Blauwe lucht en zon, maar wel erg fris, ijs zat op mijn auto vanochtend!
Davinia_
Geplaatst: 22-04-13 09:37
Heerlijk zonnetje!
Ik loop ook nog gewoon in jas hoor, maar onze achtertuin is altijd gemiddeld 10 graden warmer dan normaal. Gistermiddag was het in onze achtertuin al 24 graden! Dus echt wel topje en korte broek daar Maar zodra we gingen wandelen was het toch jas aan en lange broek aan hoor
Agossie, nog heel veel sterkte. Wat verdrietig voor je
Het is heerlijk weer hier. Heb zojuist in de bossen hardgelopen en ik heb genoten van de vogels, de zon, de frisse lucht. Eindelijk voorjaar.
Lougino
Geplaatst: 22-04-13 11:51
Vanochtend fris maar uit de wind in de zon is het wel goed te doen. Voor koninginnendag voorspellen ze nu maar 13 graden bah zitten we dan in Adam op een boot
tine10
Geplaatst: 22-04-13 11:55
Voorspellingen kloppen toch nooit. Wacht nog steeds op regen haha
Hier nu 16 graden en best windje. En, jajajajaja, zag net 4 boerenzwaluwen bij de schuur vliegen
dravergekkie
Geplaatst: 22-04-13 12:13
AronenLoutje schreef:
Vanochtend fris maar uit de wind in de zon is het wel goed te doen. Voor koninginnendag voorspellen ze nu maar 13 graden bah zitten we dan in Adam op een boot
Ik hoop niet dat het veel kouder gaat worden. We hebben net gister heerlijk de dekens van de pony's gehaald, kunnen ze weer lekker rollen en hun eigen zomerse kleurtje terugkrijgen