Dott schreef:Ligt ook heel erg aan de prijsklasse volgens mij
Of type auto! Ik heb een redelijk zeldzame auto in niet een hele dure auto maar veel mensen kennen deze auto niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:Ik heb in principe iets verkocht , nu wil de koper mijn rekeningnummer en mijn adres terwijl ik het verzend. Ik heb hier geen goed gevoel bij en ben bang dat men wat met de gegevens gaat doen. Wat zouden jullie doen ?
Vjestagirl schreef:Ik heb iemand die de zakken met split op wil komen halen, maar die nu eerst om mijn adres vraagt voordat hij een afspraak wil maken... Daar heb ik dus geen zin in
Sammie schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb iemand die de zakken met split op wil komen halen, maar die nu eerst om mijn adres vraagt voordat hij een afspraak wil maken... Daar heb ik dus geen zin in
Euh.. lijkt mij logisch hoor.. Misschien kan ie het combineren of afstand uitrekenen met vertrek enz.. ik snap het probleem niet hoor. Wil je verkopen of niet?
Vjestagirl schreef:Sammie schreef:Euh.. lijkt mij logisch hoor.. Misschien kan ie het combineren of afstand uitrekenen met vertrek enz.. ik snap het probleem niet hoor. Wil je verkopen of niet?
Ik heb mijn postcode al opgegeven bij marktplaats, en ik heb hem/haar (??) al verteld in welke wijk ik woon. Ik heb ook al verteld dat ik dit weekend niet thuis ben en dat het dus pas volgende week opgehaald kan worden.
Ik geef niet mijn adres aan aan totaal vreemde die weet dat ik 2 dagen niet huis ben.