inderdaad geweigerdHet moet via een selectie gaan, handmatige invoeren van dat soort adressen nemen ze niet aan.
Waarom is die functie er dan?
Het moet via een selectie gaan, handmatige invoeren van dat soort adressen nemen ze niet aan.
Desalniettemin hoop ik dat je hetgeen wat je nodig hebt alsnog op tijd in huis hebt, one way or another!
naja, inmiddels heb ik het product binnen dus heb het los gelaten. Retourpakket 2 zit nog wel ergens in het sorteerproces van PostNL (al sinds 3 december) dus hoop dat die nog een keer gaat aankomen bij Amazon
wat heeft het als klant dan nog voor zin om een klacht in te dienen. Als je als leidinggevende het al niet eens doet. Dan blijven dit soort
dingen gewoon gebeuren. Want hee je komt er als bezorger mee weg