Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 14:24

Als ze je blog volgen betekent het dat jouw nieuwe posts in hun leeslijst komen te staan.

Wanneer ze je als persoon volgen zien ze welke blogs jij volgt/liked etc. dus dat is meer voor mensen met hetzelfde interessegebied.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 14:39

Zo, het heeft twee weken geduurd, maar ik heb eindelijk weer een blogpost online! Over mijn aankoop bij de kringloopwinkel vorig weekend. :)

Euroknaller

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:04

Wat een leuk topic! Ik ben sinds een tijdje bezig met 'bloggen' geen idee of ik het goed doe, dus als jullie eens een kijkje willen nemen :)

http://liza1991.wordpress.com/

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:52

Leuk. Ik volg je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:37

Hoe kan je bloggen nou goed of fout doen? :P Ik schrijf verhaaltjes over stomme dingen die ik meemaak en over kleren, en toch zijn er dagelijks rond de 100 mensen die dat graag lezen

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:03

Haha, ja wat je zegt klopt eigen wel Emma_ en toch is er dan ergens de onzekerheid ofzo.
Leuk dat je me volgt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:46

Dat is juist het voordeel van een blog!
Je kunt het inderdaad nooit verkeerd doen :D

Zolang jij er lol in hebt, het is jouw blog!

Nieuwe post:
Bronzed Goddess

karazilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:05

luf_horses schreef:
@Karazilver: Jaa! Deze opmaak is ook maar tijdelijk. Ik ben met mijn ontzettend creatieve zusje en mijn programeursvriendje bezig een hele eigen layout te ontwerpen en dan ga ik inderdaad zelf hosten. De stijl die ik nu heb heeft wel wat, maar is inderdaad vrij beperkt.

Nice! Da's erg handig. Ik ben al wel eens bezig geweest met HTML en CSS, maar om eigen style sheets te maken of straks een parent theme aan te passen ontbreken me de skills nog een beetje denk ik ;) Ben benieuwd naar de jouwe. Heb je al een hosting provider gekozen?

Ik heb afgelopen week toch maar m'n blog online gezet *\o/* http://myhappyathlete.wordpress.com/

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:04

Nog geen idee. Mijn vriend heeft een website bij One.com, dus op dit moment gebruiken we die om dingen te testen etc.

Haha, erg snel gaat het niet hoor, aangezien ze allebei met een full-time studie/werk zitten.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:12

Wel een beetje jammer dat dat Bloglovin' je bezoekers kaapt. Mensen kunnen je blog daar integraal lezen; ze hoeven dus niet naar jouw website toe. Die bezoekers zie jij dus niet terug in je Google Analytics, ook al hebben ze wel je blog gelezen.

Heeft iemand van hier trouwens mijn blog daar aangemeld? Ik heb dat zelf namelijk niet gedaan. :D

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:13

romancehorse schreef:
Zijn hier alleen maar mode en beauty blogs of zijn hier ook paardenblogs?

Mijn blog is geen beautyblog. :P Maar ook zeker geen paardenblog. /3

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:20

Isegrim, ik heb met o.a. jouw blog gewoon de link op bloglovin ingevoerd in het zoekveld en toen gevolgd. Geen idee of ie 'm dan aanmeldt.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:50

Volgens mij moet je een blog echt los aanmelden, maar ik gebruik die site verder niet dus ik heb geen idee hoe het precies werkt. Ik zag 'm toevallig voorbij komen bij mijn referrals (van iemand die dus wél had doorgeklikt).

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:45

O dat kan dan volgens mij zo dus zijn. Want hij komt nu op deze manier ook in mijn lijstje. :j
Ik weet trouwens niet of ie zeg maar in-app een website bezoekt. Volgens mij wel. Want als iemand 'lees meer' heeft moet ik wel doorklikken en moeten ze die blog dus openen in de app en dan moet ie 'm ook laden en krijg ik de (eventueel mobiele) blog te zien.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:47

Oh, ik wist niet dat er ook een app bij hoorde. Ik had het nu over de gewone site van Bloglovin'. Daar kun je blogs integraal lezen en dat kaapt je bezoekers.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:52

Ik lees het allemaal via de app. Zal eens online kijken.

[edit] Jep, je hebt gelijk. Dan blijft ie echt binnen bloglovin.com.

Maar weet dus niet of dat dan ook zo is bij de app.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:13

Isegrim, ik heb nu via bloglovin.com jouw laatste blogpost gelezen, de homepage bezocht en 'over dit weblog'. Ben benieuwd of jij dat in je stats ziet.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:25

Dat wordt lastig, om jou uit de 23 bezoekers die ik tot nu toe vandaag heb gehad te vissen. :D Maar zolang je binnen Bloglovin' blijft, zal het bezoek niet te vinden zijn via Google Analytics.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:01

O, ik dacht jij ziet bv de link van bloglovin. Haha. Is ook lastig trouwens om uit bloglovin te gaan. Want als ik dan op home klik gaat ie dus binnen bloglovin naar home.

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:51

Nieuwe post over mijn wekelijkse wandeling door Feijenoord

Afgelopen week heb ik een dipje gehad, ik denk door twee vrij slechte posts. Dit is wel meteen te zien aan de bezoeken, likes en (Twitter)volgers. Laat maar weer zien hoe belangrijk goede content is. Hopelijk wordt deze beter ontvangen :)

Trouwens ik heb ook geen mode/beautyblog hoor. Een aantal pagina's terug is er een lijst geplaatst met alle blogs uit dit topic. Misschien kun je daar even kijken?

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:51

Dat van bloglovin had ik ook al door. Ach dan maar een paar bezoekers minder. Ik geloof het wel. Ik krijg steeds meer reacties en steeds meer bezoekers dus mensen vinden mijn blog toch wel. :) Oh en dan heb ik het niet over honderden bezoekers. :')

En luf_horses ik herken het. Mijn dagboeken zijn altijd heel erg populair, maar post over muziek en tv progamma's ofzo zijn veel minder populair.

Nu staat er een post online over mijn eerste blok als criminologie student en die is wel weer heel populair bijvoorbeeld. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:37

Ik heb geen idee hoe dat werkt Isegrim, volgens mij pikt Bloglovin' automatisch een blog op, hoef je daar verder niks voor te doen.

Heb vandaag een lakje op mijn blog waar je serieus je zonnebril voor nodig hebt!
Purple Panic

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:02

liiza schreef:
Wat een leuk topic! Ik ben sinds een tijdje bezig met 'bloggen' geen idee of ik het goed doe, dus als jullie eens een kijkje willen nemen :)

http://liza1991.wordpress.com/
Je doet het prima :) Leuk om te lezen. Ik volg je.

Heb vandaag een nieuwe post geplaatst :o : Ik voel Vlinders Winkelgedrag.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:33

Leuke post Sabini!

Op mijn blog vandaag een overzichtje van de geposte september-outfits, plus een heel banketstaaf over de tijd. :')

SEPTEMBER OUTFITS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:42

Haha Sara ben jij 11 of 12 oktober jarig?