Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:04

Maar het is gewoon zo simpel??? Als me meer eet dan je verbrand kom je aan? Dat werkt voor bijna iedereen zo. Niet iedereen dus. Maak nou eens je punt. :)*

Ik zeg niet dat het simpel is om niet teveel te eten, dat maak jij er van. :j

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:05

MarlindeRooz schreef:
Maar het is gewoon zo simpel??? Als me meer eet dan je verbrand kom je aan? Dat werkt voor bijna iedereen zo. Niet iedereen dus. Maak nou eens je punt. :)*

Beetje sneu dit, je snapt zeker wel wat ik bedoel. Ik laat het hierbij.

Terug on topic.

Bhodi

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:07

Zijn jullie klaar? :n

Confession: ik vind het luchtalarm echt angstaanjagend, krijg er kippenvel van..

Captain

Heeft iemand nog een link van dat reltopic of issie naar de mesthoop verplaatst?

Anoniem

Haha Sharon ik schrik er ook elke keer van _O- Ik realiseer me nooit dat het de eerste maandag van de maand en precies 12 uur is, waardoor ik compleet over de zeik raak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:09

Hier nog een confession.. Ik heb bepaalde slaapmedicatie uit Spanje (erg slechte slaper en ze willen er hier niet zo veel aan doen) waar ik van ga hallucineren. Gisteravond lag ik in bed en was ik er heilig van overtuigd dat er een mug in mijn kamer zat, ik hoorde hem elke keer heeeeel kort maar echt alsof hij in mijn oor zat. Er was echt geen mug in mijn kamer, heb alles binnenstebuiten gekeerd. Toen ik eenmaal in slaap viel had ik een droom, waarin ik ging bevallen. Ik ben 19, heb geen relatie en ben voltijd student... Ik was compleet over de zeik in mijn droom omdat ik niet wist hoe ik mijn studie ging afmaken en hoe ik ooit nog een relatie ging krijgen met een kind, en toen ik wakker werd ben ik nog minimaal tien minuten helemaal in paniek en gestrest geweest :')

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:10

Amandavd schreef:
MarlindeRooz schreef:
Prima jouw mening, mijn mening is dat het wel kan. Je moet er alleen hard voor werken. Niemand verplicht je 2000 kcal te eten als je er maar 1500 verbrand.

Gelukkig maar dat er mensen zoals jij bestaan, dat lijkt het leven allemaal zo simpel.

Jouw weerwoord op deze is anders ook niet zo sterk :+
Ik ga mee mee Marlinde. Slechts een klein percentage van de mensen met overgewicht kunnen er niks aan doen. De rest is een kwestie van knop omzetten en niet opgeven.
Ik vind overigens dat je toon wel even wat anders mag Amanda, jammer dat je het jezelf zo ontzettend aantrekt.

Dit gezegd hebbende hou ik me er verder buiten.

Confession: ik wil nog wel eens klagen over hoeveelheid huiswerk, terwijl ik stiekem maar een half uur per dag hiermee bezig ben en verder mijn tijd besteed aan de paarden en netflix :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:14

Maar wat Amanda (en ik) proberen te zeggen is dat die knop omzetten niet voor iedereen even makkelijk is. Als je bepaalde eetpatronen hebt is het vaak ontzettend moeilijk om deze te veranderen, het kan echt heel erg veel invloed hebben op je lichaam.. Afkicken van een suikerverslaving is net zo heftig als afkicken van een alcoholverslaving, of een nicotineverslaving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:15

On topic? :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:17

Emmaa_ schreef:
Hier nog een confession.. Ik heb bepaalde slaapmedicatie uit Spanje (erg slechte slaper en ze willen er hier niet zo veel aan doen) waar ik van ga hallucineren. Gisteravond lag ik in bed en was ik er heilig van overtuigd dat er een mug in mijn kamer zat, ik hoorde hem elke keer heeeeel kort maar echt alsof hij in mijn oor zat. Er was echt geen mug in mijn kamer, heb alles binnenstebuiten gekeerd. Toen ik eenmaal in slaap viel had ik een droom, waarin ik ging bevallen. Ik ben 19, heb geen relatie en ben voltijd student... Ik was compleet over de zeik in mijn droom omdat ik niet wist hoe ik mijn studie ging afmaken en hoe ik ooit nog een relatie ging krijgen met een kind, en toen ik wakker werd ben ik nog minimaal tien minuten helemaal in paniek en gestrest geweest :')

Hahahaha :')
Hoe heette dat spul?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:18

UhNee schreef:
Emmaa_ schreef:

Hahahaha :')
Hoe heette dat spul?

Dormirel := Helpt echt fantastisch om in te slapen maar de dromen....

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:18

Emmaa_ schreef:
Maar wat Amanda (en ik) proberen te zeggen is dat die knop omzetten niet voor iedereen even makkelijk is. Als je bepaalde eetpatronen hebt is het vaak ontzettend moeilijk om deze te veranderen, het kan echt heel erg veel invloed hebben op je lichaam.. Afkicken van een suikerverslaving is net zo heftig als afkicken van een alcoholverslaving, of een nicotineverslaving.

Maar het is toch simpel dat je gewoon niet meer moet eten dan dat jij verbrandt? :') dat het voor mensen een mentale knop is, kan. Maar loop gewoon niet te klagen over je gewicht als je keer op keer zwicht voor vreten :+

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:22

Ik doe vaak (te vaak :') ) als ik muziek luister 1 oortje even uit, omdat ik zeker wil weten dat ik de muziek in mijn oortjes heb en niet op de luidspreker :=

Edit: en dan heel soepel doen alsof hij eruit viel, zodat niemand het door heeft natuurlijk...

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:24

dogs_horses schreef:
Ik doe vaak (te vaak :') ) als ik muziek luister 1 oortje even uit, omdat ik zeker wil weten dat ik de muziek in mijn oortjes heb en niet op de luidspreker :=

Edit: en dan heel soepel doen alsof hij eruit viel, zodat niemand het door heeft natuurlijk...

Ik ook! :D net zoals dat ik altijd even allebei uit doe, en luister of het voor anderen niet te horen is :+ ook zo onopvallend mogelijk natuurlijk

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:24

Ik maak foto's en filmpjes van mensen in de trein.. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:28

Oeh ik heb er nog eentje :)) Wij hebben thuis een tussendeur naar het halletje waar de badkamer en de wc zitten. Als ik voor nummer 2 moet gaan dan lukt dat niet, tenzij de tussendeur dicht staat. Mijn huisgenoten zijn daar achter gekomen en doen nu elke keer de deur open als ik langer dan 2 seconden op de wc zit, zij moeten daar hard om lachen en het is voor mij echt ongelofelijk irritant _O-

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:39

Confession: Ik raak ontzettend geïrriteerd als mensen maar blijven doorzagen op een onderwerp :') Op bokt, internet, real-life. Laat het rusten.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:23

Ik haat het als mensen slimmer dan mij zijn of beter in de dingen waar ik goed in ben. Want dan kan ik ze niet meer verbeteren :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:54

Lestrange01 schreef:
Ik haat het als mensen slimmer dan mij zijn of beter in de dingen waar ik goed in ben. Want dan kan ik ze niet meer verbeteren :')

Dan haat je mij.
Het is dan ik, niet dan mij :=

Sorry!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:56

Ik haat vakantie. Laat mij maar gewoon werken.

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:57

oke ik kan het niiet laten om toch nog even op bovestaande disussie te reageren.
Het gaat er in dit topic toh niet om of het wel of niet ''goed'' is wat hier gezegd wordt.
Iemand bekend iets, als iemand dat onfatsoenlijk vind prima , maar houd dat voor je zelf.

oke weer on topic :')

Confession:
Ik zou ergens gaan werken, maar de dag dat ik een ntroductie dag had zag ik het zó niet zitten (was deels zenuwachtg en daarnaast gewoon heel druk)..
Ben niet op komen dagen en ik durf gewoon echt niet te bellen om af te zeggen dus maar gewoon ''mn kop in het zand gestoken'' natuurlijk wel tegen mn moeder gezegd dat ik netjes heb afgebeld :o

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:01

_sharonnn schreef:
Lestrange01 schreef:

Dan haat je mij.
Het is dan ik, niet dan mij :=

Sorry!

:') _O-

Eentje die er bij mij zo in zit is: Als .... Zijnde.
Het is Als OF zijnde maar nooit in 1 zin.
Kan me voorstellen het zó irritand is (Ik word zel ook vaak zat verbeterd)maar kan het soms niet laten :o vooral niet toen mijn mentor/docent die fout maken kon ik het niet laten haar daar op te wijzen :P

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:31

Eentje die er bij mij zo in zit is: Als .... Zijnde.
Het is Als OF zijnde maar nooit in 1 zin.
Kan me voorstellen het zó irritand is (Ik word zel ook vaak zat verbeterd)maar kan het soms niet laten :o vooral niet toen mijn mentor/docent die fout maken kon ik het niet laten haar daar op te wijzen :P

Irritand? bedoel je soms irritant :D

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:27

Oeps ja :') soms gaat het typen sneller dan mijn hersenen mee komen. _O-

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:58

Guys, herinnering dat het een confessions topic is,
en geen ''ik haat ..'' topic of spellings topic