Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Groenharker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:27

marley93 schreef:
Ik erger me aan het weer vandaag.

Arghhh, ik ook! :\

En aan de mensen op m'n werk.. Daar ergerde ik mij ook enorm aan, de enorme troep die ze achterlaten... >;)

Suusie22

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:33

Ik erger me aan het weer vandaag.
Dan heb je leuk bedacht om een lekker buitenritje te gaan maken, blijft het steeds regenen.
Als alternatief maar bokken (wat ook absoluut niet erg is natuurlijk O:) )

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 18:01

Aan dat ik net voor niks op en neer naar de manege heb gefietst... Hadden ze niet even kunnen laten weten (zoals ze dat altijd doen) dat ze gesloten zijn? >;)

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 18:09

Dat mensen dingen beloven, maar ze gewoon niet nakomen. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:09

Ik erger me aan de GLS. Mijn pakketje is al sinds 10.31 door Nederland aan het zwerven en ze hebben nog exact 22 minuten om het te bezorgen.

Zucht :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:24

Mijn rug die vandaag absoluut weigert mee te werken, en ik moet nog even aan de laptop, want ik heb straks een video conference :(

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:26

Ik erger mij nu momenteel aan ....
* mn telefoon, ding verstuurd geen filmpjes :S
* computer, die verbeterd alles wat ik schrijf (niet zo handig)
* mensen die mijn continue berichten sturen :S
* de heerlijke hormonen die iedere vrouw vast wel herkent...
* dat ik geen chocola in huis heb :'(

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:39

Mensen die zeggen... ja, jij kunt het nog hebben _-:( _-:( _-:(

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:05

Ik erger me aan mezelf. Vanmorgen is mijn beoogde nieuwe paard afgekeurd en ik ben al de hele dag aan het somberen (en Bokken, bankhangen...) :(

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:06

aan de temperatuur buiten...gewoon bijna 40 graden.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:40

Aan jawel, mn fiets!

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:16

Aan mensen die hengsteneigenaars als dierenbeulen beschouwen omdat die hengst toevallig alleen in een wei staat (ook al staan er paarden op amper 5 meter afstand).

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:09

Dat dochterlief denkt dat als ik smorgens de was doet het savonds al droog in de kast ligt.Ik heb nu gezegt dat ze de was maar zelf moet doen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:04

InekeN schreef:
Ik erger me aan mezelf. Vanmorgen is mijn beoogde nieuwe paard afgekeurd en ik ben al de hele dag aan het somberen (en Bokken, bankhangen...) :(

A dat is balen.

Ik erger me aan een persoon waar ik al een week op een berichtje wacht..

O ja en aan m'n zusje die op vakantie alleen maar op me loopt te zeiken. Zucht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:18

Britta31 schreef:
Dat dochterlief denkt dat als ik smorgens de was doet het savonds al droog in de kast ligt.Ik heb nu gezegt dat ze de was maar zelf moet doen.

Jij ergert je wel vaak aan je dochter he? :+

Ik erger me aan de wind. Ik had een parasol staan voor het konijnenhok maar die waaide weg. :roll:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:29

Ik erger me alweer aan het weer, en daardoor aan mezelf omdat het zo'n zonde van mijn energie is.
(Het is hier heel hard aan het waaien, en ook heel warm. Weer weet niet wat ie wil! 8)7 )

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:34

Ik erger me op het moment aan alles op mijn werk, en dat komt omdat ik echt toe ben aan vakantie :))
Nog 1,5 week :)

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:49

Aan mijn tienerdochter die geen reet uitvoert, terwijl we ons moeten klaarmaken voor vakantie.
Ik moest nog de laatste dagen werken en heb haar gevraagd (een paar dagen geleden al): maak de dierenhokken schoon; dat zijn dus 2 paardenstallen waar kippen met kuikens hebben gezeten, het konijnenhok en het kippenhok.

Ik heb van de week ook een paar keer gevraagd: pak nou al je kleren in, dan weten we wat we tekort komen en dan kunnen we nog (vanmiddag was het plan) gaan winkelen.
Gisteren loop ik haar kleedkamer in en....het was alsof een bom ontploft was.
Ik had wasmanden (inmiddels 3!!) met schone was op haar kamer gezet met de vraag om deze op te ruimen in haar kast. Volgens mij had ze alles eerst uitgestald op de grond (die niet stofvrij is aangezien ze ook niet zuigt als ik dat vraag) en vervolgens nog niets ingepakt. Toen ik gisteren daarover boos werd zei ze: "Mam, ik los dat wel op, ga nu maar weg." Ik ben nog niet boven geweest...durf bijna niet te gaan kijken of alles inmiddels in de kast ligt.

Gisteren zei mijn schoonmoeder (waar dochterlief bij zat): "leg een briefje neer met klusjes die ze morgen kan doen als jij werken bent". Zegt mevrouw nu doodleuk dat ze dat briefje pas om 13 uur had zien liggen (net voordat ik thuiskwam) en ze niet wist dat ik een briefje neer zou leggen. Als ik dan echt boos wordt, loopt ze weg en wil ze niet meer luisteren.
Dat winkelen vanmiddag gaat dus mooi niet door, want mevrouw was net begonnen met de paardenstallen toen ik thuis kwam.
Ik heb dus zelf de was al opgehangen (die ik droog en gestreken wilde hebben voordat we vertrekken), het onderhuis gezogen en de vaatwasser opgeruimd.
Vraagt ze me ook nog of ik haar niet wil helpen met de dierenhokken i.p.v. achter de pc zitten, want het is zo warm. Ja daahag.

Ik mag wel altijd voor haar rennen, elke zaterdag met paard en trailer naar de manege karren, haar van de week nog naar school gebracht met de auto, omdat de schoolboeken ingeleverd moesten worden en dat was zooo zwaar :roll: .

Ze kan het wel schudden deze vakantie. Ik doe niets meer! :+

edit: liep net naar boven om me wat luchtigers aan te trekken (want het is hier echt wel warm) en pfff ik wordt hier zo moe van.... %) :x de kleedkamer lag er nog net zo bij als toen ik boos werd. Nog geen ene moer aan gedaan. Ga eens kijken hoe ver ze is met het kippenhok, want ik zie opeens overal kippen rondrennen door de tuin :#

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:13

Isabonny schreef:
Aan mijn tienerdochter die geen reet uitvoert, terwijl we ons moeten klaarmaken voor vakantie.
Ik moest nog de laatste dagen werken en heb haar gevraagd (een paar dagen geleden al): maak de dierenhokken schoon; dat zijn dus 2 paardenstallen waar kippen met kuikens hebben gezeten, het konijnenhok en het kippenhok.

Ik heb van de week ook een paar keer gevraagd: pak nou al je kleren in, dan weten we wat we tekort komen en dan kunnen we nog (vanmiddag was het plan) gaan winkelen.
Ik had wasmanden (inmiddels 3!!) met schone was op haar kamer gezet met de vraag om deze op te ruimen in haar kast. Volgens mij had ze alles eerst uitgestald op de grond (die niet stofvrij is aangezien ze ook niet zuigt als ik dat vraag) en vervolgens nog niets ingepakt. Toen ik gisteren daarover boos werd zei ze: "Mam, ik los dat wel op, ga nu maar weg." Ik ben nog niet boven geweest...durf bijna niet te gaan kijken of alles inmiddels in de kast ligt.

Gisteren zei mijn schoonmoeder (waar dochterlief bij zat): "leg een briefje neer met klusjes die ze morgen kan doen als jij werken bent". Zegt mevrouw nu doodleuk dat ze dat briefje pas om 13 uur had zien liggen (net voordat ik thuiskwam) en ze niet wist dat ik een briefje neer zou leggen. Als ik dan echt boos wordt, loopt ze weg en wil ze niet meer luisteren.
Dat winkelen vanmiddag gaat dus mooi niet door, want mevrouw was net begonnen met de paardenstallen toen ik thuis kwam.
Ik heb dus zelf de was al opgehangen (die ik droog en gestreken wilde hebben voordat we vertrekken), het onderhuis gezogen en de vaatwasser opgeruimd.
Vraagt ze me ook nog of ik haar niet wil helpen met de dierenhokken i.p.v. achter de pc zitten, want het is zo warm. Ja daahag.

Ik mag wel altijd voor haar rennen, elke zaterdag met paard en trailer naar de manege karren, haar van de week nog naar school gebracht met de auto, omdat de schoolboeken ingeleverd moesten worden en dat was zooo zwaar :roll: .

edit: liep net naar boven om me wat luchtigers aan te trekken (want het is hier echt wel warm) en pfff ik wordt hier zo moe van.... %) :x de kleedkamer lag er nog net zo bij als toen ik boos werd. Nog geen ene moer aan gedaan. Ga eens kijken hoe ver ze is met het kippenhok, want ik zie opeens overal kippen rondrennen door de tuin :#

gewoon een schuldgevoel aanpraten!
'ja moeten die arme paarden dan in hun eigen ontlasting staan? straks krijgen ze hoefproblemen. En die kippen kunnen hun eigen hokje toch niet schoonmaken, is toch vet zielig. Zitten ze daar. Straks worden ze ziek!? '
En met koffer pakken heel simpel: als ze het niet doet, heeft ze dus een probleem op vakantie. Dan vergeet ze dingen. En dat is rot. Jammer dan. Kan ze dr bankpas meenemen om daar kleding te kopen die ze vergeten is.

En met de kleding opruimen. Ja bij mij werkte het altijd goed als mijn moeder zei: ik werk me helemaal uit de naad omt e zorgen dat jij schone gestreken kleding hebt en er goed bij loopt, en jij bent nog te lam dat je ze even netjes in je kast legt? Dan ga je toch lekker zelf strijken en wassen?
Ik heb dat 1 keer geprobeerd.. en toen dacht ik: misschien moet ik mam even vragen XD
En sindsdien lukt het beter om dat soort dingen te doen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:33

Isabonny schreef:

Ik ben gelukkig niet de enige met een leuke tienerdochter.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:52

Dat ik een spin wilde redden uit het bad en dat ie vervolgens weer het bad in viel ^)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:56

Had die spin verdronken ipv te gaan redden :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 19:52

PrizTwir schreef:
Dat mensen dingen beloven, maar ze gewoon niet nakomen. -O-

Dus dat.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 23:28

Dat er te weinig uren in een dag zitten om alles wat ik wil doen te doen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 01:21

Dat ik weeeeer niet kan slapen, ondanks dat ik nergens over lig te piekeren