Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xVerax

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:11

Ik wacht op een pakket dat tussen 1 en 3 zou komen :+.
Ongeduld slaat toe :)

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 09:55

Verkoper heeft gister ochtend het pakketje afgegeven bij het postkantoor.
Volgens de track en trace is het niet eens opgehaald en nog niet eens naar het sorteercentrum gegaan..

Heel fijn als je het morgen nodig hebt.

Ik weet niet wat er met onze postcode is, maar het gaat ALTIJD mis met pakketjes. Ze komen nooit de volgende dag aan, duurt altijd 2 a 3 dagen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 11:29

Ik wacht op een pakketje van mijn broer... zou tussen 11 en 1 moeten komen.

Kimmess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 16:00

Ik wacht op een pakketje die ik via facebook 2e hands heb gekocht: een mexicaans hoofdstel, alleen door verkoper gepast. Van de verkoper een foto ontvangen van de doos met mijn naam / adres erop. Leuk contact met haar.

Afgelopen donderdag heeft zij het pakketje verstuurd.. Zou ik het vrijdag moeten ontvangen. Stel, er zit een dag vertraging tussen, had ik het zaterdag moeten ontvangen. Oke, er kan wat extra vertraging zijn, dus dan de maandag maar. Echter heb ik het vandaag (dinsdag) nog steeds niet ontvangen.

Normaal ontvang ik pakketjes via PostNL en dit gaat altijd goed (pakketjes worden de volgende dag bezorgd), dit gaat echter via DHL. Mensen ervaring met DHL?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 16:34

Ja, duurt volgens mij meestal wat langer!

love_nelzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 16:37

Ugh mijn H&M pakketje zou tussen 8 en 10 juli komen.... Nee dus, duurt altijd zo lang bij H&M hahah. Als het goed is komt ie vandaag tussen 16.00 uur en 19.30 uur (ik heb nog nooit na 17.00 uur een bezorger gezien?)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 15:38

ik wacht op 2 telefoon hoesjes en screen protector en nieuwe telefoon kan niet wachten

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 15:41

Ik wacht op hoefschoenen *\o/* komen dinsdag als t goed is binnen en dan nog maar duimen dat ze passen. Kan niet wachten!

fleurvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:00

Ik wacht op 2 halsters en tuig onderleggers *\o/*
Komt vandaag of morgen binnen :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:55

Ik wacht op een kookboekje van Aviko en 5 zakjes slowcooker sausmix.
Geen idee wanneer ze binnenkomen dus komende week de postbus goed checken.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 13:12

Morgen mn nieuwe Birkenstocks en 2 pakketjes met geurkaarsen :):)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:05

Ik wacht nog op 7 pakketjes van aliexpress en op een nieuw boek wat de 31ste uitkomt maar ik al heb ge-pre orderd

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:21

maatje987 schreef:
ik wacht op 2 telefoon hoesjes en screen protector en nieuwe telefoon kan niet wachten

Telefoon hoesjes en screen protector zijn binnen nou de telefoon nog.

Lienepien3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:43

Ik wacht ook op 2 pakketjes. Mn nieuwe tandenborstel en een pakketje van sapph

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:59

lor1_1984 schreef:
Ik wacht op een kookboekje van Aviko en 5 zakjes slowcooker sausmix.
Geen idee wanneer ze binnenkomen dus komende week de postbus goed checken.

en een grote krabpaal, een catnipkussentje, een paar plugjes voor mijn oren en een setje kabelbinders (met klittenband).
Krabpaal verwacht ik met een dag of 3-5 binnen te hebben, de rest kan best ff duren.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 11:40

Hoi allemaal,
Gezien jullie vaak pakketjes ontvangen volgens mij, kunnen jullie mij vast helpen.

Gisteren is de postbode langs geweest met mijn Zalando pakketje, normaal haal ik altijd mijn pakketjes op bij het postkantoor maar omdat dit deze keer niet kon (twee verschillende leveringen ofzo) moest ik hem wel naar huis laten sturen.
Omdat ik niet thuis was, kreeg ik een briefje waarop stond dat ze morgen weer langs kwamen (vandaag dus). Heb voor vandaag mijn planning omgegooid zodat ik thuis ben. Echter kijk ik net op de site hoe ver hij is maar nu staat er dat hij 1 dag vertraging heeft. Morgen wordt mijn pakket pas geleverd. Ik ben morgen de hele dag aan het werk, maar hoe kan ik de levering naar het ophaalpunt van PostNL sturen?
Iemand hier ervaring mee? Klantenservice op de site van PostNL brengt ook geen duidelijkheid.

Alvast bedankt!

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 15:30

Word niet goed van postnl wat een k#t bedrijf is het toch -O-

Zit te wachten op een steengril die we vanavond wouden gaan gebruiken maar lieve postnl gooit weer {bijna letterlijk} roet in het eten

Heb nou voor de 2e keer dat ik wacht op een pakket wat uiterlijk om 2 uur bezorgd zou worden.
Maar vervolgens pas om 8 uur in de avond komt.

Kortom we kunnen pas na 8 uur eten omdat postnl zn zaakjes niet op orde heeft en dus voor de 2e keer op rij mn dag verknald omdat ik thuis moet blijven voor een pakket wat om 2 uur al bezorgd had moeten worden en vervolgens pas om 8 in de avond aan komt kakken -:(-

Bedankt postnl!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 15:32

Ik zou gisterenavond een pakket moeten krijgen, speciaal ook gekozen voor gisterenavond uit de opties. Is er gewoon niemand geweest.. :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:06

Serieus? Dat is wel balen zeg -O- .
Hier is-ie eigenlijk altijd binnen de tijdsduur, soms een paar minuutjes later maar nooit veel. En de lieve man komt eerder in zijn route langs mijn ouders, als hij wat voor mij heeft, belt hij altijd daar eerst aan of zij het willen hebben of dat ik thuis ben <3. Schat!! :D

Mijn pakketjes waren gelukkig goed aangekomen, geen kaarsen gebroken. Blijf daar altijd een beetje huiverig voor. Alleen had ik 2 verschillende prints birkenstocks in de doos zitten, dus dezelfde dag maar weer retour gestuurd. Terwijl ik dit typ, komt er een berichtje van DPD binnen, nieuwe zijn afgeleverd bij de Jumbo. Straks maar eens ophalen, hopelijk zijn ze nu wel goed :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:06

Ik hoop dat ze vanavond dan wel komen.. nieuwe waterkoker is toch wel handig :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:36

Yesterday schreef:
Hoi allemaal,
Gezien jullie vaak pakketjes ontvangen volgens mij, kunnen jullie mij vast helpen.

Gisteren is de postbode langs geweest met mijn Zalando pakketje, normaal haal ik altijd mijn pakketjes op bij het postkantoor maar omdat dit deze keer niet kon (twee verschillende leveringen ofzo) moest ik hem wel naar huis laten sturen.
Omdat ik niet thuis was, kreeg ik een briefje waarop stond dat ze morgen weer langs kwamen (vandaag dus). Heb voor vandaag mijn planning omgegooid zodat ik thuis ben. Echter kijk ik net op de site hoe ver hij is maar nu staat er dat hij 1 dag vertraging heeft. Morgen wordt mijn pakket pas geleverd. Ik ben morgen de hele dag aan het werk, maar hoe kan ik de levering naar het ophaalpunt van PostNL sturen?
Iemand hier ervaring mee? Klantenservice op de site van PostNL brengt ook geen duidelijkheid.

Alvast bedankt!

Als het goed is staat er een uitleg op het briefje van de pakketbezorger .
Daar staat namelijk een code op , die kun je invullen op de site en een keuze maken voor bezorgen op een afhaalpunt

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:46

Wij zitten dus al de hele dag te wachten op nieuwe telefoons(broer, moeder en ik) maar nog niks gezien.. Op hun site stond toch echt "voor 21:00 besteld is morgen in huis", maar zullen nu wel niet meer komen.. Of weet iemand tot hoelaat de post dat soort pakketjes bezorgd?? KPN

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:50

Sonja_vR schreef:
Yesterday schreef:
Hoi allemaal,

Alvast bedankt!

Als het goed is staat er een uitleg op het briefje van de pakketbezorger .
Daar staat namelijk een code op , die kun je invullen op de site en een keuze maken voor bezorgen op een afhaalpunt

Bedankt voor je reactie! Op het briefje stond inderdaad een uitleg echter kon ik niet de tijd of het adres aanpassen.

Vandaag een melding gekregen dat mijn pakket is bezorgd maar ik heb niks ontvangen (was niet thuis), ook geen briefje in de brievenbus en bij de buren is hij ook niet afgeleverd. Wel apart want schijnbaar heeft wel iemand een handtekening gezet.
Klantenservice zat al dicht op het moment dat ik terug was uit m'n werk dus morgen maar even achteraan...

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 16:53

Grrrrr ik moet naar kantoor om wat te doen,,, maar kon al een hele tijd niet omdat m'n pakketje komt tussen 14:30 en 16:30....
En hij is er nog steeds niet...
Als ik op track en trace klik staat er: excuses voor de vertraging,, uw zending wordt zo spoedig mogelijk bezorgd...

Zou hij nog komen vandaag of zal ik er gewoon niet meer op wachten?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 16:56

Komt wel. Maar later
Was bij mij ook vamdaag, en bij iemand na wie ik pakketje opstuurde ook het probleem! Komt wel.
Hier was ie maar half uurtje wat later.