Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:58

_mexx_lady_ Ah nog iemand met lange benen! Waar koop jij je broeken? Zie dat de jouwe lang genoeg is. Bij mij komen ze altijd tot boven mijn enkels en het is echt geen gezicht. (Heb lengtemaat 34/36 en waist 28). NIET te vinden :(

Edit; zie net dat jouw broek van only is, maar die gaan helaas niet bij mij. :(:) :D

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:14

Al eens bij Asos Tall gekeken Frummels? :) Ik heb daar nu een broek vandaan in lengtemaat 36 en ze hebben ook alle breedtematen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:44

De broeken van LTB zijn super lang! En only heeft zo nu en dan ook lengtemaat 36.

Wat zie je er leuk uit mexxlady! Ik had ongeveer hetzelfde aan gisteren, ook een groenige broek, donkerblauw blousje en witte gympen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:07

Frummels, Only heeft lengemaat 34. Ben laatst ook geslaagd bij de primark! Daar heb je ook verschillende lengtematen ( tall, regular en long ) en ik ben bij de long super geslaagd! En ze kosten nog eens niks.
Had ook nog een broek maar kom niet op het merk. Wil wel gaan kijken maar die broek is spoorloos verdwenen. Het begon met een G maar weet de rest niet meer. Het was niet Guess. Maar die hadden ook lengtemaat 34 en soms zelfs 36. Volgens mij heeft Levi ook wel lengtemaat 36 bij sommige broeken maar ja dan ben je ook meteen wat geld kwijt...

Anthea die schoenen zijn gaaf!!! En ja commentaar.. "Dat is voor je nek op te breken!", "Hoe kan je daar op lopen?", "Veel te hoog! Is echt niet mooi meer hoor". Eumh sjah van je familie moet je het hebben :')

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:43

Ik vind je hakken geweldig _mexx_lady, ze staan je goed!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 06:51

_mexx_lady_ schreef:
Frummels, Only heeft lengemaat 34. Ben laatst ook geslaagd bij de primark! Daar heb je ook verschillende lengtematen ( tall, regular en long ) en ik ben bij de long super geslaagd! En ze kosten nog eens niks.
Had ook nog een broek maar kom niet op het merk. Wil wel gaan kijken maar die broek is spoorloos verdwenen. Het begon met een G maar weet de rest niet meer. Het was niet Guess. Maar die hadden ook lengtemaat 34 en soms zelfs 36. Volgens mij heeft Levi ook wel lengtemaat 36 bij sommige broeken maar ja dan ben je ook meteen wat geld kwijt...

Anthea die schoenen zijn gaaf!!! En ja commentaar.. "Dat is voor je nek op te breken!", "Hoe kan je daar op lopen?", "Veel te hoog! Is echt niet mooi meer hoor". Eumh sjah van je familie moet je het hebben :')

G-star heeft lengtematen, een hele lange vriendin van mij draagt alleen maar G-star :j
G-sus industries is ook nog een optie, die hebben er ook wel eens een lange broek tussen zitten.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 08:36

Frummels schreef:
_mexx_lady_ Ah nog iemand met lange benen! Waar koop jij je broeken? Zie dat de jouwe lang genoeg is. Bij mij komen ze altijd tot boven mijn enkels en het is echt geen gezicht. (Heb lengtemaat 34/36 en waist 28). NIET te vinden :(

Edit; zie net dat jouw broek van only is, maar die gaan helaas niet bij mij. :(:) :D

Jaaa dat heb ik ook, en de oplossing is... *tromgeroffel* ASOS TALL. {:}
Vooral de ASOS Ridley jeans is écht een oplossing, ik heb nu oa. deze en deze en die zitten echt perfect!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 09:42

Kijken er hier mensen toevallig GTST? Ik vind het jasje die Rikki gisteren en vrijdag aan had echt super gaaf, maar ik kan hem nergens op internet vinden. Hebben jullie misschien een idee?

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 09:58

Ik vind je hakken ook geweldig mexlady, en leuke broek zeg, fris kleurtje. :)
Hoe lang ben jij dan als ik vragen mag :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:58

Ben eigenlijk maar 1.75cm hoor Dieuwke!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:45

DewiRox schreef:
Kijken er hier mensen toevallig GTST? Ik vind het jasje die Rikki gisteren en vrijdag aan had echt super gaaf, maar ik kan hem nergens op internet vinden. Hebben jullie misschien een idee?

Is dat niet deze?

http://www.wehkamp.nl/damesmode/grote-m ... ageReviews

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:47

Nee dat was hem niet..
Hij was zwart met blauw, ook een soort bloemenprint geloof ik.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 22:45

Wat doen jullie aan met koningsnacht/dag :D ?

Voor koningsdag hebben vriendinnetje & ik WK jurkje van supertrash besteld, maar nu koningsdag nog...

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:11

Ik heb het oranje shirt van de Hema gekocht, die doe ik aan met werken op koningsdag. Koningsnacht zal ik mijn pyama aan hebben denk ik haha.

Zijn die supertrash jurkjes er nog steeds?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:39

Weet iemand hoe het zit met bestellen bij forever21? Ik il heeel graag iets,maar dat is in mijn maat uitverkocht (in nl dan), op de amerikaanse site staat ie nog wel gewoon in mijn maat.

Kan ik hem daar bestellen?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:16

Die zijn gisteren uitgekomen DewiRox ;)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:40

Lau, plaats je een foto als je hem binnen heb? Ik vind hem heel erg leuk :j

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:42

Max_en_Max schreef:
Weet iemand hoe het zit met bestellen bij forever21? Ik il heeel graag iets,maar dat is in mijn maat uitverkocht (in nl dan), op de amerikaanse site staat ie nog wel gewoon in mijn maat.

Ik heb geen ervaring met Forever21, maar bij de meeste webshops kan je helaas alleen op de site van het land bestellen.
Vermoedelijk moet je op de Amerikaanse site een adres binnen Amerika opgeven. :(

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:13

Je kunt inderdaad niet bestellen via de Amerikaanse webshop (helaas)... :n

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:21

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:31

Max_en_Max schreef:

Bij mij viel alles te groot, maar volgens mij gaat het terug sturen we goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:35

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:37

Rebeccaa schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Outfitje van vandaag :D
http://i57.tinypic.com/30iuber.jpg
http://i58.tinypic.com/zlu1z5.jpg
Niks speciaals allemaal donkere kleuren maar voor examen af te leggen hoef je er niet kleurrijk uit te zien

Leuk hoor! Ik trek ook vaak donkere kleren aan, ik ben niet zo'n kleurrijk wonder.. :')

Hier ook een grijs/zwarte muis :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:38

Ik vind het gewoon lekker combineren, veel zwart, wit, grijs en wat bordeaux rood en donkergroen. :')

In de zomer draag ik wel meer kleur trouwens, maar dan wel weer heel veel witte shirts, haha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:41

Ben ook zo'n grijze muis. Nu valt het mee de laatste tijd. Af en toe een wit short, lichte broek en laatst een blauwe top gekocht, en nog een wit honkbalshirt en een bordeauxrood maar zwart staat me gewoon beter. Nou ja in mijn ogen :')