Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:32

Ohnee die kriebels heb ik dan weer niet. Heb 1 neefje en gaan er geloof ik ook niet meer worden, zelf dus ook de wens niet.
Arme mama dus maar 1 keer oma maar met een beetje mazzel wel stiefoma hahaha!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:45

Voor de verandering heb ik even geen kriebels voor een baby :')
Normaal rammelen mijn eierstokken mijn lijf uit _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:46

Lief hoor, maar ik krijg er eerder haat gevoelens dan smelt gevoelens bij :') kinderen brr!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:50

Dank voor het welkom! :D lief!

Ik zit een beetje bij te lezen, zie veel leuke verhalen voorbij komen.

Ik had laatst iets.. daten met een leuke kerel en ik had na de eerste date het gevoel dat er iets niet klopte. Toch maar eens op de man af gevraagd of hij een vriendin had..

Neeeeeee johhhhh!!

Ok dan..

2 maanden verder, inmiddels ook al wat ondeugende dingen gedaan.. :')

Duikt die hufter ineens onder een hele andere naam op op mijn LinkedIn. -O-

En hij had ook een vriendin.

Ik heb die smeerlap verlinkt. Voelde me zo genept en gebruikt. Bleek niet de eerste keer te zijn ook.

Daarom zeg ik: kleuterkerels :')

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:04

ReadTheRulez, wat bedoel je :)[/quote]

Je hebt heel veel + punten _/-\o_

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:09

Ik zal mezelf trouwens even voorstellen.

Chantal
2 katten: Murphy en Whiskey
Geen kinderen
38 jaar
Internationaal accountmanager
Verzorgpaard: (s)tinker

Trotse tante van 2 stuks tuig, neefje Téo en nichtje Leia. :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:13

ReadTheRulez schreef:
Dan ken je me nog niet goed genoeg :')

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:17

Ailill schreef:
ReadTheRulez schreef:

Daarom vroeg ik :=

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:21

Jeetje Tallie1979.. Wat een eikel zeg. Gadver. Ik snap niet wat zulke mannen bezield hoor.

Ik kan eigenlijk helemaal niet meer meepraten, al een week tinderloos door een tijdelijke telefoon :') Maar goed, carnaval komt eraan. Dat is bijna tinder in het echt :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:24

Was er na deze actie ook even klaar mee. Wie weet doe ik door jullie verhalen weer inspiratie op! :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:27

ReadTheRulez schreef:
Ailill schreef:

Daarom vroeg ik :=
Op goed geluk dan maar: Ik ben gigantisch eigenwijs, soms erg weinig geduld, trek vaak m'n eigen plan, kan soms wat bot/lomp/fel uit de hoek komen, een echte binnenvetter en zal niet snel alles delen met anderen.

Voor de rest geen ochtendmens, moet het eerste half uur echt niemand zien. Ik vind het geweldig om samen met m'n broer onze zussen op de kast te jagen. Perfectionistisch. Qua wassen ben ik ook echt een ei, ik presteer het altijd om mijn mooiste kleding te verneuken. Ik vergeet standaard verjaardagen en ben altijd wat zenuwachtig/lacherig bij heel serieus zaken (begrafenis bijvoorbeeld, ik heb tot 2 keer toe iemand hartelijk gefeliciteerd met het overlijden van...).

Anders nog iets :P

Tallie, briljante naam, zo heet mijn tweelingzus ook (Chantal). Dat klinkt echt als een lompe boer en dan ook nog zichzelf verlinken via LinkedIn, hoe dom ben je dan :P

Je baan klinkt ook heel interessant, waar uit zich het int. in?

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:32

Daarom vroeg ik :=[/quote]Op goed geluk dan maar: Ik ben gigantisch eigenwijs, soms erg weinig geduld, trek vaak m'n eigen plan, kan soms wat bot/lomp/fel uit de hoek komen, een echte binnenvetter en zal niet snel alles delen met anderen.

Voor de rest geen ochtendmens, moet het eerste half uur echt niemand zien. Ik vind het geweldig om samen met m'n broer onze zussen op de kast te jagen. Perfectionistisch. Qua wassen ben ik ook echt een ei, ik presteer het altijd om mijn mooiste kleding te verneuken. Ik vergeet standaard verjaardagen en ben altijd wat zenuwachtig/lacherig bij heel serieus zaken (begrafenis bijvoorbeeld, ik heb tot 2 keer toe iemand hartelijk gefeliciteerd met het overlijden van...).

Anders nog iets :P
[/quote]

Dat kunnen net zo goed positieve dingen zijn :D
Enne ..... oeps _O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:36

Ik heb een groot rayon en reis regelmatig. :D

Volgende week donderdag in 1 dag heen en weer naar de UK met een klant. Dat soort dingen! :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:40

Geryon schreef:
Lief hoor, maar ik krijg er eerder haat gevoelens dan smelt gevoelens bij :') kinderen brr!

Dat vind ik zorgwekkend. Je kunt ze poedersuiker vinden en een hekel hebben aan. Maar echt haatgevoelens... Hmmmm.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:43

ReadTheRulez schreef:
Enne ..... oeps _O-
Leer eens quoten jij :P

Geloof me, in mijn geval zijn ze echt niet allemaal positief. Nu wel benieuwd naar jouw mindere kanten ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:45

Tallie1979 schreef:
Ik heb een groot rayon en reis regelmatig. :D

Volgende week donderdag in 1 dag heen en weer naar de UK met een klant. Dat soort dingen! :P
Vet, ervaar je het als pittig of juist een extra aanvulling? Maakt het daten/vinden/behouden van een relatie er denk ik ook niet makkelijker op, al is dat ook een kwestie van prioriteiten denk ik.

Hier ook de stap naar int. niveau aan het maken, ben met wat grotere recruitment partijen bezig die eigenlijk allemaal wereldwijd opereren/bemiddelen. Ik kan nu al niet wachten op de reizen naar buitenlandse kantoren en het doel is ook vanuit het buitenland te gaan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:46

Lef hebben jullie hoor, ik zou dat wel echt te eng vinden in mijn eentje, verhuizen naar het buitenland. En dan ben ik toch best op mezelf inmiddels...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:47

Ik ben blij dat ik in Londen heb gewoond, goed v ontwikkeling. En nu bestaat er een kans dat we naar India gaan, gemengde gevoelens over.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:49

Ik wil na mijn opleiding heel graag voor onbepaalde tijd naar het buitenland. Lijkt me geweldig.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:50

Ailill schreef:
ReadTheRulez schreef:
Enne ..... oeps _O-

Geloof me, in mijn geval zijn ze echt niet allemaal positief. Nu wel benieuwd naar jouw mindere kanten ;)

Sorry :')

Eigenwijs,onzeker, klets veel te veel en vast nog meer

Wat betreft jullie banen, daar heb ik ook wel bewondering voor. Kom zelf amper buiten de provincie

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:50

Je hebt wat dat betreft denk ik maar 2 types mens, of z honkvast als maar kan, of juist het liefst overal en nergens zijn.

Ik reis ook het liefst alleen, al waren de vakanties met beide exen ook wel een van de hoogtepunten binnen de relaties. Ik boek het liefst een ticket/hotel voor de eerste dagen en zie het daarna wel, gaat tot nu toe altijd goed. Al vergeet ik soms dat een man van 1.90+ het vaak makkelijker/veiliger heeft dan een vrouw :j

Ik heb gewoon niet zo veel met Nederland. Heb er ook niets tegen, maar er zijn zo veel mooie/ruige/warme/chille/gewoon andere landen en plekken ter wereld en daar wil ik zo veel mogelijk van zien en proeven.

Speelt misschien ook mee dat vrijwel mijn hele familie overal ter wereld woont, qua netwerk/opvang soms super handig.

Merken jullie, als jullie juist single of bezet zijn, dat de reizen anders zijn/worden?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:52

lieveli schreef:
Ik ben blij dat ik in Londen heb gewoond, goed v ontwikkeling. En nu bestaat er een kans dat we naar India gaan, gemengde gevoelens over.
London is toch, klein jaar daar gezeten voor mijn studie. Waar in London zat je ook al weer, Lee?

Ik heb persoonlijk niets met Azië, terwijl ieder ander werelddeel me enorm trekt. India lijkt me dan op zich wel weer gaaf, vooral de festivals en het eten :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:53

Inney schreef:
Ik wil na mijn opleiding heel graag voor onbepaalde tijd naar het buitenland. Lijkt me geweldig.
Absoluut doen, als het kan en lukt is het zo'n toffe aanvulling en verrijking op je leven.

Ik zeg overigens niet dat dit in Nederland niet kan hoor, al denk ik wel dat je dan sneller in patronen zult vervallen.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:53

Ligt helemaal aan de jongen die ik tegen kom. Ik wil graag veel van de wereld zien en misschien wel op verschillende plekken wonen. Een jongen die dat ook wil heeft zeker pluspunten.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:54

ReadTheRulez schreef:
Ailill schreef:

Sorry :')

Eigenwijs,onzeker, klets veel te veel en vast nog meer

Wat betreft jullie banen, daar heb ik ook wel bewondering voor. Kom zelf amper buiten de provincie

Never mind, ik moet er wel om lachen :')

Klinkt al met al niet heel negatief, lucky you!