Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelyfiefy schreef:ik drink sowieso niet veel
ik wil graag nog weten wat er gebeurd is enzo
en vind het fijn om nog controle te hebben over de manier waarop ik loop enzo
Janinevv schreef:Ik heb soms ook het idee dat het voelt alsof ik een hele work out heb gedaan, heb dan gewoon zere spieren.
amado7 schreef:Dikke sh.it. Date vind iemand anders toch eigenlijk ook wel leuk en weet niet zo goed wat hij wil.
lovelyfiefy schreef:Ik heb(en ga)
Beetje heft in eigen hand nemen
Heb op me account van Paard&Partner gezet dat ik aanwezig ben bij de buitenrit deze maand.
(Mijn profiel views zijn in ene bizar gestegen)
En ik beheer nog een leuke fb groep,
waar ik denk dat ik ook even een berichtje in ga zetten.. even kijken of dat ook nog wat extra aanmeldingen oplevert
CarinaR schreef:Hier is date niet meer date![]()
Maar blijf gezellig meekletsen en vooral lezen.
Janinevv schreef:Ik praat met een leuke militair ^^
StableDoor schreef:Janinevv schreef:Ik heb soms ook het idee dat het voelt alsof ik een hele work out heb gedaan, heb dan gewoon zere spieren.
Ik heb hetzelfdeEn nice, mannen in uniform
![]()
Hoe zouden jullie het "define the relationship" gesprek doen? En na hoe lang daten? Ik ben echt verliefd aan het worden op mijn date, we zijn ook heel veel samen, maar ik ben bang dat ik te snel ben met er een label op willen plakken en hem dan afschrik. Aan de andere kant, hij heeft al wel gezegd dat ze op zijn werk verwachten dat ik mee ga naar events etc en zijn vrienden weten al van mij. Moeilijk!
amado7 schreef:Ik vind militairen wel stoer
Ja ik hou mijn mond nu tegen hem. Hij laat horen als hij wat meer duidelijkheid heeft. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Zie hem wel elke week helaas in een grote groep. Dus spreek hem dan niet maar zie hem dan wel. Dus ben benieuwd wanneer hij duidelijkheid heeft.
amado7 schreef:Ik vind militairen wel stoer
Ja ik hou mijn mond nu tegen hem. Hij laat horen als hij wat meer duidelijkheid heeft. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Zie hem wel elke week helaas in een grote groep. Dus spreek hem dan niet maar zie hem dan wel. Dus ben benieuwd wanneer hij duidelijkheid heeft.
CarinaR schreef:Neverland schreef:Ik heb er ook rare ervaringen mee.Dus nooit meer.
Hahah oh echt.
Euh ja kan t niet eens goed omschrijven. Erg vol van zichzelf. Arrogant.