De pony van vrijwilligerswerk is overleden , ze was gisteren al raar aan het doen en dinsdag was de dierenarts al geweest maar ze is er niet meer. Hoogdrachtig
Naar, zo'n dubbel verlies! De kleur van haar vacht doet me denken aan een shetmerrie die ik gekend heb en die er inmiddels ook niet meer is. Sterkte!
Hier word mijn onrust alleen maar meer ipv minder... eerst was het nog grappig dat ik vrolijk en druk was, maar nu ben ik lichamelijk uitgeput terwijl het in mijn kop maar doordendert.
Vriendlief overgehaald dat hij vanavond nog met de hoge druk aan de gang zou gaan terwijl ik aan t koken was dan konden we daarna de bank in elkaar doen. Dus hij naar buiten, sleept de tafels enzo aan de kant en ik ga binnen wat rommelen. Komt ie opeens binnen. "Eh ja, de hoge drukspuit is weg." Heeft een of andere **** mn hoge drukspuit uit mn tuin gejat.
Dus toen mn bank maar neergezet op de vieze tegels. Binnenkort maar n nieuwe kopen en dan moet de bank gewoon eventjes aan de kant. We hebben meteen de inboedel veranderd zodat er voortaan ook tuindekking bij zit.
Ik vind ook dat ze n beetje apart bezig zijn geweest, we wonen hier inmiddels 3 jaar, nog nooit iets gestolen. 2/3 weken terug opeens 2 bierkratten uit de tuin verdwenen en vermoedelijk hebben ze toen ook de hogedrukspuit meegenomen, maarja die gebruik je niet zoveel, en ik controleer ook niet echt iedere dag al m'n tuin-items
Mooi je loungeset!! En wel ongelofelijk balen van je hoge drukspuit, ook al gebruik je m weinig.. men moet met hun poten van andermans spullen afblijven