tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:18

Als je dit een vriendin flikt verdien je in mijn ogen alles wat je overkomt. Zo is zij overigens ook aan haar ex gekomen. Dat was de vader van d'r oppaskinderen en vent van een vriendin.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:32

Robijntjah schreef:
Hoe zouden jullie er mee omgaan wanneer je ex er vandoor gegaan is met een goede (dacht je) vriendin van je en hij heeft de afgelopen maanden verschillende dingen belogen tegen haar en anderen en doet voorstellen tot vreemd gaan met jou en is sowieso al vreemdgegaan?
Erop in gaan is sowieso niet aan de orde, ik weet dat ik zo niet wil zijn en dat ik beter verdien.. Maar, berichten doorsturen of niet?
Ik worstel er al een paar weken mee.

Ook mee gemaakt, mijn wraak gevoeligheid zegt terug pakken }:) Maar ik heb het nooit gedaan het was het gewoon niet waard.

Robijntjah schreef:
Dit is niet een eenmalige actie he... Zo zijn alle relaties voor mij ook verlopen.

Iets met de aard van het beestje?!

Ik wist toen ook dat mijn ex het voorbij mij had geflikt, en tja :roll: natuurlijk heeft hij het ook bij mij gedaan.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:34

Ik ben nu een paar weken single, eerlijk gezegd bevalt het goed.
Mijn ex en ik zijn dan naar 2,5 jaar vriendschappelijk uit elkaar gegaan. Geen gedoe van mijn kant voelde het gewoon niet meer goed.

Maar weet je wat mij zo tegen valt. Hij wou er zo graag voor vechten. :') en heb ik daar de laatste weken wat van gemerkt, je kan het vast wel raden :') .
Maar het afsluiten van deze relatie maakt het zo voor mij wel makkelijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:41

Robijntjah, als je het zou vertellen hé.. Zou dat dan uit wraak zijn of in het kader van 'ze verdient het om dit te weten'? Als het dat laatste is zou ik zeggen ja, als het dat eerste is dan zou ik persoonlijk de eer aan mezelf houden en van een afstandje kijken hoe zij elkaar kapot maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:52

Ik schommel heel erg heen en weer tussen beide...

Dus misschien doe ik nog maar even niets. Heb iig alles opgeslagen voor als ik besluit er wat mee te doen. Ik hoop eigenlijk dat de neiging zakt en ik het gevoel krijg alles weg te kunnen gooien.

Ben vandaag ook wel ontzettend getriggerd door te zien hoe meneer met mijn spullen om is gegaan. Ik kan serieus de helft van m'n kleren weggooien...

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:19

Ik zou in alle staten zijn als ik erachter kom dat vriendlief vreemdgaat, denk ik.

In ieder geval sterkte! En kl*te dat ie niet netjes met je spullen omgaat. Slaat ook weer nergens op.

Mellanie, sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:59

Ik vind dat ik naar omstandigheden nog heel netjes ben gebleven.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 18:17

Mwah hoe dan ook. Bij de andere partij komt t alleen maar als jaloezie over.

Hoezo? Wat is er met je kleding gebeurt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 18:45

Nou terug wil ik hem zeker niet want zo laat ik niet met me omgaan.

Alles smerig in zakken en dozen gedaan en zo heeft het een half jaar gestaan...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:05

Nee maar goed, dat het voor jou geen jaloezie is wilt niet zeggen dat de andere partij dat niet op die manier kan opvatten.

Ik zou er geen energie meer in steken. Negatieve aandacht is ook aandacht.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 20:25

xDenies schreef:
Nee maar goed, dat het voor jou geen jaloezie is wilt niet zeggen dat de andere partij dat niet op die manier kan opvatten.

Ik zou er geen energie meer in steken. Negatieve aandacht is ook aandacht.

Inderdaad mee eens _/-\o_ sommigen vinden alle aandacht leuk.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 07:34

Ik zou m ook zeker terug willen pakken, als ik de kans zou krijgen.
En zeker als je dan wéér iets ziet wat hij heeft gedaan, zoals met jouw kleren bijvoorbeeld.

Maar anderzijds, let live and let go..

Ik kan over mijn ex ook wel een boekje open doen en soms ben ik in staat het echt te gaan doen ook.
Maar dan ga ik sporten of schoonmaken of iets wat mij afleidt en ik het niet doe, want hij is mijn energie niet meer waard.

Maar trust me, I know the urge!

Robijntjah, is dat jouw ex in jouw profiel??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 09:00

Uh oh ja haha.

Ja zo probeer ik het nu ook te doen.
We zien wel hoe het loopt en of ik alles uiteindelijk weg kan gooien.

Huisje is even prioriteit 1

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:05

1metjePaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:13

Pff jullie gaan snel.. hier inmiddels e.a. veranderd.. ik wijd er niet overuit omdat ik niet weet wie er meeleest.

Maar ik ga maar eens proberen geduld te hebben en kijken wat het brengt.

Robijntjah ik zou het niet vertellen, wat schiet je er zelf mee op?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:14

Robijntjah: zou jij het willen weten als jouw vriend voor je verzwijgt dat hij vreemdgaat?
Ik zou dat zeker willen weten. Ik geloof niet zomaar van een random iemand direct dat het waar is wat er gezegd wordt maar ik zou wel op onderzoek uitgaan.
wie wil er nou bedonderd worden?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:44

Maar die vriendin weet dat toch allang... Hij ging vreemd met haar en nu zijn ze samen. Met een beetje verstand weet je dat hij dat zo weer zou flikken bij iemand anders. Alleen sommige hebben oogkleppen op.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 18:19

Inderdaad :')
Ik vind het gewoon een gore streek om met de vriend van je (goede) vriendin te gaan.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 18:31

Inderdaad en heel eerlijk ik zou die zogenaamde vriendin niet helpen. Laat ze het zelf maar uitzoeken. Ik zou er geen aandacht meer aan besteden.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 21:49

Ik kwam net op internet een brief tegen die goed is voor dit topic;

De pijn voelt oneindig. De persoon aan wie jij jezelf hebt gegeven, heeft het aanbod afgewezen. En dat doet pijn. Soms is de pijn niet alleen in je hart, maar ook in je lijf. Jij liet hem tenslotte binnen. Jij liet jezelf zien in je kwetsbaarheid. Jij gaf hem de kans om met jou een team te zijn en de uitdagingen van het leven als eenheid aan te gaan. Jij wilde een wij zijn en hij wilde alleen hij zijn. En het voelt als oneindig.
Maar heb je jezelf wel eens gezien? Als in echt gezien. Dat wat je doet, wanneer je voor de spiegel staat en niet kijkt naar de oneffenheden of puistjes. Niet naar de beginnende rimpels of donkere kringen. Maar naar jezelf, als eenheid. Zie je de Amazone vrouw die binnen in jou leeft? Zie de onverschrokken strijdster, die niet bang is om op te staan, als ze onderuit getrapt wordt.
Het is makkelijk om naar jezelf te kijken, jezelf de schuld te geven en redenen bedenken, waarom je niet goed genoeg was. Als ik dit had gedaan, was hij misschien wel gebleven. Als ik dat had gedaan, was alles anders. Maar waar het op neer komt is dat hij niet de juiste was voor jou. Want jouw juiste zou nooit naar jou kunnen kijken en afscheid van jou kunnen nemen. Jouw juiste zou door het vuur gaan om jou te zien glimlachen. Jouw juiste zou draken verslaan om bij jou te zijn. Hij was dus niet jouw juiste. Gun hem daarom ook niet die tevredenheid.
Probeer hem ook niet te vergeten, want het proces van iemand proberen te vergeten is bijna vermoeiender dan om aan diegene te denken. Jij kan bestaan zonder hem. Je hebt het jaren gedaan voordat hij er was, je zult het nog jaren zonder hem doen. Hij is namelijk niet de hoofdrolspeler van jouw film des levens. Hij is slechts een bijrol en bijrollen kunnen ingewisseld worden. Voor veel knappere bijrollen, die slimmer zijn.
Jij verdient iemand die jou gaat verwennen. Iemand die van jouw verlangens prioriteit maakt, omdat hij weet dat jij het verdient. Iemand die voor je zorgt als je ziek bent en die je steunt als je het nodig hebt. Iemand die dansjes in zijn ondergoed doet om jou aan het lachen te maken of iemand die ronddanst in jouw ondergoed om je nog harder aan het lachen te maken. Jij verdient iemand die kan zien hoe speciaal jij bent en die niet anders kan, dan van je te houden.
Geef het tijd. Besef je dat je niet minder bent zonder hem. Je bent nog altijd de geweldige jij, die je altijd bent geweest. En op een dag zul je wakker worden en beseffen dat je al dagen niet aan hem hebt gedacht. Zo maak je weer plaats voor nieuwe liefde.
Jij kan dit.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 21:52

SplashIsLief schreef:
Ik kwam net op internet een brief tegen die goed is voor dit topic;

De pijn voelt oneindig. De persoon aan wie jij jezelf hebt gegeven, heeft het aanbod afgewezen. En dat doet pijn. Soms is de pijn niet alleen in je hart, maar ook in je lijf. Jij liet hem tenslotte binnen. Jij liet jezelf zien in je kwetsbaarheid. Jij gaf hem de kans om met jou een team te zijn en de uitdagingen van het leven als eenheid aan te gaan. Jij wilde een wij zijn en hij wilde alleen hij zijn. En het voelt als oneindig.
Maar heb je jezelf wel eens gezien? Als in echt gezien. Dat wat je doet, wanneer je voor de spiegel staat en niet kijkt naar de oneffenheden of puistjes. Niet naar de beginnende rimpels of donkere kringen. Maar naar jezelf, als eenheid. Zie je de Amazone vrouw die binnen in jou leeft? Zie de onverschrokken strijdster, die niet bang is om op te staan, als ze onderuit getrapt wordt.
Het is makkelijk om naar jezelf te kijken, jezelf de schuld te geven en redenen bedenken, waarom je niet goed genoeg was. Als ik dit had gedaan, was hij misschien wel gebleven. Als ik dat had gedaan, was alles anders. Maar waar het op neer komt is dat hij niet de juiste was voor jou. Want jouw juiste zou nooit naar jou kunnen kijken en afscheid van jou kunnen nemen. Jouw juiste zou door het vuur gaan om jou te zien glimlachen. Jouw juiste zou draken verslaan om bij jou te zijn. Hij was dus niet jouw juiste. Gun hem daarom ook niet die tevredenheid.
Probeer hem ook niet te vergeten, want het proces van iemand proberen te vergeten is bijna vermoeiender dan om aan diegene te denken. Jij kan bestaan zonder hem. Je hebt het jaren gedaan voordat hij er was, je zult het nog jaren zonder hem doen. Hij is namelijk niet de hoofdrolspeler van jouw film des levens. Hij is slechts een bijrol en bijrollen kunnen ingewisseld worden. Voor veel knappere bijrollen, die slimmer zijn.
Jij verdient iemand die jou gaat verwennen. Iemand die van jouw verlangens prioriteit maakt, omdat hij weet dat jij het verdient. Iemand die voor je zorgt als je ziek bent en die je steunt als je het nodig hebt. Iemand die dansjes in zijn ondergoed doet om jou aan het lachen te maken of iemand die ronddanst in jouw ondergoed om je nog harder aan het lachen te maken. Jij verdient iemand die kan zien hoe speciaal jij bent en die niet anders kan, dan van je te houden.
Geef het tijd. Besef je dat je niet minder bent zonder hem. Je bent nog altijd de geweldige jij, die je altijd bent geweest. En op een dag zul je wakker worden en beseffen dat je al dagen niet aan hem hebt gedacht. Zo maak je weer plaats voor nieuwe liefde.
Jij kan dit.

Omg zo waar en zoo mooi !!!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 21:58

+1

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:01

Ja en zo pijnlijk. -O-

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 02:59

Waaauw!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:56

Momenteel ontploft er een bom in mij ...

Zoveel signalen gekregen dat ik gemist werd. Zoveel signalen gekregen dat die persoon een fout had gemaakt 1,5 jaar geleden. Zoveel signalen ..

En nu krijg je te lezen dat ie aan het daten is met een ander. En dat kon ie niet zeggen omdat ik op vakantie ben.
Rot. Op.

Weer met open ogen er in gestonken. Ik ben kwaad. Ik ben woest. Gemeen gewoon ... zo ontzettend gemeen!

|o |o |o |o |o |o |o

Ach. Ik heb aan de andere kant wel mijn antwoorden. En het hoofdstuk is afgesloten. Stiekem had ik het al wel aan zien komen.
Hoofdstukje sluiten we af. En we gaan weer verder met waar ik al zo goed mee bezig was; mijn eigen toekomst.