Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
its_daantjee schreef:huilende kinderen zijn toch echt mijn grootste ergenis.. ik denk altijd : "zal ik je even knijpen, heb je tenminste een reden om te janken" maar ik gedraag me altijd heel netjes...oortjes in, volume van mn muziek gaat dan op zn hardstnee jankende kinderen word ik echt maar dan ook echt ontzettend chagerijnig van.
Koper schreef:Wij gingen niet op vakantie, wij gingen weer naar huis.
In Brazilië moesten wij overstappen. De vlucht had wat vertraging opgelopen terwijl de kist nog aan de grond stond. Er reisde namelijk een redelijk groot gezin mee met heeeel veel handbagage, die ze door de hele cabine heen in die bovenjehoofdluiken hadden verspreid. En toen bleek dat ze op de verkeerde vlucht zaten. Moest de hele zooi er weer uit. En ze wisten natuurlijk niet meer precies waar ze 't allemaal gelaten hadden.
Ik zal je zeggen, we waren blij toen we eenmaal onderweg waren en nog blijer toen we eenmaal thuis waren.
its_daantjee schreef:dat vind ik erg achterlijk.. was er geen manier om het geld terug te krijgen?
Jans schreef:Mijn ergernis van afgelopen week heeft er wel voor gezorgd dat ik niet meer met de trein naar Schiphol ga.. dat je terugkomt op Schiphol en je maar in Utrecht moet zien te komen want er zijn werkzaamheden.. eindelijk in Utrecht zijn er nog meer werkzaamheden waardoor thuiskomen ook nog een grotere uitdaging werd.. nee over 12 dagen ga ik op vakantie en de taxi is al geboekt. dan maar meer geld kwijt