Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meggiemeg schreef:Waarom zien mannen nooit de rommel in huis of als bijvoorbeeld een stofzuiger door de woonkamer heen mag omdat er allerlei troepjes op de vloer liggen?
Of zeggen ze dat om er onder uit te komen???
meggiemeg schreef:Waarom zien mannen nooit de rommel in huis of als bijvoorbeeld een stofzuiger door de woonkamer heen mag omdat er allerlei troepjes op de vloer liggen?
lrtj_ schreef:Suusie22 schreef:Dat is niet waar. Multitasken blijkt eigenlijk helemaal niet te bestaan.
Huhvoelt zich blond leg uit,
Ik weet wel dat het meerdere dingen tegelijk doen inhoud. Maar waar bestaat niet

Sannert schreef:meggiemeg schreef:Waarom zien mannen nooit de rommel in huis of als bijvoorbeeld een stofzuiger door de woonkamer heen mag omdat er allerlei troepjes op de vloer liggen?
Ik gok het laatste. Gelukkig vraagt vriendlief wat kan ik doen ? En dan zeg ik hem dat hij moet stofzuigen en er nog was in de droger ligt. Kom thuis van het werk was opgevouwen, gestofzuigd en opgeruimd. Lief vriendje.
Sannert schreef:meggiemeg schreef:Waarom zien mannen nooit de rommel in huis of als bijvoorbeeld een stofzuiger door de woonkamer heen mag omdat er allerlei troepjes op de vloer liggen?
Ik gok het laatste. Gelukkig vraagt vriendlief wat kan ik doen ? En dan zeg ik hem dat hij moet stofzuigen en er nog was in de droger ligt. Kom thuis van het werk was opgevouwen, gestofzuigd en opgeruimd. Lief vriendje.
Suusie22 schreef:Het is een fabel dat vrouwen beter kunnen multitasken dan mannen. Stond in de quest

was meer om het aanbieden, maar hij had niet verwacht dat ik Okee zei.
uiteindelijk is hij m nog gaan halen.
Ketaki schreef:lrtj_ schreef:Aahh ik snap hem,
Waarom zijn sommige mensen zo lang?
dan zou ik de vraag zelf iets anders formuleren.
hoe komt het dat de mens van tegenwoordig zo lang wordt, en vroeger niet zo lang werd.
beetje flauw I know