Wie heeft er een IKEA keuken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: Wie heeft er een IKEA keuken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:03

Ow apart.

Wij hebben de Bodarp en op zich valt het me wel mee. Je hebt gewoon wel plekjes waar je meer vingerafdrukken krijgt, maar haal niet alles 10x per dag weg.

Toen we bij keuken winkels gingen kijken, wilden we eerst een zwarte keuken en daar ook het materiaal gezien waar je niks op ziet. Geen idee hoe het zich op termijn houdt en of het makkelijk schoon houden is.

Ik vond de kleur mooi, maar toen ze kwamen met de stensund, had ik liever die gehad. Ik vind de Bodarp iets te strak. Wij hebben wel gekozen voor de combi met hout en leren handvaten.
Het is echt een kleur die heel anders toont met wit of zwart of grijs bijv.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:04

Ja ik vind de Stensund ontzettend mooi maar te 'nep' met die plankjes die er zo in het midden op liggen. De Bodarp willen wij ook combineren met houten greepjes en blad.

Afbeelding
Zo zeg maar

Ik ben ook niet extreem bang voor vingerafdrukken maar met 2 jonge kinderen en geen schoonmaak-freaks vond ik het spannend. Goed om jouw ervaring te horen. Ik ga zondag wel even bij de ikea kijken!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:08

Set_Elkol schreef:
Ja ik vind de Stensund ontzettend mooi maar te 'nep' met die plankjes die er zo in het midden op liggen.
Ik ben ook niet extreem bang voor vingerafdrukken maar met 2 jonge kinderen en geen schoonmaak-freaks vond ik het spannend. Goed om jouw ervaring te horen. Ik ga zondag wel even bij de ikea kijken!

Ik had zoiets eerst in gebroken wit en me nooit aan gestoord eigenlijk. Het is natuurlijk het totaal plaatje wat dan heel anders toont.

Je moet ook kijken naar de handvaten. Waar en wat is makkelijk vastpakken en schoonmaken. Dan heb je daar omheen wat minder afdrukken.

Met soft close heb je ook geen vingers van even nadrukken.

De enige la die hier wat vies wordt is de la naast de vaatwasser. Ik ben het type; ow, daar zat nog wat in het kopje :o

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:11

Haha herkenbaar. Ja handgrepen is wel een goede tip!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 18:07

Ik was vandaag bij Ikea, de Bodarp is er al uit en maakt plaats voor de Nickebo is dezelfde kleur. Vanwege vlekgevoeligheid.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 18:21

Misschien leest IKEA hier wel mee :))

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 18:38

Haha ja je weet nooit wat ze in de gaten houden online

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:12

Ik haat m’n groene bodarp
Overal vieze vette vinger / handen vlekken

Een kleuter in huis is niet handig ;)

Ik zou wensen dat ik ze 1 op 1 om kon ruilen met de nieuwe versie ik vind het zo zonde

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 09:08

Ja wat jammer dat ze daar nu mee komen dan he. Op tijd voor mij maar niet voor velen