maj0 schreef:druk druk druk haha. Maar het wordt wel heel mooi!
We hebben er inderdaad onze handen wel vol mee, maar we hoeven ons in ieder geval nooit te vervelen! 
uxgranta schreef:Veel werk, maar jullie hebben er echt eer van. Ziet er professioneel uit.
Dankjewel
ben er zelf ook erg blij mee!
Nadir schreef:Volgens mij is het nooit helemaal af bij jullie, het wordt echt prachtig!
Daar ben ik ook bang voor... hopelijk komt het ooit wel af maar ik bedenk steeds weer nieuwe dingen, haha!
Weer een regenachtige dag hier dus heb even flink wat foto's uit zitten zoeken voor een nieuwe update! We zijn de laatste maanden/weken echt weer flink opgeschoten voor mijn gevoel dus dat is altijd wel fijn. Het is ook altijd zo leuk om alle foto's terug te zien en weer even te beseffen hoeveel werk er weer is verzet 
Mijn schoonvader was op visite vanuit California en we hebben een weekje wat leuk dingen gedaan, waaronder een bezoekje aan de Space Needle in Seattle. Ik was daar nog nooit geweest maar was echt heel leuk. En wat een uitzicht! Gelukkig hadden we lekker weer met een heldere lucht, aan de overkant van het water wonen wij!

Verder kreeg Raven post

En heeft Valegra voor de eerste keer een echt hoofdstel aangehad

Ook heb ik er zelf voor de eerste keer opgezeten!

Hij was heel braaf in de longeer cirkel en een paar dagen later hebben we een ritje in de grote bak gewaagd, wat ook heel goed ging 

Tussendoor ook een paar keer longeren in de grote bak zodat hij daar ook wat kon wennen vast

En nog een keertje oefenen onder het zadel

Toen werd het weer heel slecht en zijn we voor de eerste keer van huis geweest om in de binnenbak te rijden, ook weer superbraaf!

Op die stal hebben ze ook een wasplaats met warm water, dus na ons ritje mocht hij lekker onder de douche 

Wat een brave pownie is het toch ook
we doen nu ongeveer 2/3 keer per week iets met hem en hij pakt alles op alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Echt super slim!

Oh en had nog een oornetje voor 'm besteld, hij kijkt heel blij... Not. Maar hij vond het niet zo erg om even te passen hoor 

Sadie aandachtig luisteren tijdens haar les

Verder staan Raven en Idaza nog lekker drachtig te zijn

De bak bij Samson thuis was eindelijk klaar en het eerste ritje daar was een feit! Wel jammer want nu komt ie hier niet meer zo vaak langs om te rijden denk ik, maar super blij voor ze dat ze nu thuis ook lekker kunnen rijden 

En hier werd het een paar weken heel koud!
Leverde wel weer mooie plaatjes op 

Gelukkig nog net op tijd de bak kunnen slepen...

Want toen begon het te sneeuwen!

Gelukkig is Idaza goed geisoleerd 

Sadie wilde heel graag in de sneeuw rijden

Was weer heel mooi maar helaas is het daarna, als het smelt, weer een natte zooi...

Ondertussen gaat het werk in de stal rustig door, met wat stukken hout die over waren van de wasplaats kunnen we mooi beginnen aan de stal-kant, die we hopelijk dit jaar ook kunnen gaan afwerken

Ik heb nog veel meer foto's dus ik maak er zo gelijk nog een update achteraan en dan zijn we weer bij denk ik!