Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berryz schreef:Ik kom even meekletsen. Ik Swipe weinig en als ik al een match heb weet ik nooit wat zeggen.
Maar nu heeft dus iemand dat ik ken een super like voor mij gebruikt, geen idee wat ik er mee moet doen
MyWishMax schreef:Mijn app draait door. Meldingen van berichten maar niks kunnen vinden, sowieso alle meldingen die ik krijg kan ik niet terug vinden.
listiglistje schreef:Berryz schreef:Ik kom even meekletsen. Ik Swipe weinig en als ik al een match heb weet ik nooit wat zeggen.
Maar nu heeft dus iemand dat ik ken een super like voor mij gebruikt, geen idee wat ik er mee moet doen
Dat ligt eraan wat je er zelf van vindt![]()
ugly=niets...Ja naar links swipen![]()
Is het wel wat...naar rechts en bedank hem
Laurahh schreef:@Daf, wow super knap zeg! Heel begrijpelijk dat je geen oude foto's gebruikt bij zo'n verschil haha
@Berryz, gewoon praatje beginnen en kijken wat het brengt! Als hij leuk is tenminste![]()
Ik heb nog steeds goed appcontact met 2 matches die ik op de eerste Tinderavond heb leren kennen. Nu wil ik graag met ze afspreken (niet tegelijk uiteraard) maar zij komen niet met de vraag en ik vind het ook zo gek om out of the blue te vragen. Hoe zouden jullie dat aanpakken?
capopjekop schreef:Als je er zo weinig zin in hebt had je het beter van te voren kunnen af zeggen. banketstaaf voor die jongen
Eulogy schreef:Mwah, bij m'n ex was ik ook oprecht vergeten te reageren omdat er was tussendoor kwam. Toen stuurde hij nog een berichtje, dat ik wel weer zag, en uiteindelijk hebben we 4 jaar een relatie gehad