Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Ik heb nog een rode poes in de aanbieding
Ik moet ook inkrimpen
Lalidan schreef:Silly1972 schreef:Ik heb nog een rode poes in de aanbieding
Ik moet ook inkrimpen
Foto's?![]()
![]()
Ik heb wel een aantal flops (bad- en douche spul, sowieso alles met een luchtje er aan, geen typische vrouwendingen, geen drank), maar vind het lastiger te bedenken wat wel. Maar ik ben wel snel tevreden en hou van dit soort verrassingen, dus ik heb iets meegestuurd met mijn adres en laat me verder graag verrassen. Alleen al zo'n pakket thuis krijgen en die mogen uitpakken maak je mij blij mee.
Rebecca schreef:xMaxxiee schreef:Herstel;
Ik heb niet alleen een spinnen vanger nodig, ik heb ook een muggen vanger nodig (en nee, dan wil ik dus geen spin). Gut wat zijn die beesten vervelend zeg
Doen de poezels dat ook?u slaapt met muggen in en uit bed is het huis leeg. Alleen wat strepen op de muur
Anoniem schreef:Mijn kadootje aan mezelf is zojuist gebracht vanuit de UK. Dat heeft me dus meteen een goede doos om kadootjes in te doen + vulsel en wie weet (afhankelijk van voor wie het is) zelfs alweer een kadootje
Dott schreef:HUISHOUDELIJKE ZAKEN
BUDGET & VERZENDEN
- Budget is gezet op €12,50 excl verzenden. Meer uitgeven is eigen keuze, maar minder is eigenlijk niet de bedoeling.
- Verzenden gebeurd voor de nederlandse deelnemers met PostNL. Ik heb even naar DHL gekeken maar zie daar te veel gedoe mee, op deze manier is er beter te controleren waar een pakket blijft (als het goed is). Sorry voor de mensen die geen postNL punt in de buurt hebben, maar het lijkt me het eerlijkst om dat voor iedereen gelijk te houden.
DATA
- Tot 15 OKTOBER is het mogelijk om je in te schrijven. Zorg dat je ook voor die tijd je adres via pb verzonden heb t naar Bokker YNSKEK (dus niet naar mij, ik zit midden in verhuizing een paar weken erna, dus ynskek doet dit jaar de administratie), anders moeten we je helaas uitsluiten. Vanaf 8 oktober alleen inschrijven als je meteen je adres kunt verzenden.
- Verzenden van de pakketten dient te gebeuren tussen 8 EN 18 DECEMBER op deze manier is er iets meer speling dan vorig jaar. maar hebben we nog niks te doen met kerst drukte. En jongens, wees nou zo snugger om niet in het topic te melden wanneer je je pakket verzend