Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melisssx schreef:Het gaat niet om aantal posts ofzo hoor.. Het gaat er gewoon om dat er mensen zijn geweest die gewoon niks gepost hebben en dan ook geen foto's van het pakket enzo. Dat willen ze graag voorkomen en dat begrijp ik ookDat is ook niet leuk als lootje. Wat voor de een dus vanzelfsprekend is om te doen, maar dus gebleken is dat dit niet voor iedereen zo is helaas.
Citaat:Om terug te komen op het turven van berichten...
Dat doen we niet.
Wat we wel doen is controleren hoe actief je bent, in het topic maar ook gewoon op bokt.
Hierin maken we geen uitzondering in hoe vaak je hebt deelgenomen.
Wij doen dit vooral om problemen van te voren al te tackelen.
De in mijn eerste jaar als organisatie heeft 1 iemand geen pakket verstuurd en heeft 1 iemand nooit de pb met het lootje geopend. Beide waren mensen die al eerder deelgenomen hadden en bij het evalueren van dat jaar zijn we er achter gekomen dat beide niet heel actief waren in het topic.
Vorig jaar hebben we daarom controles uitgevoerd en verschillende problemen kunnen tackelen voor ze ontstonden.
Onder andere mensen die bijvoorbeeld aangaven toch niet genoeg tijd te hebben voor Secret Santa.
Jullie kunnen deze controles als vervelend ervaren, dat kan ik mij voorstellen. Maar toch blijven wij ze doen en blijven wij mensen verzoeken actief te reageren in dit topic ook vóór de lootjes verdeeld worden.
Ik ervaar het namelijk persoonlijk als heel erg vervelend als er een pakketje niet aan komt of als mensen na het verdelen van de lootjes nog afzeggen. Dat kost ons namelijk een hoop stress en gedoe.
En nu heb ik er al weer meer over gezegt dan dat ik van plan was, maar ik hoop dat ik genoeg heb uitgelegd om op een beetje begrip van jullie kant te kunnen rekenen
laraxXxemma schreef:Ik schrijf me toch weer uitHeeft niks te doen met hier actief zijn (of de controles ervan) overigens dat is mn probleem niet, heb eerder een probleem van bokt weg te blijven
Ik zit al een week te dubben wat te doen maar ik merk dat ik het iets te veel hooi op mn vork vind om direct te starten met 2 verschillende SSS. De andere zijn de lootjes al verdeeld dus begin nu een beetje een beter idee te krijgen van werk/tijd etc.. Doe dat samen met wat budget problemen die in detail niet zo interessant zijn voor de wereld maakt dat ik denk dat iemand van de reservelijst hier meer plezier aan gaat beleven dan ik. Vind het zelf wel jammer maar het is wel beter.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging
Iedereen heel veel succes! Maak er wat moois vanIk blijf wel rondhangen voor de resultaten!
M_D_H schreef:Ben wel blij dat je mij pbde voor ik de controles toelichte anders zou ik niet weten of ik je zou moeten geloven![]()
![]()
Bedankt dat je ons dit voortijdig hebt laten weten
Ik hoop je volgend jaar weer te mogen verwelkomen
Castilja schreef:Zeg die edelstenen hè. Ik zie dat ze razend populair zijn. Nu heb ik wel eens gelezen dat er wordt geloofd dat ze speciale "krachten" kunnen hebben, kan iemand me daar iets over vertellen? Dat als je een steen van X bij je draagt dat zorgt voor X. Hoop dat ik duidelijk ben