af en toe een buitje..gaan we met de oppaskids naar het mais doolhof bij De Meern..is het daar een bagger bende niet normaal..dus toen maar omgedraaid en ijsje gehaald bij de burger king ..volgende keer bagger laarzen mee !
Oh, echt? Wat apart, het heeft hier toch niet zo ernstig gehoosd als verder west. Hier was net een klein buitje. Besloten om later vandaag naar stal te gaan en paard voor de nacht binnen te houden. Voorlopig even zo doen.
tootje71
Geplaatst: 12-08-14 14:48
wij hadden het ook niet verwacht , maar er kwamen mensen uit lopen die tot hun oksels onder de bagger zaten , sommigen gingen op blote voeten maar wil de kids vanmiddag weer schoon mee geven aan de ouders
De kinderen willen in de tent slapen.Maar de tent staat nu in de stal en nu maar hopen dat ze niet door de muggen worden opgegeten.(En de spinnen,muizen,vogeltjes,vliegen).
Ik vertrouw de verwachtingen niet meer... Echt niet. Gisterennacht zou het ook droog en rustig blijven en daar was de megabui. Nee hoor, mijn paard staat binnen.
Vannacht had het absurd hard geregend, ik schrok er wakker van. Inclusief veel flitsen en onweer, wel allemaal wat verder weg. Het absurde was, aan de achterkant van het huis vond al het spektakel plaats, aan de voorkant van het huis hadden we een stralende hemel.
Vanochtend en begin van de middag was het heel wisselend hier: pikzwarte luchten met onweer en harde regenbuiten, afwisselend met zon. Later werden de buien steeds kleiner en nu zijn het grote wolken afwisselend met zon. De zon is lekker warm, de wolken ervoor zijn fris.
Rienn
Geplaatst: 12-08-14 21:30
gohya schreef:
Ja noorden en noord-westen krijgen buien met kans op onweer.
En waar woon ik.... niet grappig.
quartel
Geplaatst: 12-08-14 21:36
Ik ga net mijn paard binnen halen en dan blijkt hij bijna met zijn kont in een regenboog te staan Een dubbele nog wel.....schitterend hoor