Jespri schreef:Elizexbeau, Wat vervelend dat je motivatie mist. Ben je er al uit wat je wil gaan doen?
Elmo, Bedankt voor het welkom!High tea lijkt mij zo leuk en lekker haha, moet ik echt maar is gaan doen. Dat is dus precies de reden waardoor ik er bang voor geworden ben.
Toen ik klein was is er ook een pot omgevallen. Mijn overgroot oma kreeg toen een pijltje door haar hand heen, sinds dien vind ik vuurwerk heel eng.
Dat klinkt ook leuk zeg! Zie op Pinterest altijd veel leuke dingen langs komen.
Wat leuk dat je bezig bent met programmeren, vind dat altijd heel knap.Leuk dat je een verhaal gaat schrijven, welke genre schrijf je?
Heb voor nu op m'n blog gezet dat ik over nieuwe doelen ga nadenken, maar voor nu zit dat er echt niet in. Ik wil nu vooral leuke dingen gaan ondernemen met m'n beste vriendinnetje en daar mijn doelen aan koppelen. Nachtjes weg, dagjes uit, volgend jaar samen op vakantie. Dit ga ik sowieso allemaal doen, alleen nu ff kijken of ik mijn DZP daaraan ga hangen of iets anders moet verzinnen met dat dzp.
High tea lijkt mij zo leuk en lekker haha, moet ik echt maar is gaan doen. Dat is dus precies de reden waardoor ik er bang voor geworden ben.
Toen ik klein was is er ook een pot omgevallen. Mijn overgroot oma kreeg toen een pijltje door haar hand heen, sinds dien vind ik vuurwerk heel eng.
Dat klinkt ook leuk zeg! Zie op Pinterest altijd veel leuke dingen langs komen.
Leuk dat je een verhaal gaat schrijven, welke genre schrijf je?
). Niet te zwaar aan tillen, laat het even links liggen en voor je het weet heb je zo je lijst vol!