Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
omroep friesland... vanalles gesloopt...
Veulen84 schreef:Nou er hebben 9,1 miljoen mensen gekeken gisteren. Dat betekend 8 miljoen niet. Dat betekend dat helft van de maatschappij er geen moer om geeft. Das geen kleine groep hoor.
NL speelt nog 1 keer immers.
)
en ook nog eens heel de schutting weggebrand en het net geplaatste hokje van de buren helemaal beschadigd unihorses schreef:nou zeg... voetbal fan ten top hiernaast bij de buren, alles oranje, tv schermen, toeters, ( een sirene die hij vroeger ieder doelpunt af lied gaan! ) en gelieft vuurwerk gebruiker...
heeft hij niet net de rest opgeruimd van zijn nl spul? en bij ons blijft stug de vlag hangen... en de vlaggetjes en en en...
toch maar even met hem gediscuseerd dat je toch suporter bent tot het bittere einde of niet.. maar was het wel eens dat bij de beste 4 toch goed was en nooit verwacht van te voren ( en hij heeft bij poule duitsland-argentinie dus dikke winst hij kan niet kapot)
blijkt dat hij het vuurwerk niet heeft afgestoken ( heel de buurt vloog op hem af die dieren hebben ) hebben de bejaarde buren achter ons het afgestoken die de jacuzzi al te veel herrie vinden maken en er voor gezorgd hebben dat onze trampoline weg is![]()
en ook nog eens heel de schutting weggebrand en het net geplaatste hokje van de buren helemaal beschadigd
Veulen84 schreef:vuurneon schreef:Of dat zijn gewoon geen nachtbrakers en mensen die gewoon wel 's ochtends fris en fruitig weer aan het werk moet ipv half bezopen
Dan nog hebben er nooit meer mensen gekeken.

Jolien87 schreef:Bij ons in de straat heeft ook iedereen de oranje versiering weer naar binnen gehaald, wel sneu hoor. Had dat nou niet even kunnen blijven hangen tot zondag?
Onze WK hamsters mogen ook nog steeds bij de televisie blijven staan tot het WK echt is afgelopen.
Ik kwam trouwens die plaatje tegen en vond hem wel heel erg aandoenlijk, ik heb echt een zwak voor de AH hamsters
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10550981_630967897016766_4422200945294577992_n.jpg?oh=b983d9e6c112a1ede93078fff5bb5265&oe=5447D009&__gda__=1414554752_6ff4559ae2b8028c8d4b4b2f9105214f
Lovealmar schreef:hmm ja bij ons ook! maar ik keek zonet en het is gewoon 2-0 voor nederland!![]()
![]()
ik hoop nu eigelijk wel dat ze gaan winnen ik bedoel ze spelen toch al en ze hoeven geen andere wedstrijden meer te spelen, ik gun het ze voor deze ene keer wel!
ik zei net de jury deed het niet goed want die gaf geen rode kaart hihi