Nickyyyy schreef:Leuk al die dates! Veel plezier![]()
Wat doen jullie op z'n eerste date? Vindt ergens een hapje eten of wat drinken zo afgezaagd, plus dat eten z'n verplicht nummertje wordt als je het niet na je zin hebt. Of stappen jullie na een half uur gewoon op, succes met je hoofdgerecht dit wordt hem niet, adios!?
Gewoon drankje doen is daarom altijd wel handig. Kan je zo kort of lang maken als je wil.
Plus naar de bios doe ik ook niet zo veel meer. Ga liever flink praten met drankje er bij, dat gaat zo moeilijk in bios

Shayenne93 schreef:Nickyyyy schreef:Leuk al die dates! Veel plezier![]()
Wat doen jullie op z'n eerste date? Vindt ergens een hapje eten of wat drinken zo afgezaagd, plus dat eten z'n verplicht nummertje wordt als je het niet na je zin hebt. Of stappen jullie na een half uur gewoon op, succes met je hoofdgerecht dit wordt hem niet, adios!?
Ik vind ergens een drankje doen altijd een prima eerste date. Je kan het zo lang/kort maken als je zelf wilt en je leert de persoon in korte tijd vrij goed kennen. Voor de afwisseling kan je de ene keer overdag koffie gaan drinken en de andere keer later op de avond ergens een cocktail (of ander drankje) doen.
Zit je nou mijn gedachten te lezen?