Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:42

Ik vind hier mee kletsen wel waardevol en handig, in het kippenhok topic gaat me ook te vlug en te ‘nutteloos’ af. En das niet onvriendelijk bedoeld. :D

Castilja

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:51

Ik waag me ook niet aan het kletstopic, heb toch het idee als buitenstaander in een soort vriendengroep je te komen. :') Wat vast absoluut mee valt, maar ik hou het nu even bij dit topic.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:54

Ik lees op fb dat hier binnenkort een zero waste markt is.
Een broodzak die niet van plastic is, katoenen groente netjes, is ook allemaal een top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:08

Poeh, het gaat toch om de kerstgedachte.. als je mijn posts ook wilt gaan turven dan haak ik af hoor. Laat mij mijn energie maar sparen voor een leuk pakket! Ik vind je toon al het halve topic niet tof rebecca, kom op we zijn hier allemaal om een tof pakket voor iemand te maken en de kerstvreugde te verspreiden!

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:20

Het gaat niet om aantal posts ofzo hoor.. Het gaat er gewoon om dat er mensen zijn geweest die gewoon niks gepost hebben en dan ook geen foto's van het pakket enzo. Dat willen ze graag voorkomen en dat begrijp ik ook ;) Dat is ook niet leuk als lootje. Wat voor de een dus vanzelfsprekend is om te doen, maar dus gebleken is dat dit niet voor iedereen zo is helaas.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:24

Ja ik vind het ook goed dat dat wat in de gaten gehouden word hoor. Vooral omdat er nog een reserve lijst is, dus als mensen zich hebben opgegeven en het nu al wat laten voor wat het is, dan hebben de reserves nog een kans.

Ik doe niet mee in het kletstopic, dat is niet mijn ding. Probeer hier wel wat mee te praten. En om dat nog even te doen: Ali is juist wel mijn ding!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:28

Melisssx schreef:
Het gaat niet om aantal posts ofzo hoor.. Het gaat er gewoon om dat er mensen zijn geweest die gewoon niks gepost hebben en dan ook geen foto's van het pakket enzo. Dat willen ze graag voorkomen en dat begrijp ik ook ;) Dat is ook niet leuk als lootje. Wat voor de een dus vanzelfsprekend is om te doen, maar dus gebleken is dat dit niet voor iedereen zo is helaas.

Dat is inderdaad niet leuk. Ik hoop op een heeeeeleboel foto’s straks en reacties. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:37

Pimaude ik ben de organisatie uit dus bemoei mij niet echt meer daarmee

Gaat mij inderdaad meer om het punt dat men pakket krijgt, foto neerpleurt en dan van de radar verdwijnt. Het is elk jaar hetzelfde liedje , doe vanaf jaar 1 mee en vrij vlot met de lijst bezig gehouden en weet wat er speelde elk jaar . Geen pakketen verstuurd , geen reactie - geen foto - niet raden , blaf lekker iemand anders af ik weet dondersgoed waar ik het over heb en wat er afgelopen jaren gebeurd is in de topics

XApple jep maar dan nog gaat het om het principe, lekker makkelijk excuus zo .

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:47

Er schiet me iets te binnen, ik had ipc gezegd geen voedsel te willen omdat mijn man alles steelt maar ik ben echt rete verslaafd aan BIFI worstjes. :') DIE LUST HIJ NIET, HAHA

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:12

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Om terug te komen op het turven van berichten...
Dat doen we niet.
Wat we wel doen is controleren hoe actief je bent, in het topic maar ook gewoon op bokt.
Hierin maken we geen uitzondering in hoe vaak je hebt deelgenomen :n.
Wij doen dit vooral om problemen van te voren al te tackelen.
De in mijn eerste jaar als organisatie heeft 1 iemand geen pakket verstuurd en heeft 1 iemand nooit de pb met het lootje geopend. Beide waren mensen die al eerder deelgenomen hadden en bij het evalueren van dat jaar zijn we er achter gekomen dat beide niet heel actief waren in het topic.

Vorig jaar hebben we daarom controles uitgevoerd en verschillende problemen kunnen tackelen voor ze ontstonden.
Onder andere mensen die bijvoorbeeld aangaven toch niet genoeg tijd te hebben voor Secret Santa.

Jullie kunnen deze controles als vervelend ervaren, dat kan ik mij voorstellen. Maar toch blijven wij ze doen en blijven wij mensen verzoeken actief te reageren in dit topic ook vóór de lootjes verdeeld worden.

Ik ervaar het namelijk persoonlijk als heel erg vervelend als er een pakketje niet aan komt of als mensen na het verdelen van de lootjes nog afzeggen. Dat kost ons namelijk een hoop stress en gedoe.

En nu heb ik er al weer meer over gezegt dan dat ik van plan was, maar ik hoop dat ik genoeg heb uitgelegd om op een beetje begrip van jullie kant te kunnen rekenen :)

ik ben momenteel een beetje aan de zieke kant dus lichtelijk kortaf, mocht mijn bericht mensen tegen de schenen schopen, dit is niet bewust dit keer... ik voel me echt een beetje boel beroerd.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:14

Ik schrijf me toch weer uit := Heeft niks te doen met hier actief zijn (of de controles ervan) overigens dat is mn probleem niet, heb eerder een probleem van bokt weg te blijven :')

Ik zit al een week te dubben wat te doen maar ik merk dat ik het iets te veel hooi op mn vork vind om direct te starten met 2 verschillende SSS. De andere zijn de lootjes al verdeeld dus begin nu een beetje een beter idee te krijgen van werk/tijd etc.. Doe dat samen met wat budget problemen die in detail niet zo interessant zijn voor de wereld maakt dat ik denk dat iemand van de reservelijst hier meer plezier aan gaat beleven dan ik. Vind het zelf wel jammer maar het is wel beter.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging :)

Iedereen heel veel succes! Maak er wat moois van +:)+ Ik blijf wel rondhangen voor de resultaten!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:17

laraxXxemma schreef:
Ik schrijf me toch weer uit := Heeft niks te doen met hier actief zijn (of de controles ervan) overigens dat is mn probleem niet, heb eerder een probleem van bokt weg te blijven :')

Ik zit al een week te dubben wat te doen maar ik merk dat ik het iets te veel hooi op mn vork vind om direct te starten met 2 verschillende SSS. De andere zijn de lootjes al verdeeld dus begin nu een beetje een beter idee te krijgen van werk/tijd etc.. Doe dat samen met wat budget problemen die in detail niet zo interessant zijn voor de wereld maakt dat ik denk dat iemand van de reservelijst hier meer plezier aan gaat beleven dan ik. Vind het zelf wel jammer maar het is wel beter.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging :)

Iedereen heel veel succes! Maak er wat moois van +:)+ Ik blijf wel rondhangen voor de resultaten!

Ben wel blij dat je mij pbde voor ik de controles toelichte anders zou ik niet weten of ik je zou moeten geloven :') _O-

Bedankt dat je ons dit voortijdig hebt laten weten :)
Ik hoop je volgend jaar weer te mogen verwelkomen :j

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:18

M_D_H jij bent altijd wel recht voor de raap toch?
Lekker direct daar hou ik wel van :o

Ik las iets over edelstenen vind ik ook leuk, alles wat met spiritualiteit te maken heeft wel.

laraxxxemma dat is banketstaaf maar klinkt als een goede keuze. Iemand van de reserve lijst zal er vast heel blij mee zijn :(:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:19

Euhm ja, ik heb wel de naam erg direct te zijn ja :')

Ik heb dat liever dan het altijd en eeuwig ergens om heen draaien :') _O-

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:22

Als organisatie moet je ook duidelijk zijn. We willen allemaal graag een keer een editie zonder gedoe, en dan moeten er gewoon regels zijn.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:23

Jammer Lara! Maar je gaat vast iemand anders heel blij maken! :*

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:25

Begrijpelijk dat er regels zijn, juist om gedoe te voorkomen! En ik vind je helemaal niet kortaf hoor, alleen maar duidelijk. Denk dat het ook een beetje risico van geschreven tekst is: je kunt het interpreteren op verschillende manieren, je hoort immers de toon van de afzender niet.

Edelstenen heb ik eerlijk gezegd niet veel mee, of ze moeten al aan een ketting hangen en qua karakter echt bij mij passen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:26

Rebecca ik persoonlijk vind je ook nogal aan de wat aanvallende kant. Weet niet of t je bedoeling is maar dan weet je wel dat t zo overkomt :)

Ik reageer ook niet overal op en probeer niet teveel tips te geven omdat ik t leuker vind als mn santa ook lekker gaat neuzen en zoeken.
Iets wat ik ook voor die van mij zal doen.
Ik kies iig niet alleen uit t Top lijstje.
Dus hoop dat dat wel gewaardeerd zal worden want doe het uiteraard met de beste bedoelingen !
Dat hoort ook wel wat bij het secret toch :D
Dus merendeel reageer ik ook niet op hier omdat je dan toch een soort boodschappenlijstje gevoel gaat krijgen (ofja ikzelf)
Liever dat mn santa wat vragen stelt als iets niet helemaal zeker is.

Edit.. m_d_h vind je als organisator helemaal niet kortaf hoor ! Beterschap

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:33

Thanks! <3 Ga volgend jaar zeker weer even kijken of het kan.

M_D_H schreef:
Ben wel blij dat je mij pbde voor ik de controles toelichte anders zou ik niet weten of ik je zou moeten geloven :') _O-

Bedankt dat je ons dit voortijdig hebt laten weten :)
Ik hoop je volgend jaar weer te mogen verwelkomen :j

Ach bij WvW is niet aanwezig zijn ook niet leuk dus ben het daar wel van gewend, daar hebben we gewoon activiteitseis incl "gevolg" als je die niet haalt (niet een suggestie voor hier overigens dat is geen doen met 100 man :') maar he ik snap het dat is t punt.). Dus dat is zeker niet het probleem. T hoeft helemaal niet veel te zijn als je er maar wel bent en gewoon meedoet. En dan is dat nog een spelletje en dit is echt met echt geld en echte wereld enz dus ik snap het wel.
Juist de duidelijkheid vind ik wel goed :j

Beterschap!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:34

J00P schreef:
ook leuk, alles wat met spiritualiteit te maken heeft wel.

mogen we Jomanda sturen dan :')

dames en heren voor wie dees niet kent eigenlijk is ze een heks of ijs koningin(konijn) ~~}> :)F ;)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:39

Ik hoop dat deze editie zonder teleurstellingen gaat verlopen.

Ik snap het allemaal wel je bent er maanden druk mee en dan zijn er 1 of 2 die laks zijn.
Vorig jaar waren er lieve bokkers die samen een mooi pakket gemaakt hadden.
Prachtig!

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:41

Zeg die edelstenen hè. Ik zie dat ze razend populair zijn. Nu heb ik wel eens gelezen dat er wordt geloofd dat ze speciale "krachten" kunnen hebben, kan iemand me daar iets over vertellen? Dat als je een steen van X bij je draagt dat zorgt voor X. Hoop dat ik duidelijk ben :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:54

Ik vind ali pakketjes wel leuk hoor :))

Ik snap de organisatie volledig! Vorig jaar was er iemand zonder pakket, en heb ik samen met een andere bokker snel wat leuke dingen gekocht en opgestuurd. Toen bleek haar originele ss alsnog (veel te laat en zonder reactie naar de organisatie) een pakket verstuurd te hebben.
Vond dat knap l*llig :=

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 23:06

Castilja schreef:
Zeg die edelstenen hè. Ik zie dat ze razend populair zijn. Nu heb ik wel eens gelezen dat er wordt geloofd dat ze speciale "krachten" kunnen hebben, kan iemand me daar iets over vertellen? Dat als je een steen van X bij je draagt dat zorgt voor X. Hoop dat ik duidelijk ben :')

https://www.edelstenenenmineralen.nl/

Je kan daar eens een kijkje nemen. Staat bij veel edelstenen hun uitleg en werking. Elke soort steen heeft weer een ander soort werking en niet elke zal bij je passen. Van wat ik me herinner moet je de steen ook mooi vinden, dat de steen jou aantrekt zeg maar. Uitleg verder staat ook op de site zie ik net :j Ikzelf "geloof" niet echt direct op de werking maar baat het niet dan schaadt het niet :) En vind het toch wel bijzonder hoe ze bij mij alle 4 in zo'n korte tijd stuk zijn gegaan, op verschillende manieren terwijl ik ze ook niet even lang had. Ze zeggen ook dat hun werking klaar is als ze barsten/stuk gaan namelijk. Misschien een hint dat het tijd is voor anderen.

Loopt hier op bokt ook wel ergens een (oud) topic over edelstenen
Edit; [MWS] De (on)zin van edelstenen
Oe die is wel heel oud :') Er zijn ook iets nieuwere maar deze herinnerde me ik nog.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 23:08

Dank!!! Dat soort info zoek ik. Ga even loeren. <<)