+/- 20 kg pulp Let op pulp moet je mengen met 4 x zoveel water en moet minstens 6 uur weken!
Ophalen Leende (omgeving Eindhoven)
Anoniem
Geplaatst: 19-05-15 19:07
Gratis op te halen of verzenden: -Laura's Passie Top model voor de Nintendo DS, omdat het mijn niet lukt 'm te resetten. Werkt helemaal prima, daar ligt het niet aan;
-Roze silly spaarpot, in zeer goede staat;
-Diddl map met allerlei verschillende dingen als inhoud. De map zelf is ook van Diddl.
Ophalen in [plaats], voor verzenden moet ik 0,50 cent vragen voor de enveloppe (moeten apart gehaald worden, helaas).
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Als je een PB stuurt, wees zeker dat je hem wilt, ik doe er ook moeite voor. Verzenden kan gewoon binnen 24 u.
+/- 20 kg pulp Let op pulp moet je mengen met 4 x zoveel water en moet minstens 6 uur weken!
Ophalen Leende (omgeving Eindhoven)
Pulp is vergeven
Gwahir
Geplaatst: 24-05-15 11:35
Set van 4 donkerblauwe bandages maat pony van harrys horse
Gwahir
Geplaatst: 25-05-15 13:15
Pony zweetdeken, geweven stof dus géén fleece! Neemt goed zweet op. bruingrijs met groen, volgens mij voor +/- 130 cm stokmaat. Zitten wat gaatjes in maar ben je handig met naald en draad dan is dat zo gefixt en kan hij nog lang mee!
Hello Fresh kortingsbon voor €20,- voor de geïnteresseerde. Minimale afname is 2 boxen.
Anoniem
Geplaatst: 02-06-15 12:41
Ik heb te geef;
kortingscode voor de EppleJeck (25% korting op 1 product), verjaardagscode.
Alleen via PB PS. De korting is geldig tot 30 dagen na je verjaardag en je kunt hem maximaal één keer gebruiken. Geldig op één artikel naar keuze, m.u.v. Pikeur, Ariat en KFPS, reeds afgeprijsde artikelen, zadels, boomloze rijsjabrakken, boeken, dvd’s, kadobonnen, reparaties, hindernismateriaal, voedingssupplementen, voer, verhuur en speciale bestellingen. Niet geldig in combinatie met andere acties/kortingsbonnen. Typefouten en modelwijzigingen voorbehouden.
Korting is geldig tot 30 juni.
Edit; alweer vergeven
Monchou
Geplaatst: 02-06-15 12:58
Ik heb:
Een hamsterkooi met zaagsel, hamstervoer en meerdere speeltjes. Ophalen in Zuidwolde (Drenthe).
En mintgroene elastische bandages maat full van HH.
43 m2 koppelstenen. In zeer goede staat, geen kapotte tegels. Ze hebben een lichte bruine kleur.
Kiona_H
Geplaatst: 06-06-15 18:11
Zwarte leren rijlaarzen maat 45 Geen idee van welk merk Zijn niet meer de nieuwste maar kunnen nog prima mee Op te halen in Leende
Mauve7
Geplaatst: 08-06-15 12:16
Rijjasje, geblokt motief. Maat staat er niet in maar ongeveer M/L. De voering is niet helemaal mooi, wat zweetvlekken in de hals en bij oksels. Ooit een pakket ruiterspullen van een bokker overgenomen waar dit jasje ook bij zat maar ik heb dit jasje nooit gebruikt dus misschien kan ik er iemand anders blij mee maken?
Als er iemand is die vanavond (9 juni) nog iets wil bestellen bij de Epplejeck met 25% korting, kan diegene mij een PB sturen voor de bon. Echt alleen vanavond nog geldig.
Anoniem
Geplaatst: 09-06-15 23:24
Olina schreef:
Als er iemand is die vanavond (9 juni) nog iets wil bestellen bij de Epplejeck met 25% korting, kan diegene mij een PB sturen voor de bon. Echt alleen vanavond nog geldig.