Ik zeg niet dat het simpel is om niet teveel te eten, dat maak jij er van.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Amandavd schreef:MarlindeRooz schreef:Prima jouw mening, mijn mening is dat het wel kan. Je moet er alleen hard voor werken. Niemand verplicht je 2000 kcal te eten als je er maar 1500 verbrand.
Gelukkig maar dat er mensen zoals jij bestaan, dat lijkt het leven allemaal zo simpel.
Emmaa_ schreef:Hier nog een confession.. Ik heb bepaalde slaapmedicatie uit Spanje (erg slechte slaper en ze willen er hier niet zo veel aan doen) waar ik van ga hallucineren. Gisteravond lag ik in bed en was ik er heilig van overtuigd dat er een mug in mijn kamer zat, ik hoorde hem elke keer heeeeel kort maar echt alsof hij in mijn oor zat. Er was echt geen mug in mijn kamer, heb alles binnenstebuiten gekeerd. Toen ik eenmaal in slaap viel had ik een droom, waarin ik ging bevallen. Ik ben 19, heb geen relatie en ben voltijd student... Ik was compleet over de zeik in mijn droom omdat ik niet wist hoe ik mijn studie ging afmaken en hoe ik ooit nog een relatie ging krijgen met een kind, en toen ik wakker werd ben ik nog minimaal tien minuten helemaal in paniek en gestrest geweest
UhNee schreef:Emmaa_ schreef:Hier nog een confession.. Ik heb bepaalde slaapmedicatie uit Spanje (erg slechte slaper en ze willen er hier niet zo veel aan doen) waar ik van ga hallucineren. Gisteravond lag ik in bed en was ik er heilig van overtuigd dat er een mug in mijn kamer zat, ik hoorde hem elke keer heeeeel kort maar echt alsof hij in mijn oor zat. Er was echt geen mug in mijn kamer, heb alles binnenstebuiten gekeerd. Toen ik eenmaal in slaap viel had ik een droom, waarin ik ging bevallen. Ik ben 19, heb geen relatie en ben voltijd student... Ik was compleet over de zeik in mijn droom omdat ik niet wist hoe ik mijn studie ging afmaken en hoe ik ooit nog een relatie ging krijgen met een kind, en toen ik wakker werd ben ik nog minimaal tien minuten helemaal in paniek en gestrest geweest
Hahahaha![]()
Hoe heette dat spul?
Helpt echt fantastisch om in te slapen maar de dromen.... Emmaa_ schreef:Maar wat Amanda (en ik) proberen te zeggen is dat die knop omzetten niet voor iedereen even makkelijk is. Als je bepaalde eetpatronen hebt is het vaak ontzettend moeilijk om deze te veranderen, het kan echt heel erg veel invloed hebben op je lichaam.. Afkicken van een suikerverslaving is net zo heftig als afkicken van een alcoholverslaving, of een nicotineverslaving.
dat het voor mensen een mentale knop is, kan. Maar loop gewoon niet te klagen over je gewicht als je keer op keer zwicht voor vreten

dogs_horses schreef:Ik doe vaak (te vaak) als ik muziek luister 1 oortje even uit, omdat ik zeker wil weten dat ik de muziek in mijn oortjes heb en niet op de luidspreker
Edit: en dan heel soepel doen alsof hij eruit viel, zodat niemand het door heeft natuurlijk...
net zoals dat ik altijd even allebei uit doe, en luister of het voor anderen niet te horen is
ook zo onopvallend mogelijk natuurlijk
Wij hebben thuis een tussendeur naar het halletje waar de badkamer en de wc zitten. Als ik voor nummer 2 moet gaan dan lukt dat niet, tenzij de tussendeur dicht staat. Mijn huisgenoten zijn daar achter gekomen en doen nu elke keer de deur open als ik langer dan 2 seconden op de wc zit, zij moeten daar hard om lachen en het is voor mij echt ongelofelijk irritant
Op bokt, internet, real-life. Laat het rusten.
_sharonnn schreef:Lestrange01 schreef:Ik haat het als mensen slimmer dan mij zijn of beter in de dingen waar ik goed in ben. Want dan kan ik ze niet meer verbeteren
Dan haat je mij.
Het is dan ik, niet dan mij![]()
Sorry!

vooral niet toen mijn mentor/docent die fout maken kon ik het niet laten haar daar op te wijzen
vooral niet toen mijn mentor/docent die fout maken kon ik het niet laten haar daar op te wijzen 
soms gaat het typen sneller dan mijn hersenen mee komen.