Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ReadTheRulez schreef:Op goed geluk dan maar: Ik ben gigantisch eigenwijs, soms erg weinig geduld, trek vaak m'n eigen plan, kan soms wat bot/lomp/fel uit de hoek komen, een echte binnenvetter en zal niet snel alles delen met anderen.Ailill schreef:Dan ken je me nog niet goed genoeg
Daarom vroeg ik
Tallie1979 schreef:Vet, ervaar je het als pittig of juist een extra aanvulling? Maakt het daten/vinden/behouden van een relatie er denk ik ook niet makkelijker op, al is dat ook een kwestie van prioriteiten denk ik.Ik heb een groot rayon en reis regelmatig.
Volgende week donderdag in 1 dag heen en weer naar de UK met een klant. Dat soort dingen!
Ailill schreef:ReadTheRulez schreef:Leer eens quoten jijDat kunnen net zo goed positieve dingen zijn![]()
Enne ..... oeps
Geloof me, in mijn geval zijn ze echt niet allemaal positief. Nu wel benieuwd naar jouw mindere kanten
lieveli schreef:London is toch, klein jaar daar gezeten voor mijn studie. Waar in London zat je ook al weer, Lee?Ik ben blij dat ik in Londen heb gewoond, goed v ontwikkeling. En nu bestaat er een kans dat we naar India gaan, gemengde gevoelens over.
Inney schreef:Absoluut doen, als het kan en lukt is het zo'n toffe aanvulling en verrijking op je leven.Ik wil na mijn opleiding heel graag voor onbepaalde tijd naar het buitenland. Lijkt me geweldig.
ReadTheRulez schreef:Ailill schreef:Leer eens quoten jij
Geloof me, in mijn geval zijn ze echt niet allemaal positief. Nu wel benieuwd naar jouw mindere kanten
Sorry![]()
Eigenwijs,onzeker, klets veel te veel en vast nog meer
Wat betreft jullie banen, daar heb ik ook wel bewondering voor. Kom zelf amper buiten de provincie