Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:17

Echt heel knap Daf! Hoewel ik je nog wel zou herkennen als ik je gezicht zou zien, denk ik.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:22

Heel veel respect voor de mensen die zoveel af zijn gevallen! _O_ Kan me voorstellen dat je soms voorbij gelopen wordt! :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 18:47

Ik heb een match die aan al mijn belachelijke eisen voldoet en het klikt ook nog eens goed op WhatsApp. Vraag me af wat het addertje is... :+ Heb nog niet naar zijn lengte gevraagd... Misschien is dat het. _O-

In ieder geval gaan we binnenkort afspreken! We zijn erg nieuwsgierig naar elkaar. :)

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 18:50

Mocht die te klein zijn voor jou maar toch 175+ mag je hem doorsturen naar mij Neverland

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 18:51

Ik ben zelf maar 1,68 dus 1,75 is meer dan prima. :P

Maar heb ook wel dates gehad die kleiner dan mij waren en dat vond ik toch niet zo tof. :=

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:04

Ik heb nu een match dat ook een hartstikke leuke jongen was, helaas elkaar net misgelopen (hij was hier 2 dagen in de stad)maar we spreken elkaar nog wel op whatsapp. Hij woont in Duitsland niet heel ver bij de grens vandaag dus ik twijfel nu om ergens in het midden ongeveer alsnog een keer af te spreken als ik ook weer terug ben in Nederland.

Neverland, soms mag je ook een keer geluk hebben he ;)

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:05

Ik kom even meekletsen. Ik Swipe weinig en als ik al een match heb weet ik nooit wat zeggen.

Maar nu heeft dus iemand dat ik ken een super like voor mij gebruikt, geen idee wat ik er mee moet doen :?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:18

Berryz schreef:
Ik kom even meekletsen. Ik Swipe weinig en als ik al een match heb weet ik nooit wat zeggen.

Maar nu heeft dus iemand dat ik ken een super like voor mij gebruikt, geen idee wat ik er mee moet doen :?

Dat ligt eraan wat je er zelf van vindt :')

ugly=niets...Ja naar links swipen :+

Is het wel wat...naar rechts en bedank hem :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:27

Mijn app draait door. Meldingen van berichten maar niks kunnen vinden, sowieso alle meldingen die ik krijg kan ik niet terug vinden. :') Maar goed, mijn telefoon tript sowieso, meerdere apps waar de meldingen niet of af en toe van binnenkomen, trillen terwijl er geen melding is...

Ik ga van het weekend wel op de voetbal kijken :+ En heb van het weekend wel wat leuke mensen leren kennen. Die wilden wat gaan drinken met vriendin en mij, maar ik had andere verplichtingen haha

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:28

MyWishMax schreef:
Mijn app draait door. Meldingen van berichten maar niks kunnen vinden, sowieso alle meldingen die ik krijg kan ik niet terug vinden. :')

Dit probleem heb ik ook al vaker gehad met tinder. Vooral poedersuiker als je denkt dat een gesprek goed gaat, maar je niets meer kan lezen of binnenkrijgt. :

listiglistje schreef:
Berryz schreef:

Dat ligt eraan wat je er zelf van vindt :')

ugly=niets...Ja naar links swipen :+

Is het wel wat...naar rechts en bedank hem :D

Heb maar naar rechts geswiped, gewoon voor de banketstaaf. Toch wel vreemd dat iemand waar ik vroeger zo vaak mee optrak ineens begint te flirten. Vooral dan omdat we eigenlijk al jaren nog maar heel af en toe spreken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 22:03

Hier even opnieuw geïnstalleerd en dus echt heel veel gemist :=

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:24

@Daf, wow super knap zeg! Heel begrijpelijk dat je geen oude foto's gebruikt bij zo'n verschil haha :D

@Berryz, gewoon praatje beginnen en kijken wat het brengt! Als hij leuk is tenminste :9

Ik heb nog steeds goed appcontact met 2 matches die ik op de eerste Tinderavond heb leren kennen. Nu wil ik graag met ze afspreken (niet tegelijk uiteraard :') ) maar zij komen niet met de vraag en ik vind het ook zo gek om out of the blue te vragen. Hoe zouden jullie dat aanpakken?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:57

Gewoon zeggen dat je inmiddels toch wel nieuwsgierig bent geworden hoe hij in het echt is.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:59

Laurahh schreef:
@Daf, wow super knap zeg! Heel begrijpelijk dat je geen oude foto's gebruikt bij zo'n verschil haha :D

@Berryz, gewoon praatje beginnen en kijken wat het brengt! Als hij leuk is tenminste :9

Ik heb nog steeds goed appcontact met 2 matches die ik op de eerste Tinderavond heb leren kennen. Nu wil ik graag met ze afspreken (niet tegelijk uiteraard :') ) maar zij komen niet met de vraag en ik vind het ook zo gek om out of the blue te vragen. Hoe zouden jullie dat aanpakken?

Waarom is dat gek??
Gewoon zeggen, heb je zin om af te spreken. Ik vind dat niet gek ofzo, en als ze de boot afhouden dan weet je genoeg :)

Zou gisteren eigenlijk een date hebben maar was het vergeten, oeps := Ik had al wel aangegeven dat het miss niet door ging. Dus het kwam niet helemaal als een verrassing geloof _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:01

Als je er zo weinig zin in hebt had je het beter van te voren kunnen af zeggen. banketstaaf voor die jongen

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:05

Pfff de jongen die ik nu spreek leest mijn berichtjes, en antwoord niet. 2 dagen terug ontzettend enthousiast en direct reageren, gisteren lezen, niet reageren en toen ik een vraagteken stuurde reageerde hij heel snel en ontzettend enthousiast. Weet niet zo goed wat ik er mee moet, aangezien hij wel iedere keer zo leuk doet wanneer hij wel wat stuurt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:18

Dat doe ik ook wel eens (heel vaak := ) xrobbiee. Ik heb niet altijd tijd/zin om meteen te antwoorden, dan ben ik ergens waar het even niet kan, heb ik het te druk of ik open het per ongeluk. En ja, ik vergeet rustig daarna dat ik moet antwoorden dus als ik een ? krijg antwoord ik wel enthousiast :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:33

Ik doe dat ook maar, als ik iemand echt leuk vind dat reageer ik wel gewoon snel... dus ik denk gewoon een he is not into you :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:35

capopjekop schreef:
Als je er zo weinig zin in hebt had je het beter van te voren kunnen af zeggen. banketstaaf voor die jongen

Ik heb aangegeven dat ik het niet zag zitten omdat ik niet denk dat we bij elkaar passen :) Hij wou nog wel afspreken en heb ook gezegd dat ik dat prima wil, maar het kindje van mijn beste vriendin is geopereerd en zou daar heen gaan maar dat kon niet omdat het werd afgeraden van de verpleegkundige. Dus dat werd een dag later en dat had ik hem verteld dat het kon op de dag waarop wij afgesproken hebben. Ik had dus wel wat anders aan mijn hoofd en dat wist hij. Het is niet zo dat ik hem helemaal in de kou heb laten staan bewust ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:35

Ik wou zeggen, als ik iemand leuk vind reageer ik altijd snel en verwacht dit andersom eigenlijk ook.. Als ik achter iemand aan moet voor een reactie klopt er imo iets niet.. Ik ga daar dus ook niet achteraan, ik stuur echt geen ? :')

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:36

Laurahh: als je ze echt leuk vindt, zou ik aan hen gewoon de vraag durven stellen of ze zin hebben om eens af te spreken.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:37

Hier idem. Als ik iemand interessant vind reageer ik redelijk snel of ik geef aan dat het langer duurt omdat ik druk ben.

Ik denk dan next als iemand niet reageert

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:41

Mwah, bij m'n ex was ik ook oprecht vergeten te reageren omdat er was tussendoor kwam. Toen stuurde hij nog een berichtje, dat ik wel weer zag, en uiteindelijk hebben we 4 jaar een relatie gehad :+

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:47

Ik heb vorige week ook gwn aan m'n tindermatch gevraagd "heb je dinsdag tijd?" en dat had ie! Dus we zijn gezellig op date geweest.
Ik maak er echt geen probleem van om het zelf te vragen, ik merk dat de meeste kerels iets meer terughoudend zijn als ze iemand mee uit moeten vragen ofzo. Ik ben daar veel directer in :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:17

Eulogy schreef:
Mwah, bij m'n ex was ik ook oprecht vergeten te reageren omdat er was tussendoor kwam. Toen stuurde hij nog een berichtje, dat ik wel weer zag, en uiteindelijk hebben we 4 jaar een relatie gehad :+

Ik vind het weer anders als je een relatie hebt.

Hier hetzelfde als de rest: vind ik iemand leuk probeer ik direct te reageren. Vind ik iemand mehhh, dan kan het zijn dat je een dag niks hoort.