Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:DeMolenhoek schreef:Ik lees hier even met verbazing. Sow zet hier haar ergernis neer en krijgt hier nog even een standje en nu wordt zelfs al geopperd dat ze misschien beter een eigen plekje zoekt. Wauw...
Ik denk dat de meesten gewoon proberen mee te denken met haar. Het lijkt me namelijk gewoon niet prettig als je dagelijks met zoveel ergernis rondloopt en het er niet naar uitziet dat de situatie veranderd aangezien ze nog thuis woont. Ik bedoel het in ieder geval niet aanvallend naar haar toe, maar opperde het gewoon als van 'misschien wordt je hier zelf gewoon gelukkiger van, als je de optie hebt om iets voor jezelf te zoeken bv.'
En reageren op elkaars berichten doen we toch altijd wel hier? Dus dat vind ik dan niet vreemd, dat het nu ook gebeurd. Het is natuurlijk de toon die de muziek maakt, maar ik denk dat de meesten het gewoon goed voorhebben met haar.
Melisssx schreef:Aan dat ik geen halvering van het collegegeld krijg volgend jaar.. Omdat een vereiste is dat het je eerste opleiding is. Ik stap over van hbo naar uni en toen ik startte met hbo was die regeling er niet. Vind het echt nergens op slaanIk val precies tussen deze regeling en de basisbeurs in.
Melisssx schreef:Aan dat ik geen halvering van het collegegeld krijg volgend jaar.. Omdat een vereiste is dat het je eerste opleiding is. Ik stap over van hbo naar uni en toen ik startte met hbo was die regeling er niet. Vind het echt nergens op slaanIk val precies tussen deze regeling en de basisbeurs in.
xDenies schreef:Ik erger mij aan huisartsen en doktoren. Nu ben ik eindelijk bij de neuroloog geweest vandaag en heb een doorverwijzing voor een MRI scan (was het advies van de fysio, drie maanden terug).
De huisarts had mij juist naar een Orthopeed doorgestuurd om naar mijn botten te kijken. En nu gaan ze eindelijk kijken naar de spieren/zenuwen. Maar ik heb wel een botscan en alles gehad en blijf met pijn lopen en kan steeds minder ….
Wáárom niet gelijk die stomme MRI!?
Nu is er ineens haast en hebben ze het over Posttraumatische dystrofie .....
wemkelover schreef:dat het paard waar ik eerst op reed verkocht wordt (helaas is dat zo als je geen eigen hebt). Nu mag ik rijden op een oudje daar en mag ook straks op een jongere daar die eerst nog beleerd moet worden. Dat oudje is wel braaf hoor en doet goed haar best, zelfs nu ze twee drie weken geleden een veulen heeft gehad. Maar heel ander type paard. De vorige die was zo soepel en deed alles zo makkelijk. Op deze voel ik me net weer een beginner. En dat jonge ding kan nog niet eens normaal mee lopen aan touwtje. Uit de wei lukt nog, maar terug in de wei wordt ik helemaal mee gesleept.... Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat is straks lekker kan genieten zoals ik deed bij de vorige.
En ja misschien kijk ik er nu even tegen aan zo, omdat ik best verdriet er van heb dat ze weggaat en dat ik er nu niet meer op rijd. Heb er vijf jaar opgereden en het was echt zo'n leuk paard.