Ik ontdekte dat die 'shelf in the making' tetjes zijn
Dan zou je zeggen dat er nog een schelf achteraan komt. Maar door de regen zie ik niet wat er in de lucht zit Behalve die tetten dan omdat die voor de regen uit zitten
Hier vallen de eerste druppels. Eerste donder is gehoord en eerste flits is gezien.
LoveGlove
Geplaatst: 11-05-17 18:20
poetser schreef:
Hier vallen de eerste druppels. Eerste donder is gehoord en eerste flits is gezien.
Hier is het weer kalm
Anoniem
Geplaatst: 11-05-17 18:24
T zijn pulse buien. Ze ontstaan heel rap en kakken net zo snel in. Om 5 min later weer 5 km verderop te ontstaan. Ik zie het in Rotterdam van veraf gebeuren. Ik moet op tijd slapen want ik vlieg morgen om 7 uur naae Barcelona, maar ben beetje hyper want mn onweerradar in mn hoofd staat aan
Het rommelt in de verte. Je ziet flitsen. En er zit, ik geloof, undulatus aspuratus recht boven me (hoe spel je dat?). Of is het whalesmouth? Het ziet er in elk geval enorm mooi en onheilspellend uitziet.
Onder het typen van die is er nu wat wind opgestoken en is het begonnen met regenen
Laatst bijgewerkt door LoveGlove op 11-05-17 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 11-05-17 20:34
Ze zijn wel mooi
Wolkje hier is beetje veranderd , hij is zo mooi zo
LoveGlove
Geplaatst: 11-05-17 20:36
Rebecca schreef:
Ze zijn wel mooi
[ [url=m/IwicBG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi hoe dat zonlicht er zo op valt
Anoniem
Geplaatst: 11-05-17 20:38
LoveGlove schreef:
[naam] schreef:
Ze zijn wel mooi
[ [url=m/IwicBG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi hoe dat zonlicht er zo op valt
dat ook ,die donkere kleuren en dan de lichtere . Het is net een blauw plek
Net lekker buiten gezeten. Veel gerommel en gedonder buiten maar geen weerlichten gezien.
Chasey
Geplaatst: 11-05-17 21:14
O jongens, heb nog nooit zo hard gefietst. We waren de stad in met de fiets. En we moesten op de terugweg naar de bui toe fietsen... en het werd echt steeds donkerder en de bliksem zagen we al meerdere malen horizontaal door de lucht gaan. Het rommelen werd steeds harder. We waren bijna thuis toen het met dikke druppels begon te regenen. Nu een wolkenbreuk, gelukkig net op tijd binnen. Pfff.
Foto's tijdens het fietsen gemaakt, dus geen technische hoogstandjes.