Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

N_B_N

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:50

Allemaal leuke matches en inderdaad die met die paardrijlaarzen wat zou daar achter schuilen haha. Hij zit wel in mijn leefdtijdscategorie O:)

Haha berdien je hebt het er maar druk mee. Motorman slakkenman en issueman!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:59

Sjee Berdien hahaha lekker druk haha. Maar welke staat nou op 1? Die motorman toch? Die zal iig een stuk sneller zijn dan slak :')

Die van mij valt ook wel onder de noemer 'issueman' op zich wel verwerkte issues maar wel het soort wat levenslang een ding zal blijven. Best moeilijk..daarnaast is hij 4,5 jaar ouder maar dat is niet heel gek toch.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 12:12

4,5 jaar klinkt mij niet oud in de oren hoor!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 12:24

Wat leuk iedereen die leuke dates heeft gehad!
En Berdien houdt er zelfs meerdere mannen op na :P Welke heeft je voorkeur?

Mijn tinder match waar ik wel leuk mee praatte is sinds dit weekend opeens stil, had hem gisteravond maar even gevraagd of die nog wel leefde maar ook daar geen reactie op. Maar even afwachten dus nog.

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 12:32

Ik vind 4,5 jaar ook niet veel hoor.

Berdien slakman :') keuze uit 3 mannen je hebt het goed voor elkaar.

Spannend linn hopelijk reageert hij snel!

Ik weet inmiddels wat er aan de had is met mijn tinderman. Hij weet niet wat hij wilt nog een keer met mij uit of met een collega. Hij wil eigenlijk niks met collega's beginnen dus we zullen het zien. Ondertussn tinderen we vrolijk verder!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:13

4,5 jaar is geen drama toch aron? Mijn tinderdate is 27. Ikzelf ben 21 :+
We hebben nog niks afgesproken ik moet eerst even mijn tentamens fixen en hij begint nu net ziek te worden. Maar komt goed :)

Dat jullie al hun issues al weten trouwens haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:29

Motorman staat op 1 :j Zeker weten :D Maar, motorman is dan weer wat lastiger in z'n communicatie :)) Tenzij je met hem belt, dan kletsen we ineens zonder moeite 3 kwartier vol...

Mannen leggen echt zomaar al hun issues op tafel, echt bizar :=

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:36

Wat een heerlijke verhalen allemaal om te lezen! Ik ben wel benieuwd naar je date met motorman hoor Berdien :D

@ Aron, ik vind 4,5 jaar ouder juist perfect.

@ Laura, daar zou ik gelijk klaar mee zijn :+ Of is dat heel raar?

@ Queelens, tentamens gaan voor daten, haha. Kan hij gelijk uitzieken.

Ik heb mijn tinder inmiddels verwijderd en alweer de 5de date achter de rug met de foute tinderjongen. We hebben het echt heel gezellig en laten elkaar lekker vrij. Het bevalt me wel zoals het nu gaat, alhoewel we gister een serieus gesprek hebben gehad en we hebben besloten om geen anderen meer te daten... To be continued...

Spoiler:
En de sex was top :Y)

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:49

He berdien... klinkt als militair die motorman...

Heb nu ook een kei leuke match... werkt om de hoek en woont paar dorpen verderop.. wel militair (hoe kan t ook anders 8)7 ) maar gelukkig niet een die snel op uitzending zal gaan... wel veel geweest maar gelukkig nu andere "veilige" functie

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:09

Oh dat is minder berdien en tamara..
Berdien hoezo slecht in communiceren? Praat die niet makkelijk? Introvert?

Haha ik heb van alle drie mn dates nog geen issues gehoord.
Deze heeft wel een klein dingetje los gelaten maar thats it. Dat soort dingen bewaar ik voor de vervolgdates. Dan mogen ze alles van me weten en andersom ook :+

Yentl haha je spoiler wat fijn :))
Leuk dat het zo goed gaat. Geniet er lekker van.
Haha jep mijn tentamens zijn alleen dinsdag al afgelopen en ik heb geen idee hoe lang zijn griep zal gaan duren maar komt goed :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:11

Motorman ís militair :D
Hij praat heel makkelijk hoor, alleen appt hij niet meer dan 3 woorden in een zin :') En da's dan al een uitzondering, zijn antwoorden bestaan uit één woord over het algemeen.

Tof Yentl!

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:20

Wat leuk Yentl!

Jammer Berdien dat hij zo moeilijk communiceert.

Yentl aan de ene kant ben ik er ook klaar mee. Aan de andere kant we zijn op 1 date geweest en hebben leuke gesprekken gehad. Ik vind niet dat ik dan kan zeggen dat hij verder met niemand mag daten. Maar omdat het een collega van hem is weet hij het even niet meer.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:04

Hm een man van weinig woorden. :=

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:17

Nee jullie hebben ook gelijk hoor, tis ook niet 'oud' het klinkt alleen oud haha. Ik heb volgens mij precies zo'n zelfde type als jouw motorman Berdien (ook overheid, maar dan andere 'pet') via de app niet zo uitgebreid maar in real life dus wel! En tsja..dat stoere, ik val er toch voor hoor, issues of niet :')

Yentle wat leuk voor je zeg! Lekker van genieten! Whaha je spoiler _/-\o_ das helemaal top!

Mmmh lastige Laura, dat vage gedoe is zooo irritant! Idd lekker verder kijken en als hij nog wat wil dan komt tie hopelijk zelf.

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:49

Ja ik tinder vrolijk verder en als ik met een ander aan het daten ben tegen de tijd dat hij weet wat hij wil heeft hij lekker pech. Als ik dan nog niks tegen ben gekomen en hij wil nog een keer op date zien we wel hoe het gaat.

Ik zou dat toch niet fijn vinden iemand die zo weinig zegt over de app...

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:52

Groot gelijk Laura!

Wel mooi om te zien dat iedereen zo op andere mannen valt zegmaar.
Ik val totaal niet op 'stoere' mannen. Wil mijn type man nou ook weer niet als 'watjes' omschrijven ofzo maar ze mogen van mij niet breed zijn, tattoos hebben en ze moeten een tikje gevoelig aangelegd zijn.

Overigens begin ik wel nieuwsgierig te worden naar jullie tinderdates. Hoe ze er uit zien B-)

Ik heb een onderbuik gevoel dat mijn volgende date pas weer op 14 februari gaat zijn. Raad welke dag dat is :')
Het komende weekend moet ik veel werken dus ben bang dat het dan niet gaat lukken en de 13e zaterdag moet ik ook werken. :Y)
Best wel beetje awkward als dat zo gaat zijn _O-

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:25

Hahaha Queelens, mijn tinderdate heb je al gezien in het priveberichtje toch :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:37

Haha ja die van jou en van Marlinde heb ik gezien!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:46

Tattoos hoeven van mij ook echt niet maar dat heeft deze man gelukkig ook niet (voor mij echt een turn off dus echt een plus in dit geval!) Nou Queelens dat wordt wel een romantische date dan de 14e!

Dat weinig zeggen via app vond ik in het begin ook heel irritant maar continue berichten sturen hoeft ook weer niet (het is ook nooit goed he whaha)

Als het meer wordt dan dit doe ik wel een fotootje sturen dus even geduld nog haha (of niet)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:14

Nee tattoos, roken etc zijn bij mij ook een exit hoor. Maar gelukkig is deze heel erg sportief. Living the healthy life figuur zonder er in door te draaien. Ofterwijl: perfect! :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 18:48

Oh. Mijn motorman heeft heel veel tattoos :D hij rookt niet, zit dus wel in het leger, heeft een baard :9 en weet heel goed wat hij wil. En hij heeft een motor! De issueman (oh als hij wist dat ik hem hier zo noem :oo ) heeft lang haar, een baard, tattoos en is drummer in een death metal band {:}

Ik heb een type :Y)

En dan is er nog de slakkenman, maar die is stom en stil. En dan is er nog een andere Tinderdate. Een baard ( :)) ), een tattoo ( :Y) ) maar die was verder niet breed of heel stoer. Wel getrouwd :+ Ex-collega waar ik een tijdje mee heb gescharreld had geen tattoo, geen baard, was niet breed en viel ook niet in de categorie 'stoer'.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:02

Heerlijk om hier mee te lezen, doe ik inmiddels al een tijdje weer (vroegah liep er nog een ander Tinder Topic).
Inmiddels ben ik alweer bijna 4 maanden zwanger van mijn Tinderdate :+ En we wonen inderdaad (vooruit, niet smokkelen, grotendeels) samen etc etc.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:07

Ik heb kwa uiterlijk hele diverse jongens gedate

Heb van allemaal wel een foto
Dus bij interesse kan ik ze (evt inclusief telefoon nummer en naam :') ) wel via pb sturen voor de liefhebbers :D

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:13

Mijn Tinderman komt zometeen weer hierheen. Gezellog hapje eten samen!

Wat betreft diversiteit in mannen.... Heb wel zo mijn voorkeuren, wel een beetje man man zeg maar! Maar verder geen brede spierbundels ofzo.
Wel waren hadden mn drie voorgaande dates een kaalgeschoren hoofd. Zal er wel op vallen denk. Haha! Maar die leuke die ik nu date heeft gewoon haar op zn bolletje!
Hij had niet echt duidelijke of leuke foto's maar ik was vooral nieuwsgierig wie t nu was omdat ie in t zelfde dorp woont als ik.
Laten we elkaar nu echt nooit gezien hebben! Super raar!

ga je elke keer ver weg daten woont ie gewoon praktisch om de hoek :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:17

Ik heb ook misschien mijn allereerste date na mijn relatie... Weet niet wat ik er van moet vinden :+ Denk nog altijd dat ik er nog niet klaar voor ben ook al is het bijna een half jaar geleden dat mijn relatie kapot ging.
Maar de jongen in kwestie moet sowieso nog twee weekjes wachten omdat ik eerst fanatiek carnaval moet vieren :o