Renee1991 schreef:Ik had vandaag een bod op m'n Stratocaster gitaar... Van 660 euro (dus ik blij), krijg ik een mail dat hij verzonden mag worden naar....... Tsjechië. Oké.. Laat maar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breghje schreef:WHAaaaaa!!! Wat ik hier meemaak!! Ben net kweetniehoelang bezig om al blaag zijn WII spellen op MP te zetten, belt een dinnetje van me op dat ze ze allemaal wil hebben.... Ergo, ben net zo lang weer bezig geweest om alles eraf te halen.![]()
![]()
![]()
Maar maakt niet uit, verkocht is verkocht!
Dus mocht er iemand interesse hebben in lavalamp, spikes, schommelstoel, merk snorkel, een oude JVC autoradio, een houten blokfluit incl boekjes, een ruimteboekje voor een basisschoolkind, Petrie laarzen en een Mattes bontje, dan ben ik degene die je zoekt.
dees_daan schreef:Breghje schreef:WHAaaaaa!!! Wat ik hier meemaak!! Ben net kweetniehoelang bezig om al blaag zijn WII spellen op MP te zetten, belt een dinnetje van me op dat ze ze allemaal wil hebben.... Ergo, ben net zo lang weer bezig geweest om alles eraf te halen.![]()
![]()
![]()
Maar maakt niet uit, verkocht is verkocht!
Dus mocht er iemand interesse hebben in lavalamp, spikes, schommelstoel, merk snorkel, een oude JVC autoradio, een houten blokfluit incl boekjes, een ruimteboekje voor een basisschoolkind, Petrie laarzen en een Mattes bontje, dan ben ik degene die je zoekt.
Toevallig is dat precies het lijstje waar ik allemaal naar op zoek ben
Renee1991 schreef:Ik had vandaag een bod op m'n Stratocaster gitaar... Van 660 euro (dus ik blij), krijg ik een mail dat hij verzonden mag worden naar....... Tsjechië. Oké.. Laat maar.
Martie schreef:Renee1991 schreef:Ik had vandaag een bod op m'n Stratocaster gitaar... Van 660 euro (dus ik blij), krijg ik een mail dat hij verzonden mag worden naar....... Tsjechië. Oké.. Laat maar.
Oeh, maar goed dat mijn zoon geen geld heeft en niet op bokt zit...![]()
Heeft al twee gitaren maar zou zo graag een Fender willen. Ik zeg: eerst studie afmaken en weer tijd hebben om te spelenmaar het blijven mooie instrumenten! Komt vast wel een echte liefhebber voor.
Kinke schreef:Renee1991 schreef:Ja dat dacht ik in eerste instantie ook.. Maar wat als hij gaat klagen dat de gitaar niet is aangekomen? Straks heb ik een berg Tsjechen aan de deur staan
Je hoeft jouw adres toch niet te geven?
upendo schreef:
Ik heb een Bucas vliegendeken met hals te koop.
Voor een nette vraagprijs.
Reageert iemand, ik heb een nieuwe voor 55 gevonden dus je vraagprijs is te hoog.
Dus ik heb even naar de link gevraagd, is het alleen de hals van de deken.
Succes, dan heeft je paard op zijn hals in ieder geval geen last meer van vliegen.