Secret Santa Surprise

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:30

Jammer dat het zo gaat! Heb jezelf al contact gezocht om te vragen of het pakket niet gewoon op het postkantoor ligt nailb? Misschien was er niemand thuis een paar keer, zo gaat dat :) toch?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:31

Ooh sorry, mijn mobiel spaced hem soms en dan verstuurd hij niks.. Vond het al zo stom dat jij niks meer terug zei }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:31

nuvel schreef:
Jammer dat het zo gaat! Heb jezelf al contact gezocht om te vragen of het pakket niet gewoon op het postkantoor ligt nailb? Misschien was er niemand thuis een paar keer, zo gaat dat :) toch?

Over het algemeen krijg je dan wel eerst een x aantal briefjes door je brievenbus heen gepropt :p

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:33

Mijn ervaring is ook dat als Mariett er zelf niks aan doet dat ze de gegevens (codenummer) gewoon aan een ander kan geven zodat die er even achteraan gaat.
Lijkt me toch ook geen probleem als er gewoon verzonden is????
Dit is ook wel heel erg vervelend als ze niks laat horen en voor de ontvanger wel een beetje erg banketstaaf.....

edit:
Dit hoeft zo niet te gaan natuurlijk....let gewoon even op of je berichten hebt gehad of de jouwe wel verzonden zijn.....jammer hoor.....

Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien........ :D

Anoniem

Jup of zoals mijn pakketturk doet pakket gewoon bij buren paar blokken verderop zetten :')

Nuvel

Misschien ook zoek geraakt? Vind het gewoon niet leuk dat er nu iemand zonder pakketje zit. Het lijkt ook of er weinig achteraan gegaan word door de verzender en de ontvanger.

EDIT: Dacht hetzelfde als quartel. Had ook geopperd om iets samen te leggen in pb. Moest er niks aankomen, om dan nailb toch een leuk pakketje te bezorgen want ik trek het me aan.

Of het verzonden is, kwijt is geraakt , etc laat ik in eht midden.
Laatst bijgewerkt door Nuvel op 07-01-15 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:35

Hier wordt het 9 van de 10 keer ook bij de buren onder ons gedropt (magoe we wonen boven een winkel, maakt 't al een stuk makkelijker) tenzij je expliciet erop zet/laat zetten dat het alleen door de geadresseerde aangepakt mag worden maar dat lijkt me stug :+

Onze bezorgturk belt altijd of hij zet het gelijk al bij de buren neer. Soms belt ie en als we dan zeggen dat we er niet zijn zegt ie oooh maar ik kom vanavond nog een ronde doen dus dan breng k t vanavond wel, helemaal ideaal x) magoe die kent m'n vriend dan ook al tig jaar :+ scheelt 'n hoop :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 18:42

nuvel schreef:
Misschien ook zoek geraakt? Vind het gewoon niet leuk dat er nu iemand zonder pakketje zit. Het lijkt ook of er weinig achteraan gegaan word door de verzender en de ontvanger.

EDIT: Dacht hetzelfde als quartel. Had ook geopperd om iets samen te leggen in pb. Moest er niks aankomen, om dan nailb toch een leuk pakketje te bezorgen want ik trek het me aan.

Of het verzonden is, kwijt is geraakt , etc laat ik in eht midden.

Ben ik het mee eens. Vind dit ook een nare situatie.

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:43

Ik ben ook nog even naar het postkantoor geweest (mijn vader daarvoor ook al), en daar hebben ze mij ook weer verteld dat ik er niks aan kan doen... Het gekke is ook dat het eigenlijk een briefpakketje is, dus het zou gewoon door de brievenbus moeten gaan. Ik heb ook geen briefje in de bus gehad, dan had ik hem nu wel gehad ;) Ik zou het geen enkel probleem vinden om te bellen, maar mij is verteld dat dat geen enkele zin heeft. Ik ben ook de straat afgelopen om te vragen of iemand iets had gehad dat voor mij was, maar niemand had iets.
Nuvel, het contact verloopt grotendeels via PB, vandaar dat je er niet zoveel van hoort. Maar we zijn er mee bezig! :D

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:43

Wel heel lief dat jullie nu voorstellen een extra pakketje te maken, maar dat zou ik niet eerlijk vinden, tenzij ik eraan mee mag betalen. Zodat iedereen gewoon evenveel betaald

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 18:45

Meebetalen aan je eigen pakketje? Moet niet gekker worden hahaahah :')

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:47

Ja, ik weet, het klinkt heel debiel. Maar het lijkt me wel zo eerlijk.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:52

Als de organisator in dit geval Dott een pb stuurt en vervolgens geen antwoord krijgt krijg ik er een raar gevoel bij.
Waarom zou je niet antwoorden toch???
Is prima allemaal verder hoor....ik vind ook dat de ontvanger alsnog een pakketje hoort te krijgen en wil daar ook aan mee helpen of bijdragen of wat ook.
Ik vind alleen dat als er niet achteraan gegaan word door de verzender dat dat een nare bijsmaak geeft.
Maar joh....ik wil verder ook helemaal niet stoken of wat ook, zo belangrijk is het allemaal niet imo en best op te lossen.

Ik zelf zou er voor kiezen deze personen volgende keer niet mee te laten doen want verder was het toch super leuk gegaan allemaal toch?
En dit word vast gewoon leuk opgelost.

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:54

Vind ik ook kwartel, lijkt of het ergens scheef zit maar wel een vervelend einde van een super leuk initiatief! Maar goed volgende keer ben ik gewoon weer van de partij :D

edit: Sorry bedoelde natuurlijk quartel!
Laatst bijgewerkt door Nuvel op 07-01-15 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:54

Zo denk ik ook Quartel :j , klinkt hard maar deze mensen niet meer laten meedoen..

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:55

Marriett heeft toch niet aangegeven er helemaal niet achter aan te gaan? Of heb ik nu wat over het hoofd gezien...

Het is raar dat een telefoon soms niet alles verstuurd maar als je dat weet moet je dat blijven controleren iedere keer als je een bericht verstuurd..

Maar mocht de PostNL niets kunnen doen op basis van het Track en Trace nummer van het pakketje dan gaan we met zijn allen voor een oplossing zorgen zodat iedereen een pakketje gehad heeft

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:59

Hoezo mag ik nou ook niet meer meedoen? Ik ben er harstikke mee bezig. :( Marriett trouwens ook, alleen haar telefoon werkte even niet.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:04

Helaas, het moest toch ergens fout gaan -O-
Jammer!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:08

Eehh hoi, ik heb zelf gewoon alles op tijd verstuurd en ik vind het heel erg dat het niet aangekomen is. Weet je nog, zelf 15 euro voor dat pakket betaald hè.
En ik ga er ook echt zelf nog mee bezig, geen idee waarom ik dat niet zal doen en waarom ik voor zo'n fout van postnl ineens niet meer mee mag doen? Bellen gaat alleen niet omdat ik daar te laat thuis voor ben. Ik ga vrijdag weer bellen.

Bovendien laat ik niet niks van me horen maar praten we gewoon via pb. En niet gereageerd op Dott? Helaas laat mijn Galaxy Ace het na twee jaar vaak afweten ;)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:09

Ohja, en postnl regeert gewoon niet op mail, vorige week ofzo een mail gestuurd. Kennelijk ben ik heerlijk onbetrouwbaar en stom als ik niet alles openbaar op een forum zet?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:14

Hoezo het moest toch ergens fout gaan???
Ik vind het echt niet tegen vallen hoor.
Van alle inzendingen maar 1 keer gemist.........ik vind het echt niet slecht.
Verder vind ik het leuk genoeg om dit geen domper te laten zijn op het geheel.
Ik doe zonder enig twijfel een volgende keer weer heel graag mee :j

En wie weet word het nu toch nog opgelost......wat ik wel denk.

En daarbij wil ik dan toch ook een klein aplause weg geven aan de organisatie want het was toch echt een hele klus zo eventjes _/-\o_ _/-\o_

Knap gedaan!!!! +:)+ +:)+

@ Matriett..........fijn dat je er nog even achteraan gaat. Je kunt je klacht indienen bij de post als het fout gaat. Bovendien is je pakket volgens mij ook verzekerd voor dit soort gevallen. Misschien kan je zo je geld terug krijgen en een nieuw pakket sturen??? Ik weet ook niet precies hoe het werkt maar dat kunnen ze je daar vast wel vertellen als je even door zoekt naar de juiste persoon. Als je telefoon niet goed werkt is dat wel een puntje om extra in de gaten te houden maar dat is nu achteraf geklets en wellicht iets om te onthouden voor in de toekomst. Zou je het hier ook willen laten weten hoe het af loopt? We zijn er nu wel een beetje bij betrokken allemaal. Wie weet kunnen wij hier je dan ook nog verder op weg helpen.......

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:17

Mariett schreef:
Niks aangekomen en niks bekend helaas :(
Heb de code en alles naar NailB doorgestuurd, zij zou gaan bellen. Weet nog niet hoe dat gegaan is..

Nja het lijkt wel zo als je dit neer zet.. en ja het is georganiseerd via een openbaar forum. Logisch dat mensen dan zich dingen gaan afvragen. gewoon vrijdag even bellen.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:19

Ik zal jullie op de hoogte houden hoor.

Lian heeft trouwens ook een tijdje geleden gewoon een kopie van het verzendbewijs gekregen, waar datum en adres op stonden. En de code.
Misschien genoeg bewijs dat ik hem echt verstuurd heb?
Ik vind sommige reacties zo vreselijk hè, heb hier eenvierde van mijn kleedgeld aan uitgegeven, en dat terwijl ik ook nog sinterklaas bij drie andere adressen ging vieren. Had uiteindelijk 5 euro van mijn hele maandelijkse geld over.

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:29

Mariett schreef:
Ik zal jullie op de hoogte houden hoor.

Lian heeft trouwens ook een tijdje geleden gewoon een kopie van het verzendbewijs gekregen, waar datum en adres op stonden. En de code.
Misschien genoeg bewijs dat ik hem echt verstuurd heb?
Ik vind sommige reacties zo vreselijk hè, heb hier eenvierde van mijn kleedgeld aan uitgegeven, en dat terwijl ik ook nog sinterklaas bij drie andere adressen ging vieren. Had uiteindelijk 5 euro van mijn hele maandelijkse geld over.

Vind het ook een beetje jammer dat wij hier zo op aan worden gekeken.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:54

Lees de hele tijd nog mee en heb dit dus ook gevolgd maar nu toch maar even reageren.
Volgens mij hoeft er niemand uitgesloten te worden voor volgend jaar en interpreteren we allemaal anders. Ik denk dat we het in het topic even moeten laten rusten en het Mariet en Lian even laten uitzoeken. Mocht het niet lukken kijken we verder? Vervelend voor iedereen lijkt mij en ik twijfel niet aan de eerlijkheid van personen hier.

Ik heb vandaag een pakket afgeleverd gekregen waar ze een handtekening voor moesten hebben maar ik was niet thuis. Lag gewoon voor de deur. Heb wat op de FB van PostNL geplaatst en kreeg meteen reactie van 3 medewerkers. Mocht het niet lukken kun je dat proberen Mariet?